Micha's Dierentuin - Panda Projectjes

Afgelopen woensdagmiddag naar m'n ouders gegaan om de Pony op te halen. Eerste rit was dus van omgeving Haarlem naar Delft, in het donker, door de regen, dus niet de beste omstandigheden om voor het eerst met je eigen auto te gaan rijden. Maar ik heb genoten.

De kleur past in ieder geval mooi bij het gebouw waar ik woon :D.

SP6A1 by Micha Collection, on Flickr

De volgende dag even een rondje met de Pony door Delft gereden.

SP6A2 by Micha Collection, on Flickr

En vandaag terug naar m'n ouders. Heerlijk ritje, erg van genoten. Ik zal binnenkort even wat bevinden uitgebreider op papier gaan zetten.

SP6A3 by Micha Collection, on Flickr

SP6A4 by Micha Collection, on Flickr

Mooie foto's Micha en vooral erg mooi dat de Pony APK heeft! De reportage van de werkzaamheden is heel duidelijk, knap werk! Je kunt zo bij een garage aan het werk ;)

Heerlijke foto's, Micha! Aan deze groene hengst ga je nog veel plezier beleven.

Haha, ik moest lachen bij het zien van de laatste foto :p Mooi dat het allemaal geregeld is en je er nu eindelijk van kunt genieten! Erg knap welk werk je zelf al hebt verricht.

Micha D. zei:
Afgelopen woensdagmiddag naar m'n ouders gegaan om de Pony op te halen. Eerste rit was dus van omgeving Haarlem naar Delft, in het donker, door de regen, dus niet de beste omstandigheden om voor het eerst met je eigen auto te gaan rijden. Maar ik heb genoten.

De kleur past in ieder geval mooi bij het gebouw waar ik woon :D.

SP6A1 by Micha Collection, on Flickr

De volgende dag even een rondje met de Pony door Delft gereden.

SP6A2 by Micha Collection, on Flickr

Geweldige Pony en mooie foto's!! Moet bekennen dat ik nog (te) weinig in dit topic heb gekeken... maar zie dat er al wel een hoop arbeid in heeft gezeten om de wagen zo ver te krijgen als ie nu is. (y)
Heel gaaf! En top dat ie door de apk is!

Héél erg gaaf, vooral die laatste foto is leuk ja. :p

Ik ben voor mijn werk af en toe in Delft, zal mijn ogen open houden of ik hem eens voorbij zie schuiven. (y)

Audi80Coupé zei:
Mooie foto's Micha en vooral erg mooi dat de Pony APK heeft! De reportage van de werkzaamheden is heel duidelijk, knap werk! Je kunt zo bij een garage aan het werk ;)
Bedankt Nick! Dat laatste is overigens veel te veel eer, ik denk dat daar het tempo wat hoger ligt :T.

RobEU zei:
Heerlijke foto's, Micha! Aan deze groene hengst ga je nog veel plezier beleven.
Dankje Rob! Daar gaan we vanuit :).

D-C zei:
Haha, ik moest lachen bij het zien van de laatste foto :p Mooi dat het allemaal geregeld is en je er nu eindelijk van kunt genieten! Erg knap welk werk je zelf al hebt verricht.
Ik vond het wel een leuke zo :D

Wouter82 zei:
Wat een schoonheid is het toch :)

Gefeliciteerd met de apk en fijn dat je eindelijk mee op pad kunt (y)
Zeker een schoonheid :LOL:. Hij trekt wel veel meer aandacht dan de Panda in ieder geval.

omniradius zei:
Geweldige Pony en mooie foto's!! Moet bekennen dat ik nog (te) weinig in dit topic heb gekeken... maar zie dat er al wel een hoop arbeid in heeft gezeten om de wagen zo ver te krijgen als ie nu is. (y)
Heel gaaf! En top dat ie door de apk is!
Dankje Ramon! Wees vooral welkom om te blijven volgen ;).

Timo1990 zei:
Héél erg gaaf, vooral die laatste foto is leuk ja. :p

Ik ben voor mijn werk af en toe in Delft, zal mijn ogen open houden of ik hem eens voorbij zie schuiven. (y)
Wie weet! Al leert de ervaring dat je in Delft niet echt een auto nodig hebt, dus hij zal vooral bij m'n huis staan.

