Alweer bijna een maand verder. M'n vakantie is voorbij, morgen zal ik beginnen aan mijn master Strategic Product Design in Delft.
De laatste twee weken van mijn vakantie ben ik aan het werk geweest in Delft, dat wil dus zeggen dat ik geen tijd had om aan m'n auto's te klussen helaas. De paar weken daarvoor heb ik nog wel een aantal dingen kunnen doen.
Laat ik beginnen met mijn aankopen van de Summer Detail Day van Carclean, een dag vol kortingen waar ik natuurlijk even gebruik van moest maken. De Gyeon Silkdryer, het kleine flesje detailspray en het kleine panel potje wax vooraan waren een give-away. De rest vooral dingen die ik al lang op het verlanglijstje had staan of die zo erg in de aanbieding waren dat ik ze niet kon laten staan

.
SC2A1 by
Micha Collection, on Flickr
Dan de Panda. Daarmee ben ik natuurlijk naar Italia a Zandvoort geweest.
S43A1 by
En nog een keer aan het poetsen geweest.
S43A2 by
Ook de kast met modelletjes opnieuw ingericht en wat auto's toegevoegd.
S43A3 by
Een nieuw interieur opgehaald voor de Panda. Zeer zeldzaam Panda Super interieur, alle plastic onderdelen in het bruin, dikkere stoelen en meer kappen e.d.. Heeft wat licht opknapwerk maar is zeker in nette staat.
S43A4 by
S43A5 by
Ook de schokdempers vervangen voor, helaas kwam ik daarbij nog iets naars tegen...
S43A6 by
Ook de bouten waren niet helemaal je-van-het meer. De vervangers daarvan vinden bleek nog niet zo gemakkelijk, omdat het nogal een specifieke maatgeving is met fijn draad. Uiteindelijk een vervanger met grof draad genomen, dat leek mij niet zoveel problemen op te moeten leveren.
S43A7 by
Deze demper heeft z'n beste tijd ook wel gehad...
S43A8 by
En de andere kant was niet veel beter qua roest.
S43A9 by
Dus tijd om voor het eerst dat ik de Panda heb laswerk te laten verrichten aan de carrosserie (er is alleen een keer aan een deur gelast voorheen).
S43A10 by
S43A11 by
S43A13 by
Hier zat nog een klein plekje oppervlakkige roest (rechts), dus ook meteen aangepakt.
S43A12 by
*Blink* Heb ook nog nieuwe veren overwogen, maar die zijn eigenlijk nog vrij goed.
S43A14 by
S43A15 by
S43A16 by