Occasionwedstrijd #742: Automatic /// MCW wint

rzasa

Gebruiker
autoweek-occasion-wedstrijd.jpg
[size=large]Welkom bij Occasionwedstrijd #742: Automatic[/size]​

15261297127_9a70f007f9_c.jpg

Een van de discussies in autoland: een handbak of automaat? Ikzelf rijd al jaren met een automaat en dat bevalt erg goed. In de VS weten ze ook niet beter.

De opdracht:

Deze week gaan we op zoek naar een auto met een automatische transmissie. Dat mag ook semi-automatisch zijn of een cvt, zolang er maar niet ontkoppeld hoeft te worden.

24421993-15-698f54931316962087e6e4596d4ebce4.jpg

Criteria:
- bouwjaar max 2020
- budget maximaal € 100.000,-
- Geen Amerikaanse auto's!
- Auto's moeten in een Apk waardige staat verkeren

Vaste spelregels:
- Links naar de advertenties en prijs zijn verplicht (vreemde valuta s.v.p. omrekenen naar euro's).
- Maximaal 5 foto's per geadverteerde auto.
- Mooi gefotografeerde auto's worden op prijs gesteld.
- Maximaal 1 inzending per persoon, als je toch een betere inzending tegenkomt dan je eerste, pas dan je oorspronkelijke post aan.
- Bij een claim dient een link naar de advertentie en minimaal 1 foto te staan, anders wordt deze als niet ingezonden beschouwd. De claim dient binnen 24 uur uitgewerkt te worden.
- Een geplaatste stem mag niet meer gewijzigd worden.
- De winnaar wordt verzocht vóór ZA-middag 12:00 uur de nieuwe wedstrijd te openen. Staat er op dat uur nog geen, dan gaat de eer naar nr. 2.
- Iedere deelnemer die verzaakt zijn/haar stem uit te brengen kan de wedstrijd niet winnen, die eer gaat dan naar nr. 2.
- Als er al een auto van een bepaalde generatie van een model is ingezonden, kan er geen tweede ingezonden worden, die wordt afgekeurd.

Voorgaande wedstrijden::
Occasionwedstrijd 1 t/m 599

600: Let's get Youtube famous! - Jp053
601: Toyota, een grijze muis? Of... - Wouter82
602: 100! - caspervanc
603: De crisis bak – Timo
604: De Autobahn-cruiser - 929V6
605: Sedan & Coupé - Probenator
606: Platjagen maar dan net even anders - Probenator
607: De coronacrisis auto! - lybra
608: The greatest hits of the 90's - Jp053
609: Bevrijdingsdagtour 2020 - SVF
610: 50 - SVF
611: KUNST MET EEN C: Pink Panther
612: GEEF HET BEESTJE EEN NAAM - Opel-Omega
613: Wat als het geen Omega was? - Pink Panther
614: Tijdloos - Escher
615: 2003 - Guus Leferink
616: Mazda - Pink Panther
617: Italiaans Design - Timo
618: Buddy at the beach - Caspervanc
619: De Dikke Daily - Tydelyck
620: Van Trabant tot ... - Pink Panther
621: We blijven thuis - Guus Leferink
622: Jan Modaal uit de jaren '70 - Escher
623: De klassieker in de dop uit de jaren '00 - Timo
[url=https://www.autoweek.nl/forum/read.php?14,5954741,page=1]624: De Tweezitter - Guus Leferink

