Micha D
Net ingestapt
Damianw26 zei:Geweldig resultaat, mooi dat ie bevalt en de rest ook! Black hole heeft wel iets gedaan, en werkt best waterafstotend deed puur mijn oude wax niet. Ik heb toch de collonite besteld, mijn oude wax komt wel op op de audi:T
Ja, hij heeft wel wat gedaan denk ik inderdaad. Alleen de motorkap en dak had ik natuurlijk al gepolijst, dus alle ondiepe krasje kan hij daar niet opvullen. De rest van de auto heeft zoooooooveel krasjes dat opvullen daar eigenlijk onbegonnen werk is. Goede keuze van de Collinite, gaat je niet teleurstellen!
Damianw26 zei:Overigens, wat raad jij aan nog te gebruiken aan poetsproducten:
Mijn auto is nu viezig, stappenplan zou dan zijn:
-Heel goed afspuiten met hogedrukspuit
-Wassen met de mitt en dat duitse pure blablab sop
-Afspoelen met hogedrukspuit
-Drogen met gyeon doek
-Collonite 845 aanbrengen
-Nog een keer black hole na de wax?
Nanolex Pure heb je denk ik? Altijd wassen met twee emmer methode. Eentje om je vuile mitt in af te spoelen en eentje om met je shampoo. Liefst ook emmers met gridguard. Black Hole breng je aan voor de wax. Wax is in principe altijd je laatste laag die je aanbrengt.
BillytheKid zei:Altijd leuk om te zien dat een auto goed wordt onderhouden.
Alleen ik zie de meerwaarde van al die dure poetsspullen niet zo. Ikzelf hou het bij wassen met Dreft, daarna Turtlewax, bumpers met OKwax en banden eventueel inspuiten (ook van Turtle), krijg ik zelfde resultaat puur wat ik op de foto's zie.
Hogedrukspuit is idd handig om de onderkant schoon te spuiten na pekelperiode. Ook om het balkon schoon te spuiten
.
Ik weet gelukkig wel beter :T. Dreft is niet geschikt om je auto mee te wassen, veel te ontvettend waardoor je je wax laag meteen weer weg haalt. Als jij elke keer dat je je auto wast wilt waxen moet je dat zelf weten. OKwax ken ik niet, wel mooi dat ze op de site zetten dat je het 1 á 2 keer per maand moet doen, niet echt duurzaam spul dus
Als je de resultaten naast elkaar ziet dan zie je ook echt wel verschil. Zeker als je na een paar weken kijkt zul je zien dat die 'dure' spullen het veel langer uithouden en uiteindelijk dus helemaal niet veel duurder zijn.