D E N N I S
Asfaltkampioen
Ik zal dat wel even doen.Ik heb zometeen een afspraak. Ga het OER om 20.00u niet gelijk kunnen opmaken. Als iemand dit wil overnemen, dan graag. Mocht dat niet lukken, zal ik het later vanavond zelf doen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal dat wel even doen.Ik heb zometeen een afspraak. Ga het OER om 20.00u niet gelijk kunnen opmaken. Als iemand dit wil overnemen, dan graag. Mocht dat niet lukken, zal ik het later vanavond zelf doen.
Ik ga aan de telling beginnen nu. Ik vermoed al scrollend dat de R5 er met kop en schouders bovenuit zal steken, maar dat zien we zo.Ik heb ook vanavond weer een afspraak, waardoor ik niet om 20.00u gelijk kan tellen en de uitslag bekend kan maken. Ook dat mag overgenomen worden, als iemand dat wil doen. En anders volgt de uitslag later vanavond.
Thanx. Ben nu zelf ook net thuis. Maar als jij al telt, dan ga ik dat niet ook nog doen. Denk wel dat je vermoeden klopt.Ik ga aan de telling beginnen nu. Ik vermoed al scrollend dat de R5 er met kop en schouders bovenuit zal steken, maar dat zien we zo.
Dank @j.ko voor het tellen. Ik vond dit een leuke wedstrijd, met veel leuke, gevarieerde, inzendingen. Nu al benieuwd naar waar @Guus Leferink mee komt voor de volgende wedstrijd. En uiteraard ook proficiat aan @Guus Leferink. En aan @Renault, met nu al 2 overwinningen op rij.En er is een winnaar! Met een straatlengte voorsprong is dat inderdaad de Renault 5 van Guus Leferink. Gefeliciteerd!
![]()
De uitslag (top 10):
1. Guus Leferink - Renault 5 - 28 ptn
2. j.ko - Seat Ibiza - 15 ptn
3. Harry Cabrio - Peugeot 205 - 13 ptn
4. Karel 8215822 - Fiat Uno - 12 ptn
5. Jeroen W - Innocenti Mini - 10 ptn
Zonder BMW met Skoda - Volkswagen Lupo - 10 ptn
7. Edwin81 - Audi A1 - 9 ptn
8. Rudyke - Opel Kadett - 7 ptn (2 x 1e)
9. vers gemaaid gras - Fiat 600 - 7 ptn (1 x 1e)
10. 929V6 - Citroën Visa - 6 ptn
SVF - Talbot Sunbeam - 6 ptn
JosUnimog - Rover 200 - 6 ptn
Zó veel 'ervaring' heb ik nog niet. Ik deed af en toe eens mee, maar de laatste jaren is het vaste prik. Aan de 100+ kom ik intussen ook wel. Ik bewaar de foto's van mijn inzendingen (voor het geval de link breekt voordat er gestemd is), maar ik gooi ze niet meer weg tegenwoordig. Dus ik heb in een map een mooi, indrukwekkend OER van 117 inzendingen staan nu (inclusief wedstrijd 880). Dat is eigenlijk best leuk om doorheen te klikken, er staan inzendingen tussen waar ik nóg hebberig van word!Ik bedacht me net dat ik alweer ongeveer 800 wedstrijden meedoe ….
Ooit begonnen met wedstrijd (ik meen) nummer 74 - Zo kaal als de neten.
Meteen gewonnen toen met een Opel Kadett City 1.0S