625: Drie van hetzelfde! - Probenator
626: I hear the drums echoing tonight - rzasa
627: Als een tang op een varken - British Racing Green
628: Voor een dubbeltje op de eerste rang - British Racing Green
629: The 24 hours of lemon - Jp053
630: Met de groeten van Fiat - smarter
631: Het Japanse bubbeltijdperk - GT86
632: For leisure and pleasure - Nemesis Inferno
633: Zijn we er al? - Zadelsnuiver
634: Door de ogen van een kind - Bobbeltje
635: Covid-19 Ambulance - 929V6
636: 'n Schoon Woage vur de New Kids! - Total Loss
637: Sint en Pieten gaan undercover - Zadelsnuiver
638: Forum Barrelbrigade 2020 - rzasa
639: Asymmetrisch - lybra
640: Greatest hits of the 70s - Escher
641: Mag het ook een kleurtje zijn? - Timo
642: Een ode aan de Britse automobiel – Jay DoubleYou
643: Terug naar de tekentafel - Barri
644: De zakelijke auto van de jaren '90 - rzasa
645: Een goed bouwjaar - Timo
646: Net ingereden - smarter
647: Verlengd - Pink Panther
648: Lang niet gezien - Barri
649: De sneeuwploeg - Barri
650: Kia rijdt een klasse rijker - Jp053
651: Uitgestorven in de folder: de tweedeurs sedan - 929V6
652: 1981 - SVF
653: roestbak - Zonder BMW met Skoda
654: het uitzetraampje: Jp053!
655: Bye Bye Civic// Hulp gevraagd - MB Doubleyou
656: De panoramische achterruit als stijlelement - Escher
657: Het modellengamma- Escher
658: Two-tone - Jp053
659: De zeldzaam (geworden) stationwagon - Barri
660: De witte wijzerplaat - Jp053
661: Met deze witte blijf je zeker niet zitten - Zonder BMW met Skoda
662: De tankdop - Caspervc
663: De meterplank, ofwel: het dashboard - SVF
664: De doorlopende lichtbalk- Escher
665: American Luxury- Escher
666: The devil himself- opel-omega
667: Coronaknaller - Zonder BMW met Skoda
668: Typisch 1980 - Jp053
669: Gelijk aan de reclame! - 929V6
670: GL# - Barri
671: Code Rood - BRG
671 #2: Facelift - Modeljaarupdate - 929V6
673: Spoiler alert part 2 - Barri
674: de Barrelbrigade - SVF
675: De deurgreep - SVF
676: Bejaardenbak - Bobbeltje
677: Bijzonder stuurwiel - Zadelsnuiver
678: Pace car / Safety car - Jp053
679: Frunk! - rzasa
680: De vergelijkende test - lybra
681: Vieze import - Probenator
682: De eerste keer - Renate
683: Late varianten - lybra
684: Alfa Romeo GT Junior.... of zoiets - Jp053
685: De trouwauto - Zadelsnuiver
686: overpriced - rzasa
687: Maar wat dan wel? - lybra
688: Kleurloos - lybra
689: All I have to do is dream - vers gemaaid gras
690: Voorkomen is beter dan genezen - Jp053
691: Auf wiedersehen Mutti - Phils
692: Van een fiets naar de Quote 500 - V70man
693: De wintermobiel – die stiekem zo leuk is dat ‘ie blijft - V70man
694: De 'Ik heb de loterij gewonnen '-auto voor 2022 - Pink Panther
695: De 'Ik heb de loterij niet gewonnen'-auto voor 2022- brg & Escher
696: How to look rich on a budget - SVF
697: Identiteitscrisis - MBdoubleyou
698: De exoot - Zadelsnuiver
699: H-Kennzeichen - 929V6
700: LE DAKAR D'ANTAN : Pink Panther
701: de coupé: V70man
702: De veilig op weg mobiel - MX6
703 De spaarwagen - Bobbeltje
704: Te mooi om waar te zijn - Zonder BMW met Skoda
705: De mooiste 5 - afentoe
706: Grijze muis? - Jeroen W
707: De andere Amerikanen - Jp053
708: Het jonge muurbloempje van de verkooplijsten - afentoe
709: Waddenauto - Guus Leferink
710: Zelfde naam, ander jasje - Guus Leferink
711: De hete hatchback! - SVF
712: De Japanse rampenbak - Total Loss
713: Wat een apart stofje/huidje! - vers gemaaid gras
714: Retro - Zadelsnuiver
715: Geef het beest(je) een naam - Escher/Total Loss
716: Die rooie - Guus Leferink
717: Geen evolutie, maar revolutie - Jp053
718: Dull as dishwater - brg
719: Hout waar je van houdt - Escher
720: Bouwvak & Camping - Zonder BMW met Skoda
721: Met een witte blijf je zitten - Bobbeltje
722: Geel, Geler, Geelst - EVV
723: Toch geen rouwauto - vers gemaaid gras
724: Mongol Rally 2023 - Spekky
725: LHD/RHD - MCW
726: Plaats voor zes - Total Loss
727: Pfff, wat is het heet - SVF
728: Barrelbrigade - Jeroen W
729: HEILIGSCHENNIS!!! - LPG Powered
730: De Chinezen komen eraan! - MCW
731: De sportievere c-segmenter - Jp053
732: De overlever - Jeroen W
733: Je hebt een WAT gekocht? - Jp053
734: Waar is de 1.8 gebleven? - Guus Leferink
735: Een beetje anders - Frits79
736: Pre War - Jp053
737: Nog niet ingereden - Pink Panther
738: Het aanbod verschraalt - 929V6
739: Neue Deutsche Welle - vers gemaaid gras
740: WK 2022 - Guus Leferink
741: Concurrentie!! - rzasa