Dit vindt altijd erg bijzonder, dat er gelukkig liefhebbers zijn die een verguist model in een mooie staat houden.
Ik weet nog dat dit type en de BX en 309 niet aan de straatstenen verkocht konden worden, tot op het bot verguist werden ze en bij inruil kon je maar beter verder winkelen wat ook dat wilde de handelaren niet met deze modellen.

Grote klasse zoals deze Pony op de weg wordt gehouden en met hoeveel passie dat wordt gedaan(y)

Hey Micha,

Wat is dit toch een geweldig topic! Liefdevol is inmiddels cliché om te zeggen in dit topic maar wat ga jij liefdevol om met je autos. En wat gaaf dat je gaandeweg alles onder de knie krijgt. Werkplaatshandboeken zijn idd een erg mooie vondst en geven vertrouwen bij dat soort klussen. Erg mooie en duidelijk foto's die ons allemaal meeneemt in je project. (y)
Leuk ook dat je resultaat lijkt te merken van iedere klus en dat je APK binnengehaald is!

the old alfster zei:
Dit vindt altijd erg bijzonder, dat er gelukkig liefhebbers zijn die een verguist model in een mooie staat houden.
Ik weet nog dat dit type en de BX en 309 niet aan de straatstenen verkocht konden worden, tot op het bot verguist werden ze en bij inruil kon je maar beter verder winkelen wat ook dat wilde de handelaren niet met deze modellen.

Grote klasse zoals deze Pony op de weg wordt gehouden en met hoeveel passie dat wordt gedaan(y)
Bedankt voor je leuke reactie :D.

Durashift zei:
Mooi werk en lekker hoor, 2 jaar lang APK. (y)
Zeker lekker! En fijn dat de Panda en Pony elkaar afwisselen :T.

Soloman zei:
Prachtige foto's.
Bedankt!

RobEU zei:
Vandaag weer even met de groene hengst op pad geweest. De eigenaar kwam niet geheel ontevreden aanrijden vandaag...
Oeh bah, wat kijk ik vervelend vrolijk.

Wouter82 zei:
Haha mooie plaat (y)

Opvallend veel kleur trouwens op de achtergrond :)
Delft is ook een uitermate vrolijke stad :D.

Wel weer even tijd voor een update denk ik zo. De Pony heeft z'n kilometers goed afgelegd. In Delft schoot ik deze plaat van het trotse werkpaardje.

SP7A1 by Micha Collection, on Flickr

Alles goed en aardig. Wel een paar dingetjes die naar voren zijn gekomen: er komt een vaag bonkend geluid van links voor. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat het is, maar ik ga in ieder geval de buitenste stuurkogel vervangen, daar zat wat speling in kwam ik vanmiddag achter samen met iemand anders. Overigens, onderweg naar diegene deed m'n knipperlicht naar links dwars; hij knipperde niet meer. Dat bleek gewoon een kapot lampje te zijn, dat was echter niet de eerste link die ik had gelegd. Meestal ben ik gewend dat als een lampje het niet meer doet de hele knipperinrichting sneller gaat knipperen. Koreaanse eigenaardigheid zullen we maar zeggen.

Daarnaast staat als eerste op de agenda voor volgende week: benzineleidingen in de motorruimte vervangen. Dat zijn leidingen met canvas er omheen, dat houdt in dat je niet kunt zien wat de staat is van de leiding zelf. Daarna de stuurkogel vervangen en kijken of het probleem weg is of niet.

Nog maar even een lenteplaatje!

SP7A2 by Micha Collection, on Flickr

En we hebben natuurlijk ook de Panda nog. Die stond tot nu toe heel jaloers te wezen in de garage. Een paar weken terug stond hij met een plat bandje, dus die heb ik er even afgehaald en naar de bandenboer gebracht. Die heeft het bandje eraf gehaald, de velgrand ontdaan van oxidatie en netjes weer zilver gespoten en de band er opnieuw opgedaan (en uiteraard gebalanceerd).

Toen kreeg ik van de week een tip van degene van wie ik de velgen heb overgenomen. Op marktplaats stonden twee exemplaren van dezelfde velgen als ik heb. Echter, deze waren nieuw. In de zin van, gewoon letterlijk nooit gebruikt. Dus ik snel gemaild en gebeld. Ze waren nog beschikbaar en ik mocht ze komen ophalen voor 70 euro (samen!). Vrijdag ben ik daarheen gereden. Een uitermate vriendelijke Italiaanse meneer deed de deur open en ik moest gaan zitten en een kop koffie drinken. Uiteindelijk daar een half uur gezeten en gezellig gekletst met deze meneer. De volgende keer als ik in de buurt was moest ik maar even bellen en komen eten :).

