Micha's Dierentuin - Panda Projectjes

Bedankt heren :LOL:.

En Rutger, daar heb ik eigenlijk geen foto's van. Heel lang is hij in ieder geval niet schoon geweest o_O.

Nico GTR zei:
Winterbandjes voor? Achter niet dan? :T

Wel een fraaie set foto's! (y)
Thanks! En nee, alleen voor heeft hij winterbanden. De vorige eigenaar kocht hem met Borbets, maar die wou hij zelf houden, dus even een setje andere velgen erop gegooid.

michel1975 zei:
Leuke sfeerimpressie. En het blijven sympathieke autootjes
Bedankt Michel!

Uiteraard is het alweer 1 maart geweest, dus zouden theoretisch gezien de Panda en de Pony de weg weer op mogen. En ik zeg theoretisch, want ik weet niet hoe het in de rest van het land is, maar zowel in de omgeving Haarlem als in de omgeving Delft ligt het zout nog in overvloed op de weg. Dat wil dus zeggen, de oudjes mogen nog even binnen rusten. Gelukkig heeft de regen van gisteren een gedeelte weggespoeld, maar ik wacht nog even tot volgend weekend.

Dat gaf mij mooi de gelegenheid om de pekelpanda te gebruiken waar hij voor bedoeld is. Die heb ik vanmorgen over de 170.000 heen gereden. Toch alweer een goede 3.000 kilometer mee gereden de afgelopen maanden (voornamelijk tussen Haarlem en Delft). Veel meer kilometers zullen er niet bijkomen, want hij is in principe zo goed als verkocht. Ik ga er nog een net interieur inzetten, ik heb een nieuwe slotenset binnen en nog even een van de koplampen vervangen en dan is hij volgens mij zo goed als klaar. Ik heb hem (zo goed als) verkocht aan een vriend van me, met alle onderdelen meegenomen ongeveer quitte gespeeld, dus ik vind het helemaal prima (y). Hij gaat ongeveer halverwege april weg, dan heb ik mooi nog een autootje staan als het nodig is en de nieuwe eigenaar wou hem het liefst zo laat mogelijk hebben.

De echte Panda moet binnenkort weer voor de APK, ben benieuwd hoe dat zal verlopen.

Nou, dat ging dus geweldig. Not. Afgekeurd op verschillende punten. Lichtbeeld (zou kunnen, heb er gele H4 lampen inzitten terwijl er standaard Duplo in zitten, echter nog nooit last van gehad en ook geen klachten van mensen dat het verblindend was), wiellager voor (dus halve voorkant eraf en lager eruit persen), ashoes (assen los e.d.), handremkabel (deed het maandag nog, is nu gebroken?), uitstoot (tja...).

Wel even flink k*t, vooral omdat ik zelf echt 0 tijd heb om het zelf aan te pakken. Nu toch de opdracht gegeven om het te laten doen, ook al komt dat ook niet echt lekker uit :(.

Nouja, genoeg gezeur, hoort ook bij die oude hokken denk ik.

De andere Panda is verkocht, mooi quitte gespeeld inclusief alle onderdelen die ik heb gekocht (y). Nog eventjes interieurtje, koplamp en sloten wisselen dit weekend en dan over twee weken de overdracht.

Ah balen. Komt altijd op momenten dat het niet uitkomt.
Maar ja als die dan weer klaar is. Heb net gelezen in een ander topic dat een auto na een beurt weer lekkerder rijdt moet je maar denken.

ginkelvanmichiel zei:
qua CO mag een auto zonder kat tot 30-9-1986 een uitstoot hebben van 4,5%. Ik heb het idee dat de garage zich heeft vergist...

De Panda heeft (geloof ik) een tijdje stilgestaan, kan ook een oorzaak zijn. Een goed stuk rijden heeft vaak in dat soort gevallen ook een goed effect op de uitstoot. (y)

Micha D. zei:
Nou, dat ging dus geweldig. Not. Afgekeurd op verschillende punten. Lichtbeeld (zou kunnen, heb er gele H4 lampen inzitten terwijl er standaard Duplo in zitten, echter nog nooit last van gehad en ook geen klachten van mensen dat het verblindend was), wiellager voor (dus halve voorkant eraf en lager eruit persen), ashoes (assen los e.d.), handremkabel (deed het maandag nog, is nu gebroken?), uitstoot (tja...).