33788870598_3ce079b7fa_c.jpg

Inzenden kan tot woensdag 30 november, 20:00 uur. Stemmen kan tot vrijdag 2 december, 20:00 uur. Veel succes!​
 
Ooit een kever 1303 gezien met een halfautomaat? Ik niet, was erg verbaasd dat die verkocht zijn. De 1500 en 1600 kende ik wel.

[size=x-large]VW Kever1303 Cabrio[/size]

4e29aae7-38cb-45f8-8923-19bd0104b81e


ced8f7e3-97ec-4bf4-9543-92e0e5bf73de


2b5d912b-bc53-4ff0-9b1c-053fba13cefe


fe85ee4d-5569-4234-8cc3-1673d863d783


2a7fb3ab-5e19-4c7f-bd7d-ff3bb5d08755


Prijs € 22.990,00
Bouwjaar 1973
Kilometerstand 84.000

Gepflegtes solides 1303 Cabrio mit seltener Halbautomatik für super bequemes Fahren. Baujahr 1973, H-Kennzeichen, mit Classic Data- Wertgutachten, TÜV bis 04/2023, VW Sportstahlfelgen mit Breitreifen 195/60 R 15, Sitze neu gepolstert und bezogen, neue Persenning.

Sehr schönes und gut gepflegtes Auto mit großem Sympathiewert! Ein Hingucker wohin man auch fährt
Es ist kein Notverkauf, deshalb bitte ich von unseriösen Angeboten abzusehen.​
 

Pink Panther

Gebruiker
[size=x-large]
TRK Three Wheeler Cabriolet
[/size]

960x720.webp


960x720.webp


Comfort? Nul
Praktisch? Absoluut niet

[size=large]Plezier? 1000 %[/size]

TRK Three Wheeler met vintage fighter jet look
De TRK is een zogenaamde ‘Trike Kabinen Roller’ en is gebouwd in 1966. Hij wordt aangedreven door een 400cc Yamaha motor afkomstig uit een scooter met automatische versnellingsbak. Het gewicht van slechts 250 kilo in combinatie met de 400cc motor zorgt voor een geweldige rijervaring. Deze TRK is in het verleden gerestaureerd en o.a. voorzien van een nieuw chassis, carrosserie, motor, koppeling en remsysteem.

Alsof deze TRK driewieler nog niet speciaal genoeg is, is hij voorzien van een heuse vintage fighter jet look. De haaienbek, het schild op de zijkant, de warning teksten… het totaalplaatje klopt helemaal. De TRK is verder voorzien van alle uitrusting die u nodig heeft om de weg op te gaan zoals verlichting, tellers, spiegels en knipperlichten.