S38A1 by Micha Collection, on Flickr

Een heel verschil met m'n huidige velgen, die ooit zijn overgespoten.

S38A2 by Micha Collection, on Flickr

Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet helemaal, maar ik ben er in ieder geval heel erg blij mee :T.

En m'n ouders vonden ergens in een winkeltje nog een Herpa modelletje (1/87) van een Oer-Panda. Volgens mij is het ooit de bedoeling geweest dat hij dezelfde kleur zou hebben als mijn Panda :).

S38A3 by Micha Collection, on Flickr

S38A4 by Micha Collection, on Flickr

Voor de Panda op de to-do lijst; remmen aanpakken!

Die eerste foto vind ik erg mooi, de volgende keer die Volvo en Audi even een duwtje in de goede richting geven en je hebt een prachtig nostalgische foto, zover het dat nu nog niet is :D

Je bent wel van dingen aanpakken, mooi hoor. Leuk modelletje en goede deal van die Panda-velgen ook, wellicht kun je ooit de twee mooiste velgen die er nu onder liggen opknappen?

Haha, ja en dat moderne brommertje nog even weg photoshoppen.

Ik wil even uitzoeken wat de mogelijkheden zijn van de huidige velgen. Als ze bijvoorbeeld kaal te maken zijn en dan helemaal polijsten dan zou het in de buurt kunnen komen. Aan de andere kant hebben de nieuwe velgen nog de kleine draaigroeven/stappen van het produceren, ik ben bang dat je dat niet gaan zien bij de opgeknapte velgen.

Vrijdag de benzineslangen van de Pony vervangen in de motorruimte. Dit waren nog oude slangen met canvas om het rubber, wat inhoudt dat je de staat van het rubber niet kunt zien. Het zekere voor het onzekere maar genomen, voor de kosten hoef je het niet te laten.

En in Amerika twee radiateur slangen besteld. Hopelijk gaan die passen, dat is namelijk nog maar de vraag. De Pony is natuurlijk nooit geleverd in Amerika, maar wel een Dodge Colt, op basis van een Mitsubishi Celeste. Die had een 1.6 liter motor, wat dezelfde configuratie is als de 1.2 liter van de Pony. ALS HET GOED IS. We gaan het zien over twee weken :T.

De huidige slangen zijn echt keihard, dus helemaal overbodig is het niet.

Ha! Mooi dat de Pony in gestrekte draf gaat! Veel plezier ermee maar aan je gezicht te zien is dat een open deur intrappen, haha!

Bedankt! Dat gaat zeker wel lukken :LOL:.

Vandaag start gemaakt aan de remmen van de Panda, linkerkant is gedaan.

Achter nieuwe remschoenen en remcilinder geplaatst. Dat ging eigenlijk vrij voorspoedig. Alleen de veren van de trommelremmen waren een beetje lastig (zoals ik al had verwacht) en de trommel ging er niet meer lekker op, beetje geweld 'did the trick'. Daarna even ontlucht (wat makkelijk gaat bij zo'n klein autootje in je eentje :D).

Voor heb ik de remblokken en de remschijf vervangen. Het grootste probleem was dat ik de remcilinder niet ver genoeg terug kreeg om de nieuwe schijf plus twee blokken er tussen te krijgen, dus dat was even gekloot. Uiteindelijk de hele remklauw eraf gehaald en met een breekijzer de cilinder er terug in gewrikt.

Vrijdag de andere kant doen. Enige wat ik nog wil doen is voor de remklauw reviseren, met nieuwe rubbers en dergelijke.

Micha D. zei:
Ik wil even uitzoeken wat de mogelijkheden zijn van de huidige velgen. Als ze bijvoorbeeld kaal te maken zijn en dan helemaal polijsten dan zou het in de buurt kunnen komen. Aan de andere kant hebben de nieuwe velgen nog de kleine draaigroeven/stappen van het produceren, ik ben bang dat je dat niet gaan zien bij de opgeknapte velgen.

Of je kijkt in de hoek van de JDM tuning en zet de nieuwe velgen aan 1 kant van de wagen en de 2 meest nette en "oude" velgen aan de andere kant.

Joël D. zei:
Goed bezig Micha. (y)
Dankje :D.