Wel even flink k*t, vooral omdat ik zelf echt 0 tijd heb om het zelf aan te pakken. Nu toch de opdracht gegeven om het te laten doen, ook al komt dat ook niet echt lekker uit :(.

Enkeltje sloop ermee, of zou je daar echt nog zoveel geld in willen pompen? Overigens met die H4 lampen had ik wel kunnen voorspellen, is wel iets wat mij algemeen bekend is.

Had bij de 205 namelijk ook Duplo lampen, en die krijg je ook als H4 met Duplo voet. Alleen dan klopt het licht beeld niet meer, aangezien de behuizing van die lampen afgestemd is op Duplo lampen.

Dus dan zou je de gehele unit moeten vervangen, door exemplaren die ontworpen zijn voor H4 lampen. Aan de andere kant, als ik in mijn lampen eventjes LEDs zet dan zal ik bij een APK ook wel problemen hebben.

Zunigrijje zei:
Enkeltje sloop ermee

Sjongejonge(n)

De auto is leuk, Micha is een liefhebber, en genoemd lijstje is niet extreem schokkend, en vast vrij goedkoop als je het zelf kan of enkele honderden euro's als je het (zoals in dit geval) uitbesteedt. Tuurlijk gaat die Panda niet gesloopt worden.o_O

oerpanda H4 units ga je niet vinden. Gewoon even een duplobolletje in zetten. Uberhaupt vind je geen oerpanda koplampen meer. (die vanaf 1986 zijn namelijk anders)

Zunigrijje zei:
Micha D. zei:

Enkeltje sloop ermee, of zou je daar echt nog zoveel geld in willen pompen?

Dan zie ik liever dat je die Celerio naar de sloop brengt. Deze Panda fleurt het straatbeeld nog op (y)

D. Elzinga zei:
Zunigrijje zei:
Enkeltje sloop ermee

Sjongejonge(n)

De auto is leuk, Micha is een liefhebber, en genoemd lijstje is niet extreem schokkend, en vast vrij goedkoop als je het zelf kan of enkele honderden euro's als je het (zoals in dit geval) uitbesteedt. Tuurlijk gaat die Panda niet gesloopt worden.o_O
Liefhebber heeft zijn prijs, zodra het te duur word is de lol er wel vanaf. Sowieso is het een doodkist op wielen, heeft niks van veiligheidssystemen aan boord zo'n auto.

Zunigrijje zei:
D. Elzinga zei:
Zunigrijje zei:
Enkeltje sloop ermee

Sjongejonge(n)

Liefhebber heeft zijn prijs, zodra het te duur word is de lol er wel vanaf. Sowieso is het een doodkist op wielen, heeft niks van veiligheidssystemen aan boord zo'n auto.
o_O Al die veiligheidssystemen heb je ook niet nodig met een Panda. Jij begrijpt er echt helemaal niks van het begrip liefhebbersauto.

Is er geen forum wat enkel en alleen over brandstofverbruik en besparen gaat? Liefhebberij is niet besteed aan sommigen...

Zuinigrijje verstaat blijkbaar iets anders onder een liefhebbersauto. Ik zou zelf bijvoorbeeld nooit in een Celerio rond gaan rijden, maar kan aan de andere kant ook begrijpen dat mensen mij voor gek verklaren met mijn twee oude Peugeot's. Niet te vergeten dat Zuinigrijje een paar maanden terug ook rondreed in een 205 zonder veiligheidssystemen. Laat in ieder geval iedereen in zijn waarde en maak andermans auto niet uit voor 'doodskist op wielen' of wat dan ook.

Vervelend Micha, maar allemaal wel op te lossen

Die uitstoot.... tja, tijdje stil gestaan en niet ver / warm gereden voor de APK? Ik ken het gezeur helaas maar al te goed..