Bouwjaar 1966 - € 29.950

960x720.webp


960x720.webp


960x720.webp


Hier te koop
 

rzasa

Gebruiker
[size=x-large]Volvo 244 2.1 GL Aut. Jubileum[/size]

https://www.gerardkramerklassiekers.nl/occasions/1732599-volvo-244-2-1-gl-aut-jubileum-1977

fa465e32ea02a0f8e92422a8c81da771a9f24f24.jpeg


89cd68e6232a01e7aafac8e25363cc5cd7324640.jpeg


e74d378c520e5eb26443ea95f3258233a1fbcb26.jpeg


b91a2089e4e7bbf70acbfc28b080988caa035366.jpeg


5ae68f0a23c998170656434425ba2fdb34f4fe68.jpeg


Zeer mooie en goed onderhouden Volvo 240 2.1 GL Jubileum uit 1977.
110.000 kilometer.
Dit betreft een Deense jubileum uitgave van de 244, die uitgegeven werd door Volvo om het 50 jarige jubileum te vieren. Daarom heeft deze veel uiterlijke kenmerken van een 264, wat deze auto een chique uitstraling geeft.
Voorzien van donkerblauwe pluce bekleding en lichtmetalen velgen.
Mooie gave en roestvrije auto, en technisch verkeert hij in een uitmuntende staat.

Prijs: € 8.950,-
 

Total Loss

Gebruiker
Wat een heerlijk slagschip in combinatie met een flinke V8 gekoppeld aan een automaatbak, zoeven zoals zoeven bedoeld is.

[size=x-large]Opel Diplomat V8[/size]

42.999 €
Kilometerstand 58.000 km
Hubraum 4.600 cm³
Leistung 140 kW (190 PS)

5c2a9e15-9203-495a-bcb1-aa71d88c443a


48b83e1d-344a-4dd8-89b5-ef53d3e5ad49


d2d958f1-2907-4df6-83ce-2e4d0e7a4a46


9283ff00-0824-4081-871a-f3dd90ac2176


b6579aba-3a38-4f29-91d1-4fe7c1ba7b70


Das Fahrzeug ist in einem guten Zustand-SEHR SAUBER-ES IST EIN NICHTRAUCHERFAHRZEUG-GANZ NEU TÜV BIS 11-2024-Aus Zweiter Hand 1931 und 1929 geboren,Stand warm und Trocken 25 Jahre in einer warmen Halle
Wertgutachten wurde erstellt
ein sehr seltenes Exmplar
4 Fach Elektrische Fensterheber
Servolenkung
Schiebedach

NEU INSPEKTION
MOTOR UND GETRIEBE TOP
 
Citroën C-Crosser HDI

prijs € 6.949
Bouwjaar januari 2009
Kilometerstand 197.484 km

De Eerste en laatste Citroën met een automaat met een dubbele koppeling https://www.autowereld.nl/citroen/c-crosser/2-2-hdif-exclusive-7pers-4wd-aut-xenon-volleder-navi-fullmap-ecc-cruise-pdc-camera-36269247/details.html?_ga=2.260126346.627441405.1669475178-1061012555.1558197801

citroen-c-crosser-2-2-hdif-exclusive-7p-aut-xenon-leder-navi-pdc-ecc-cruise.jpg


citroen-c-crosser-2-2-hdif-exclusive-7p-aut-xenon-leder-navi-pdc-ecc-cruise.jpg


citroen-c-crosser-2-2-hdif-exclusive-7p-aut-xenon-leder-navi-pdc-ecc-cruise.jpg


De Benzine gestookte uitvoering had trouwens een CVT Bak

citroen-c-crosser-2-4-16v-exclusive-7p-09-clima-cruise-inruil-mogelijk.jpg
 

Auteur

Gebruiker
4f3e288e-437f-4b78-afd2-92afef00456b


De Chrysler 160/180 had allerminst een soepele ontstaansgeschiedenis. In 1971 kwam hij in de Simca-showrooms, maar z'n impact was niet erg groot. Na twee jaar kwam er nog een variant bij, de '2 Litres', die z'n wereldpremière zelfs op de AutoRAI beleefde. Deze extra luxueuze versie was uitsluitend met de Chrysler TorqueFlite automaat leverbaar en had standaard onder meer een vinyl dak met 2L-emblemen op de C-stijl.