Nico GTR zei:
Of je kijkt in de hoek van de JDM tuning en zet de nieuwe velgen aan 1 kant van de wagen en de 2 meest nette en "oude" velgen aan de andere kant.
Ja die heb ik vaker voorbij horen komen, maar mwah. Als ze nou nog een beetje op elkaar leken, maar de kleur is wel echt overduidelijk anders.

Bofkont zei:
Zo hey wat een mooie aanwinst die nieuwe velgen !! :cool:
Dat vond ik ook :T. Enige jammere is dat er niets aan te bofkonten is :T.

Micha D. zei:
Nico GTR zei:
Ja die heb ik vaker voorbij horen komen, maar mwah. Als ze nou nog een beetje op elkaar leken, maar de kleur is wel echt overduidelijk anders.

Nou en. De ene kant van de Panda is netjes en de andere kant nog niet. ;)

Ik als technische leek kan eigenlijk weinig anders zeggen dan: goed bezig! En nice die velgen! Zien er een heel stuk 'cleaner' uit :)

Bedankt Ramon!

De Panda remmen heb ik vorige week afgemaakt, alles eigenlijk goed verlopen. De andere kant ging uiteraard een stuk sneller.

Fotootjes!

S39A1 by Micha Collection, on Flickr

Ziet er eigenlijk allemaal prima uit. Geen lekkende cilinders!

S39A2 by Micha Collection, on Flickr

S39A3 by Micha Collection, on Flickr

Oud.

S39A4 by Micha Collection, on Flickr

En nieuw :T.

S39A5 by Micha Collection, on Flickr

De Pony ook mee aan de slag geweest. Van de week de radiateurslangen binnen gekregen uit Amerika. Ik was even bang dat eentje verkeerd was, maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn.

De bovenste slang.

SP8A1 by Micha Collection, on Flickr

En de onderste slang.
SP8A2 by Micha Collection, on Flickr

Nieuwe slangenklemmen erop. De bovenste heb ik alleen aan de radatieurkant een klein stukje afgesneden.

SP8A3 by Micha Collection, on Flickr

De onderste slang. Hierbij zie je dat uit de onderkant van de radiateur een koperen buis komt. Dat lijkt bij de nieuwe slang niet te zijn meegenomen in het ontwerp, dus dat stuk heb ik eraf gesneden.

SP8A4 by Micha Collection, on Flickr

Daarna dacht ik even snel het ruitenwisservloeistof bij te vullen, maar dat verliep niet geheel vlekkeloos. Hij lekte een beetje, maar ik dacht dat ik gewoon wat had gemorst. Tot het bleef lekken en alleen maar meer werd. Toen zat het geheel alleen al 3/4 vol, dus eraf gewerkt (maar ik moest ook nog uitzoeken hoe dat precies ging).

Hij zat dus over deze flens heen geschoven.

SP8A5 by Micha Collection, on Flickr

En dit is het reservoir. Alleen waarom lekte hij nou? Het bleek dus dat de roest op de flens het reservoir kapot heeft gedrukt, in de hoek linksonder waar de roest zit.

SP8A6 by Micha Collection, on Flickr

Het gehele reservoir. Morgen maar even kijken of het te kitten is, of iemand moet toevallig weten waar dit reservoir vandaan komt, misschien een Ford of Mitsubishi?

SP8A7 by Micha Collection, on Flickr

Vanmiddag de koelvloeistof bijgevuld en alvast deels ontlucht, morgen even bij warme(re) motor nog eens ontluchten (y).

Tevens hadden m'n ouders bij supermarkt een mattensetje gekocht voor de Pony, à 5 euro, en ik moet zeggen dat ze verbazingwekkend goed passen! Dus tot ik een betere/mooiere oplossing heb is dat beter dan niets :T.

Een poging om het gebonk van de Pony te verhelpen heeft niet megaveel uitgehaald. Het stuurhuis is wat strakker gezet, hij stuurt wel beter moet ik zeggen. Ik neig toch richting de schokdemper(s), dus die wil ik gaan vervangen. Een probleem; die zijn nog niet zo gemakkelijk te vinden voor een acceptabele prijs.

Aangezien de schokdempers van de Panda ook vervangen moeten worden gaat het dus om 8x 40 euro, dus even slikken :rolleyes:. Ik had op auto-onderdelen24 een mooi setje samengesteld (Monroe voor de Pony, Sachs voor de Panda), maar over die site lees ik dusdanig slechte recensies dat ik het niet aandurf. Nu dus verder zoeken...