@Goku. Een liefhebber ben jij niet zoveel is duidelijk

D. Elzinga zei:
Haha, ga je nou klagen op een ander forum als wij het hier niet met je eens zijn? :LOL:

Haha, heerlijk. Mensen zijn dom omdat ze een andere mening hebben :D Je in een ander verplaatsen is ook lastig :p

Kijk ik zou zelf nooit en te nimmer in een celerio gaan rijden, hoe veilig en zuinig die ook is. Maar andere wagens zijn ook best zuinig met max 90. Maar ik snap dat als je het niet breed je liever je zuur gespaarde centjes in een modern en zuinig autotje stopt. Maar dat een ander wel geld over heeft om leuke, rare, gekke of wat voor auto's dan ook over heeft alleen maar mooi! Zelf heb ik ook een moderne en zuinige auto. Door tijdgebrek geen ruimte voor een hobby auto. Heb ook nog 3 motoren, waarvan er twee wel wat TLC kunnen gebruiken . Oude onzuinige motoren uit 1986 en 1989, wat moet je ermee. Ze zijn het waarschijnlijk niet waard, wat ontzettend dom van mij eigenlijk. maar ja, ik vind het leuk en heb er het geld voor over :cool:

OT: weet niet of ik hier al eerder gereageerd heb, maar volg dit topic al jaren met veel plezier. Erg leuk om te zien hoe je je auto's op de weg houdt. Erg fraaie panda heb je er onderhand van gemaakt. Ook de pony is voor mij een erg leuke wagen, puur doordat je die eigenlijk nooit meer ziet. Erg leuke dat jij je er om bekommert!

Vriend Zuinigrijje heeft pech gehad met zijn 205 en geeft nu af op anderen die zijn/haar oldtimer op de weg houden. Frustratie wellicht? Was zijn 205 nog goed geweest had hij heel anders gepraat waarschijnlijk.

En wat dit betreft:
D. Elzinga zei:
Haha, ga je nou klagen op een ander forum als wij het hier niet met je eens zijn? :LOL:

Een reactie op dat forum vat het mooi samen: "Zegt iemand die tot voor kort nog helemaal getrouwd was met een 25-jarige roestbak." Nu is een 205 natuurlijk niet direct een roestbak, maar het geeft wel aan dat Zuinigrijje zijn mening snel aanpast zodra de omstandigheden veranderen.

Zuinigrije is goku?? Bijzonder dat hij dan inderdaad af loopt te geven op oudere auto’s dan, maar ja genoeg topic vervuiling van mijn kant ;)

Ondertussen is de 106 wel nog een topmobiel...terwijl sommigen die ook in het rijtje scharen aan oude roestbakken.

Weet je....Goku, 106lover of zuinigrije (rijden behoort het overigens te zijn...) als je het topic van Micha terugleest zie je hoezeer de Panda de afgelopen jaren is veranderd en hoe fraaie wagen het eigenlijk is. Dat is geen auto die je zomaar naar de sloop brengt, en dit zijn simpele dingetjes......alleen moet je dan even slikken voor de paar 100 euro die je aan de man van de garage betaalt voor zijn werk. Dat is dan maar zo!

Niet dat ik denk dat Micha zich er iets van aantrekt....hoe staat het met de Panda? Al door de APK heen? ;)

Inderdaad, op de sloop ermee Micha! Die oude Italiaanse Meuk! Rommel is het!

Maar goed, het blijft balen! Misschien kan je voor de Panda-lampen eens contact opnemen met Martin Willems, die heeft op oude Italiaanse meuk echt alles, niet alleen sloopwagens maar ook nieuwe onderdelen. En hij verzendt ook, dus je hoeft niet persé naar Emmen af te reizen! :)

Goed dat je de winterpanda zonder verlies kwijt bent zeg!

Succes!

michel1975 zei:
Ah balen. Komt altijd op momenten dat het niet uitkomt.
Maar ja als die dan weer klaar is. Heb net gelezen in een ander topic dat een auto na een beurt weer lekkerder rijdt moet je maar denken.
Thanks Michel! Als hij weer klaar is ben je dit soort dingen vaak snel weer vergeten en ga ik vooral weer lekker genieten inderdaad. Dat is helemaal waar.