b85ade15-f71a-4b76-8c4c-67ef65ed6068


In de tien jaar dat het model 160/180/2L op de markt was, vonden er ongeveer 280.000 een koper. Alleen in Spanje was deze 'grote Simca' redelijk populair, simpelweg doordat hij daar lokaal werd geproduceerd (wat veel invoerbelasting scheelde), net als de Seat 132. Samen hadden ze daardoor het rijk vrijwel alleen in de hogere middenklasse van de Spaanse automarkt. Aan het eind van z'n loopbaan ging de Franse Chrysler ook nog als Talbot 1609/1610/2 litres door het leven. Uiteindelijk werd de wagen opgevolgd door de Tagora, die nog minder populair bleek.

e362274f-8d50-44e3-bd77-0db639aef7b8


Dit exemplaar van de Chrysler 2 Litres uit 1976 staat in La Garriga, niet ver van Barcelona, en kost 7500 euro.

chrysler2-L.jpg
 
Jammer dat het daarna bergafwaarts ging in het b-segment bij Subaru , met als dieptepunt de Sirion uitvoering waarbij alleen de 1.0 beschikbaar was, om het gemiddelde c02 wat lager te krijgen.
 

Bobbeltje

Gebruiker
De Ferrari 400i werd in 1976 geintroduceerd als eerste Ferrari met een automatische versnellingsbak.
Ondanks dat het model ook met een handgeschakelde bak verkrijgbaar was verkocht juist de automaat veruit het beste.
Het zou het langst geproduceerde model uit de geschiedenis worden van Ferrari toen in 1989 de productie tot een einde kwam.

[size=x-large]Ferrari 400i[/size]

1920x940.webp


1920x940.webp


1920x940.webp


1920x940.webp


1920x940.webp


Ferrari400i Schweizer Auto
Düsseldorf, DE
€ 69.000,-

Kilometerstand 126.500 km
Transmissie Automatisch
Bouwjaar 03/1980
Brandstof Benzine
Vermogen kW (PK) 232 kW (315 PK)
Type verkoperAutobedrijf
 

MCW

Actieve Gebruiker
[size=x-large]Maserati Quattroporte 2.8 V6 Bi-Turbo[/size]

Ik ga voor deze tijdloze schoonheid. Een ware sportsedan waar ik destijds al helemaal gek van was. Zwart vind ik geen kleur maar de auto kan 'm erg goed hebben (net als donkergroen en donkerblauw). Een beige-interieur was nog beter geweest maar het totaalplaatje is schitterend.

02/2000
€ 16.000
103.850 KM

fkAdJC4.jpg


NeLpRw1.jpg


V0r9efe.jpg


4iRtTcq.jpg


Jpdw65w.jpg
 

Zadelsnuiver

Gebruiker
2002 land Rover Range Rover 4.4 V8 Vogue
€ 19.889,-
https://www.autotrader.nl/auto/voertuig/x/6ec647e3-b974-4457-a9dc-5c0d85d19906/



Het is weer aardig snertweer hier in Finland, de tijd van het jaar waarin ik me afvraag: "waarom koop ik niet gewoon een dikke terreinwagen?" Eigenlijk weet ik het antwoord wel; de kosten per kilometer zijn gewoon om te huilen maar mocht het ooit gebeuren dan zou een Range Rover hoog op het lijstje staan :)



Dit exemplaar komt uit Zwitserland, staat sinds 2019 in de polder en heeft nog maar 115 dkm onder de wielen dus kan nog wel een poosje mee. 2002 was het jaar van introductie voor deze generatie en dat maakt 'm wat mij betreft extra leuk.



Zo'n zwart leder interieur is in combinatie met de zilveren lak gewoon een tijdloze combinatie en niet geheel onbelangrijk: makkelijk schoon te houden in de wintermaanden.



Uiteraard is zo'n auto voorzien van automaat, dat hoort er wel bij vind ik. Qua opties zit er verder alles op wat in die tijd het neusje van de zalm was en nu 20 jaar later gewoon nog steeds nuttig is.