Van de Panda vorige week de olie vervangen, want die zat er eigenlijk alweer veel te lang in... Maar de staat viel totaal niet tegen, wel wat donker, maar niet dik en zeker niet vervuild in de zin van 'klonterig'. Kijken of ik dit weekend toe kom aan het vervangen van de olie van de Pony, dan kan dat ook van het lijstje.

Micha D. zei:
Aangezien de schokdempers van de Panda ook vervangen moeten worden gaat het dus om 8x 40 euro, dus even slikken :rolleyes:. Ik had op auto-onderdelen24 een mooi setje samengesteld (Monroe voor de Pony, Sachs voor de Panda), maar over die site lees ik dusdanig slechte recensies dat ik het niet aandurf. Nu dus verder zoeken...

Prachtig te lezen hoe jij je dierentuin verzorgd !

Bij auto-onderdelen24 heb ik al meerdere malen besteld, net zoals bij autodoc , die van dezelfde leverancier afkomen. Ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen met beide. Snelle levering (binnen 1 week) en heel goedkoop. Autodoc is net nog een fractie goedkoper dan auto-onderdelen24, terwijl het uit hetzelfde magazijn komt.
Helaas staan op het internet meer negatieve ervaringen dan positieve, wat niet wil zeggen dat een leverancier per definitie dan slecht is. Positieve ervaringen worden veel minder gedeeld dan negatieve, is mijn ervaring.

Ik rij ook 2 echte Panda's, gelukkig niet die bamboe etende....., maar van Fiat. Ook ik loop er tegenaan dat de verkrijgbaarheid van onderdelen een stuk minder wordt. Gelukkig heb ik een Fiatgarage die nog moeite doet om de gevraagde onderdelen te leveren. Laatst nog banden nodig, levert Pirelli ze niet meer in 155/65R13. Kijk je verder, dan zie dat veel A-merken weinig meer doen in 13 inch. En een hogere wang wil ik niet, dan gaat de auto dansen op de banden in de bochten :( .
Schokdempers etc, er zijn nog een paar die ze leveren. Beter te duur dan niet verkrijgbaar denk ik dan. Ze moeten wel blijven rijden o_O .

Je Panda ziet er prima uit en die velgjes wordt ik beetje jaloers op. Misstaat hem niet. En het is idd een nadeeltje als je meerdere auto's hebt ook aan veelvoud aan onderdelen nodig hebt........ Achja, we kiezen er zelf voor om meer dan 1 auto te hebben :D .

Micha D. zei:
auto-onderdelen24... maar over die site lees ik dusdanig slechte recensies dat ik het niet aandurf. .

Gaan die toevallig vooral over levertijd? Mensen beseffen niet dat het een duitse website is die in nederland met nederlandse verzendkosten en duitse prijzen adverteerd.
Als je dus in acht neemt dat de levertijd ongeveer een week is (want vanuit duitsland) de prijzen relatief laag (want duitse prijzen) en de verzendkosten op normaal niveau (want nederlandse website en nederlandse verzendkosten) valt het wel mee.
Alleen met retouren is het niet zo handig, maar dat is ook als je via ebay bij een willekeurige andere duitse shop besteld.

Beetje rondkijken op internet want nederlandse websites zijn de laatste jaren enorm aan het zakken met hun prijzen, waardoor het soms niet eens meer zoveel goedkoper is om in duitsland te bestellen.

Gewoon op mijnautoonderdelen.nl bestellen, mooie prijzen snelle levering zelfs voor oudere auto's ;)

Zitten in Rotterdam, je kan je onderdelen er zelfs afhalen

@Nico: Haha, jaja, het is allemaal wat ;).
@Rob: Bedankt Rob! Ik kwam voornamelijk hier toch wel erg slechte recensies tegen. Verkeerde onderdelen krijgen en geen service achteraf. Het gaat mij er vooral om dat het toch wel een flink bedrag is voor mij, dan loop ik liever geen risico.
@Pobresh: Zie bovenstaand. De prijzen zijn goed, langere levertijden boeien mij niet zo gek veel (als het maar geen 4 weken is). Nederlandse prijzen zijn inderdaad prima, wel iets hoger. Vooral de leverbaarheid bij Nederlandse webshops laat te wensen over. De voor-schokdempers van de Pony zijn bijna nergens te krijgen.
@Lycan: Even gekeken, maar Monroe R1014 (voor de Pony achter) kost daar €65,12 en bij Bogijn (waar ik meestal bestel) €24,03. Oops :T.