Marc-827-vitesse zei:
Jammer Micha. Maar dit ga jij fixen. Dat weet ik zeker.
Bedankt Marc, gaat vast weer goed komen. De rest van de maand maar eventjes brood met pindakaas eten :T.

Damianw26 zei:
Zonde, maar absoluut goed op te lossen! Hoe los je een uitstoot probleem op, motor/carburateur afstellen oid?
Niets onoverkomelijks inderdaad. In principe kun je het oplossen door het toerental wat lager te zetten, volgens mij wordt het stationair gemeten.

ginkelvanmichiel zei:
qua CO mag een auto zonder kat tot 30-9-1986 een uitstoot hebben van 4,5%. Ik heb het idee dat de garage zich heeft vergist...
Ik heb geen idee wat ze hebben gemeten, zal het nog eens navragen.

Nico GTR zei:
Das wel ff balen.
Was inderdaad even goed balen. Normaal zou ik deze klusjes zelf aanpakken, maar klussen voor de APK is wel een van m'n minst favoriete bezigheden om eerlijk te zijn.

Bossinkje zei:
De Panda heeft (geloof ik) een tijdje stilgestaan, kan ook een oorzaak zijn. Een goed stuk rijden heeft vaak in dat soort gevallen ook een goed effect op de uitstoot. (y)
Ja klopt, al heb ik er wel twee flinke stukken mee gereden van plusminus 1,5 uur (vorige week en maandag). Helaas had ik voor de APK die mogelijkheid niet.

ginkelvanmichiel zei:
oerpanda H4 units ga je niet vinden. Gewoon even een duplobolletje in zetten. Uberhaupt vind je geen oerpanda koplampen meer. (die vanaf 1986 zijn namelijk anders)
Klopt. En het aparte is dat ze er de vorige keer niets van gezegd hebben...

D. Elzinga zei:
Hahaha, geweldig dat je altijd met dit soort links aan komt zetten :T.

Lycan Capri zei:
Vervelend Micha, maar allemaal wel op te lossen

Die uitstoot.... tja, tijdje stil gestaan en niet ver / warm gereden voor de APK? Ik ken het gezeur helaas maar al te goed..
Absoluut Lycan! Niet vlak voor de APK inderdaad, wel een paar dagen ervoor. Maarja, wat doe je eraan. Met die 3500km die ik per jaar rij is die uitstoot natuurlijk zooooo significant :T.

F Mitsi zei:
OT: weet niet of ik hier al eerder gereageerd heb, maar volg dit topic al jaren met veel plezier. Erg leuk om te zien hoe je je auto's op de weg houdt. Erg fraaie panda heb je er onderhand van gemaakt. Ook de pony is voor mij een erg leuke wagen, puur doordat je die eigenlijk nooit meer ziet. Erg leuke dat jij je er om bekommert!
Bedankt voor je leuke reactie (y).

Nico GTR zei:
Niet dat ik denk dat Micha zich er iets van aantrekt....hoe staat het met de Panda? Al door de APK heen? ;)
Nog niet! Garagist had het druk en gaat hem proberen voor Pasen af te hebben. Was voor mij geen probleem, ik heb hem niet nodig en hij staat daar prima wat dat betreft.

michel1975 zei:
Mijn god hij is nog erger dan ik dacht.

Ik stap zo weer in mijn 27 jaar oude hok en sleep me naar huis.
Het is een straf, elke dag weer in zulke doodskisten rijden :eek:. Als ik toch eens geld had voor een Celerio...

Pjötr zei:
Inderdaad, op de sloop ermee Micha! Die oude Italiaanse Meuk! Rommel is het!

Maar goed, het blijft balen! Misschien kan je voor de Panda-lampen eens contact opnemen met Martin Willems, die heeft op oude Italiaanse meuk echt alles, niet alleen sloopwagens maar ook nieuwe onderdelen. En hij verzendt ook, dus je hoeft niet persé naar Emmen af te reizen! :)

Goed dat je de winterpanda zonder verlies kwijt bent zeg!

Succes!
Thanks Peter! Ik heb nog een setje Oer-Panda lampen liggen, mocht het nodig zijn :cool:.