 

Spekky

Gebruiker
[size=x-large]Renault 16 TL Automatic[/size]

Bouwjaar: 01/1975, 101630 km, Prijs € 7.800

Biete hier meinen Renault 16 TL aus dem Baujahr 1975 mit 2 besonderen Merkmalen an.
Erstens: die original Farbe "orange tenere" ist eine Hingucker par excellence . "Hatten wir auch mal". Es ist eine bestechend schöne Renault-Farbe. Und die Original-Farbe dieses Renaults.
Zweitens: Das Automatic-Getriebe schaltet weich und dennoch zupackend und lädt zu einem entspannten Cruisen oder Urlauben ein. Eine seltene Option für einen R 16.
Der Motor und die Karosse haben seit 1975 erst 101600 km klaglos hinter sich gebracht und noch viele km vor sich.
Es gibt keinen Reparaturstau oder versteckte Mängel. Alles funktioniert so wie es sein soll.
TÜV und H-Kennzeichen sind NEU !
Einsteigen, Probefahren und Entscheiden - ganz einfach.
Auf Wunsch überführe ich das Fahrzeug gegen Kostenübernahme auch zu Ihnen.
Berlin ist übrigens immer eine Reise wert. 

6355e1bd-9641-4ba4-b723-1c2dc2c868aa

517a1814-4bb8-43d5-ba60-c8e2c5f4170e

d4e0073b-f648-4fff-89e2-a0334bb22934

ef6c3c21-0565-444b-a4c9-f39838d65793

72c8e658-1ddc-47bf-a4ea-ef02f249ce9e
 

JoelD

Gebruiker
Een elektrische auto zoals de Ami heeft geen versnellingsbak en valt, neem ik aan, buiten de regels?
 

rzasa

Gebruiker
JoelD zei:
Een elektrische auto zoals de Ami heeft geen versnellingsbak en valt, neem ik aan, buiten de regels?

Mmm ja ik heb wel getwijfeld maar ik zie het maar als 1 traps automaat. Ik heb het niet gehad over wel of geen versnellingsbak, maar wel over dat er niet ontkoppeld hoeft te worden. Voordeel van de twijfel en ik laat het maar aan de stemmers over.
 
rzasa zei:
JoelD zei:
Een elektrische auto zoals de Ami heeft geen versnellingsbak en valt, neem ik aan, buiten de regels?

Mmm ja ik heb wel getwijfeld maar ik zie het maar als 1 traps automaat. Ik heb het niet gehad over wel of geen versnellingsbak, maar wel over dat er niet ontkoppeld hoeft te worden. Voordeel van de twijfel en ik laat het maar aan de stemmers over.

Ja zo zag ik 'm ook. Maar misschien dat de Ami in een andere wedstrijd beter uit de verf komt. Inzending aangepast.
 
vers gemaaid gras zei:
rzasa zei:
JoelD zei:
Een elektrische auto zoals de Ami heeft geen versnellingsbak en valt, neem ik aan, buiten de regels?

Mmm ja ik heb wel getwijfeld maar ik zie het maar als 1 traps automaat. Ik heb het niet gehad over wel of geen versnellingsbak, maar wel over dat er niet ontkoppeld hoeft te worden. Voordeel van de twijfel en ik laat het maar aan de stemmers over.

Ja zo zag ik 'm ook. Maar misschien dat de Ami in een andere wedstrijd beter uit de verf komt. Inzending aangepast.

Als ik op je link klik krijg ik nog steeds de Citroën.
 

Frits79

Actieve Gebruiker
Auto encyclopedie zei:
vers gemaaid gras zei:
rzasa zei:
JoelD zei:
Een elektrische auto zoals de Ami heeft geen versnellingsbak en valt, neem ik aan, buiten de regels?

Mmm ja ik heb wel getwijfeld maar ik zie het maar als 1 traps automaat. Ik heb het niet gehad over wel of geen versnellingsbak, maar wel over dat er niet ontkoppeld hoeft te worden. Voordeel van de twijfel en ik laat het maar aan de stemmers over.

Ja zo zag ik 'm ook. Maar misschien dat de Ami in een andere wedstrijd beter uit de verf komt. Inzending aangepast.