Oh helemaal over het hoofd gezien!

@BillytheKid: Ik heb nu onder de Panda 155/70R13 zitten, dat is prima te doen hoor! Voor de Panda is het allemaal nog prima te verkrijgen, als je het vergelijkt met de Pony o_O.

Autoteilemann.de?

Ik bestel ook wel eens bij Taxiteile.de en dat bevalt prima, voor een tientje met DPD thuis bezorgd. Maar dat is alleen Mercedes.

Micha D. zei:
@Lycan: Even gekeken, maar Monroe R1014 (voor de Pony achter) kost daar €65,12 en bij Bogijn (waar ik meestal bestel) €24,03. Oops :T.

Dat scheelt inderdaad nogal
Echter mag je bij Bogijn een week wachten, bij mijnautoonderdelen heb je het morgen in huis als je het voor 11uur besteld
(*zal nu met de paasdagen misschien even anders zijn)

Aras zei:
Autoteilemann.de?

Ik bestel ook wel eens bij Taxiteile.de en dat bevalt prima, voor een tientje met DPD thuis bezorgd. Maar dat is alleen Mercedes.
Ik heb nu op auto-teile-service24.de (via ebay) gekocht. Van ebay vind ik het fijn dat je directe recensies kunt zien. We gaan het meemaken.

Lycan Capri zei:
Dat scheelt inderdaad nogal
Echter mag je bij Bogijn een week wachten, bij mijnautoonderdelen heb je het morgen in huis als je het voor 11uur besteld
Ja, dat maakt mij dan weer niet gek veel uit. Ik kan toch alleen in het weekend klussen, dus als ik het maandag bestel is het er meestal vrijdag wel. Ik heb erg goede ervaringen met Bogijn qua service, dus neem die extra tijd graag voor lief :LOL:.

Overigens nu voor de Panda via Ebay Sachs rondom besteld!

Pobresh zei:
Beetje rondkijken op internet want nederlandse websites zijn de laatste jaren enorm aan het zakken met hun prijzen, waardoor het soms niet eens meer zoveel goedkoper is om in duitsland te bestellen.

Ah, dat is dus meer mensen opgevallen...

BillytheKid zei:
Laatst nog banden nodig, levert Pirelli ze niet meer in 155/65R13. Kijk je verder, dan zie dat veel A-merken weinig meer doen in 13 inch. En een hogere wang wil ik niet, dan gaat de auto dansen op de banden in de bochten :( .
Schokdempers etc, er zijn nog een paar die ze leveren. Beter te duur dan niet verkrijgbaar denk ik dan. Ze moeten wel blijven rijden o_O .

Bridgestone, Continental, Dunlop en Goodyear leveren ze nog, in Polen ongeveer 45 euro per band; Debica (Poolse dochter van Goodyear) 30 euro per band.
Schokdempers ongeveer 70-75 euro per 2 stuks

Ik vind het qua onderdelen voor de Panda allemaal nog wel meevallen. Natuurlijk zijn er bepaalde zaken die lastig te verkrijgen zijn, maar over het algemeen hoeven technische zaken nooit een probleem te geven.

Gisteren de Panda maar eens aangepakt :T. Het moet echt nog stukken netter kunnen, maar dat komt nog wel eens.

Ramen in de RainX gezet (jammer dat ik nooit in de regen rij :D). Velgen met Non-Ferro en Poorboy's Wheel Sealant. Banden in de Autoglym bumper & trim gel. Verder de auto gewassen en voorzien van Poorboy's EX-P plus Collinite 845.

tDvrTfI.jpg

AZt4fWf.jpg

Die ziet echt leuk uit in die kleur die Fiat Panda, ook heel netjes gepoetst. Was zelf vandaag ook bezig met poetsen, maar dan niet mijn auto maar die van mijn vader.

Mooi bezig geweest! De Panda staat er weer goed bij, dat blijft toch een leuke wagen.

Wat een gave velgen trouwens, die waren me helemaal nog niet opgevallen! :rolleyes:

Inderdaad superleuk ding die Panda. Ook die gele koplampen maken het helemaal af :) (y)

Terug
Bovenaan