Diante
Gebruiker
Hoi allemaal,
Ik dacht laat ik eens posten, heb namelijk enkele mooie nieuwe aanwinsten gekocht en is altijd leuk om te delen met anderen.
Rij al ruim 10 jaar Xedos 6 (2.0 AUT), mijn eerste was een blauwe '97er,...
Na een jaar of vijf / zes heb ik hem verkocht, ging op mijzelf wonen en het werd mij even te duur.
(Mocht iemand overigens weten waar hij nu is, dan hoor ik het graag, weet wel dat hij gedemonteerd is maar dat maakt niet uit.)
Een tijd later heb ik weer een '97er gekocht...
[url=https://postimages.cc/]
Deze heb ik later geheel laten overspuiten in wit...
Een tijdje later heeft iemand bij het verlaten van een parkeerplaats tegen de voorkant aangereden, zit nu een barst in de voorbumper, verstraler is kapot en de punt van de motorklep is iets plat.
Ga hem een keer weer in orde laten maken, andere bumper en motorklep heb ik al klaar liggen.
Heb de auto daarna gestald en een '94 Mercedes W124 Combi gekocht.
Ik miste mijn Xedos wel en heb circa een maand geleden er weer één gekocht, een '93er...
Weet niet wat het is, maar heb en tic voor dit model, ben er helemaal gek van.
Ik hou van de chique uitstraling en het is een aparte vertoning op de weg, veel mensen kennen de auto niet eens.
Ze worden ook steeds zeldzamer, zeker met automaat.
Zelfs in Japan zie je ze nog heel weinig hoorde ik van een klant van mij.
Ik dacht laat ik eens posten, heb namelijk enkele mooie nieuwe aanwinsten gekocht en is altijd leuk om te delen met anderen.
Rij al ruim 10 jaar Xedos 6 (2.0 AUT), mijn eerste was een blauwe '97er,...

Na een jaar of vijf / zes heb ik hem verkocht, ging op mijzelf wonen en het werd mij even te duur.
(Mocht iemand overigens weten waar hij nu is, dan hoor ik het graag, weet wel dat hij gedemonteerd is maar dat maakt niet uit.)
Een tijd later heb ik weer een '97er gekocht...

[url=https://postimages.cc/]

Deze heb ik later geheel laten overspuiten in wit...

Een tijdje later heeft iemand bij het verlaten van een parkeerplaats tegen de voorkant aangereden, zit nu een barst in de voorbumper, verstraler is kapot en de punt van de motorklep is iets plat.
Ga hem een keer weer in orde laten maken, andere bumper en motorklep heb ik al klaar liggen.
Heb de auto daarna gestald en een '94 Mercedes W124 Combi gekocht.
Ik miste mijn Xedos wel en heb circa een maand geleden er weer één gekocht, een '93er...

Weet niet wat het is, maar heb en tic voor dit model, ben er helemaal gek van.
Ik hou van de chique uitstraling en het is een aparte vertoning op de weg, veel mensen kennen de auto niet eens.
Ze worden ook steeds zeldzamer, zeker met automaat.
Zelfs in Japan zie je ze nog heel weinig hoorde ik van een klant van mij.