Als ik op je link klik krijg ik nog steeds de Citroën.
Ik krijg een Alfa 156
 

MCW

Actieve Gebruiker
Hij bedoelt de link bovenaan zijn vernieuwde post. Dus als je op "Alfa Romeo156 156 SW 3.2 GTA V6 selespeed" klikt.
 

Jp053

Gebruiker
In jaren 80 en 90 zag je ze regelmatig voorbij komen. Kleine Japanners met een automaat voor de oudere medemens. Suzuki maakte het bont door een opgevoerde variant van de Alto te leveren, de Works. Ook verkrijgbaar met automaat natuurlijk.


De Works onderscheidt zich met aangepaste bumpers, de luchtinlaat op de motorkap en de dubbele uitlaat duidelijk van de normale Alto. De zijskirts met eervol Works-embleem benadrukken dat dit een uitvoering is voor liefhebbers. Onder de motorkap ligt een dwarsgeplaatste 657 cm3 grote driecilinder met turbo, intercooler en een enkele bovenliggende nokkenas. Hij levert 64 pk en 98 Nm, waarmee de voorwielen 670 kg vooruit moeten trekken. Dikke pret :)

0207461A30210825W00108.jpg

0207461A30210825W00115.jpg

0207461A30210825W00106.jpg

0207461A30210825W00117.jpg

0207461A30210825W00118.jpg

Bouwjaar: 1998
Prijs: 3.340 euro
 

Pink Panther

Gebruiker
Jp053 zei:

Leuk ding, zo'n ombouwset is ook in Nederland geleverd, op de voorganger van dit model: de Alto Fortissimo. Altijd was het set in een beige-grijze kleur gespoten en gemonteerd op een donkerblauwe auto. Daarmee (ik heb ze nieuw verkocht) soms wel een winkeldochter. Bumpers daarmee maar gewisseld met een gewone witte en al die beige delen ook wit gespoten en gemonteerd op die witte. Was ie zo verkocht met fraaie wieldopjes. :p
 

rzasa

Gebruiker
[size=x-large]Het rijtje deze week![/size]

Jeroen-Bristol 408 Saloon
bristol-408-saloon-1963.jpg


Zonder BMW met Skoda- VW Kever1303 Cabrio
4e29aae7-38cb-45f8-8923-19bd0104b81e


929V6-Honda N600 Hondamatic 1971
52523597942_40f86b1613_b.jpg


Frits79-Porsche 911 Coupe
1920x1080.webp


Pink Panther-TRK Three Wheeler Cabriolet
960x720.webp


rzasa-Volvo 244 2.1 GL Aut. Jubileum
fa465e32ea02a0f8e92422a8c81da771a9f24f24.jpeg


Total Loss-Opel Diplomat V8
5c2a9e15-9203-495a-bcb1-aa71d88c443a


Auto encyclopedie-Citroën C-Crosser HDI
citroen-c-crosser-2-2-hdif-exclusive-7p-aut-xenon-leder-navi-pdc-ecc-cruise.jpg


Auteur-Chrysler 2 Litres
4f3e288e-437f-4b78-afd2-92afef00456b


SVF-Subaru Justy - 1.2 Si ECVT Automaat
subaru-justy-1-2-si-ecvt-automaat-unieke-km-stand-nette-auto.jpg


Bobbeltje-Ferrari 400i
1920x940.webp


vers gemaaid gras-Alfa Romeo156 156 SW 3.2 GTA V6 selespeed
1920x1080.webp


MCW-Maserati Quattroporte 2.8 V6 Bi-Turbo
fkAdJC4.jpg


Zadelsnuiver-2002 land Rover Range Rover 4.4 V8 Vogue
6ec647e3-b974-4457-a9dc-5c0d85d19906-ce6aaed3-e406-41d2-9fcd-599aef36cb73.jpg


Spekky-Renault 16 TL Automatic
6355e1bd-9641-4ba4-b723-1c2dc2c868aa


Jp053-Suzuki Alto Works Automatic
0207461A30210825W00108.jpg
 

929V6

Actieve Gebruiker
1. SVF - Subaru Justy 1.2 Si ECVT Automaat
2. Total Loss - Opel Diplomat V8
3. Spekky - Renault 16 TL Automatic
 

SVF

Gebruiker
Lastig kiezen. Ik heb niet zo heel veel kennis van technische zaken en versnellingsbakken in het bijzonder, en kan dus moeilijk inschatten of het nou een bijzondere automaat is of niet. Ik kijk dus ook vooral naar de auto er omheen...

1 Auteur-Chrysler 2 Litres Mijn ouders hadden deze vroeger, een bronskleurige met beige dak. Geweldige auto vond ik dat, ook van binnen!
2 Spekky-Renault 16 TL Automatic
3 929V6-Honda N600 Hondamatic 1971
 

Spekky

Gebruiker
1. Total Loss-Opel Diplomat V8
2. rzasa-Volvo 244 2.1 GL Aut. Jubileum
3. MCW-Maserati Quattroporte 2.8 V6 Bi-Turbo
 

Frits79

Actieve Gebruiker
1. Spekky-Renault 16 TL Automatic
2. SVF-Subaru Justy - 1.2 Si ECVT Automaat
3. Pink Panther-TRK Three Wheeler Cabriolet
 

MCW

Actieve Gebruiker
1. Bobbeltje - Ferrari 400i: Eigenlijk een vrij ingetogen Ferrari maar daarom zo mooi. Zeker in deze kleurencombinatie.
2. 929V6 -Honda N600: Als kei-fan word ik hier natuurlijk heel blij van. Goeie kleur en topstaat. Jammer van de te brede wielen.
3. Zadelsnuiver- Range Rover: Net wat je zegt; tijdloos. Zo was ie ook het mooist voor de facelift(s?). Interieur had van mij wel kleur mogen hebben.
 

Jeroen W

Gebruiker
[size=large]1. Bobbeltje - Ferrari 400i[/size] => onderschatte Ferrari, prachtig vormgegeven en gave kleur.
2. MCW - Maserati Quattroporte 2.8 V6 Bi-Turbo => Italiaans ingetogen. Prachtig interieur.
3. Auteur - Chrysler 2 Litres => over muurbloempje gesproken...
 

Bart81

Gebruiker
1. MCW - Maserati Quattroporte 2.8 V6 Bi-Turbo
2. Spekky - Renault 16 TL Automatic
3. 929V6 - Honda N600 Hondamatic 1971
 

Pink Panther

Gebruiker
1e vers gemaaid gras-Alfa Romeo156 156 SW 3.2 GTA V6 selespeed > de sterkste Busso, altijd in de punten
2e Bobbeltje-Ferrari 400i > was ik naar aan het zoeken toen ik dat gekke 3-wielig ding tegen kwam.
3e MCW-Maserati Quattroporte 2.8 V6 Bi-Turbo > eigenlijk een vreemde eend in de Quattroporte reeks, want gemiddeld zo'n 50cm (!) korter dan zijn voorgangers en opvolgers.
 

Bobbeltje

Gebruiker
1) SVF-Subaru Justy - 1.2 Si ECVT Automaat
2) 929V6-Honda N600 Hondamatic 1971
3) vers gemaaid gras-Alfa Romeo156 156 SW 3.2 GTA V6 selespeed
 

Jp053

Gebruiker
1. 929V6-Honda N600 Hondamatic 1971
2. SVF-Subaru Justy - 1.2 Si ECVT Automaat
3. Auteur-Chrysler 2 Litres
 

rzasa

Gebruiker
1 Auteur-Chrysler 2 Litres
2 Spekky-Renault 16 TL Automatic
3 MCW-Maserati Quattroporte 2.8 V6 Bi-Turbo
 

rzasa

Gebruiker
De uitslag!

[size=x-large]1. MCW met 17 punten[/size]
2. Bobbeltje met 14 punten

3. SVF, Spekky en 929V6 met 12 punten
 

MCW

Actieve Gebruiker
Oh leuk! Dankjewel. Ik ben net thuis van werken. Zal later vanavond met nieuwe wedstrijd komen.
 
Bovenaan