Mag ik verder iedereen hartelijk bedanken voor het lachen, jullie zijn allemaal geweldig :LOL:. Ik heb me kostelijk vermaakt.

Gisteren de rode Panda nog even goed gewassen, uitgezogen en een NL stickertje achterop geplakt. Vandaag de overdracht gedaan, ik ben blij dat hij naar een goed baasje is. Het is best leuk als degene die je auto koopt hem als eerste auto koopt, zo blij al hij ermee was deed me denken aan het moment dat ik m'n Panda kocht, alweer bijna 5 jaar terug :eek:. Ik hoop voor hem dat zijn Panda iets minder problematisch gaat zijn :T.

De echte Panda staat NOG STEEDS bij de garage. Ik ben er inmiddels wel behoorlijk klaar mee eigenlijk en ik ben ook nogal huiverig voor de rekening. Een aantal dingen zaten niet mee en zijn vervangen gaandeweg. Ik heb in ieder geval besloten om volgend jaar de APK naar oktober, dus voor de winterstop te schuiven. Dan kan ik proberen zoveel mogelijk zelf aan te pakken en kost het me hopelijk wat minder geld....

Wellicht wel komend weekend de Pony uit de stalling trekken, dat kan nu weer :D.

Vrijdag is de echte Panda als het goed is wel klaar, dus dan wel weer. Maar ik heb ook helemaal geen vervoer nodig. In Delft doe ik alles met de fiets, want dat gaat simpelweg sneller dan met de auto, en naar m'n ouders is met OV prima te doen. Dat neemt niet weg dat ik meestal toch met de auto naar Delft ging, aangezien het ook gewoon een stukje gemak is. Als ik bij m'n ouders ben gebruik ik hem alleen om naar m'n werk te rijden, maar dan kan ik ook een auto van m'n ouders lenen aangezien die hem op zaterdag toch niet nodig hebben. Dus echt nodig heb ik de auto niet.

Balen dat er nog steeds zoveel werk nodig is voor de APK. Die CO, tja het kan zomaar zijn dat ze de te nieuwe normen genomen hebben. Maar jij weet de CO schroef misschien wel te zitten? Even aanpassen en al beroerd lopend de keuring door. En als jij hem thuis weer terug zet.. tja.. snelle oplossing?

Ik denk dat je het in de ontsteking moet zoeken wat misschien met een tijdje rijden wel mooi schoon brand.

De Panda staat overigens weer thuis, zal daar volgend weekend na m'n tentamenweek even een update voor typen.

Dit weekend ook de Pony uit de stalling gehaald. Vandaag mooi rondje mee gereden, rijdt ook wel super leuk hoor. Hij trekt alleen behoorlijk naar links, iets wat hij voor de stalling niet deed. Volgend weekend maar eens naar kijken :T.

Jullie houden een update van mij tegoed!

Zo, deze update heeft veel te lang op zich laten wachten. Bij deze dus.

De Panda heb ik niet erg veel mee gereden na z'n APK. Wat korte ritjes, een keer mee naar Delft genomen en verder eigenlijk niet zoveel. Hij doet het prima, altijd weer leuk om in te rijden.

De Pony heb ik daarentegen goed gebruikt afgelopen maanden, inmiddels staat de stand op 139.000. Hij rijdt formidabel, al is dat niet constant zo geweest. Het stuurgedrag was ronduit eng te noemen, onvoorspelbaar en heel ongevoelig. Dat bleek te komen door een droog stuurhuis. Na het vullen van het stuurhuis met de voorgeschreven olie (gewoon versnellingsbakolie, dat is handig) was het een grote verbetering, al is het nog wat te zoekerig voor mijn smaak.

Daarnaast had de handrem er de brui aan gegeven, niet heel erg, wel onhandig soms. Gelukkig bleek enkel de moer los te zijn gekomen onder de handremhevel in het interieur zelf. Dat was ook een eenvoudige 'fix'.

De Pony moet pas in februari weer naar de APK, maar ik vind die timing erg onpraktisch. Daar wil ik hem graag naar voor de winter trekken, in oktober of november bijvoorbeeld. Daarvoor zijn de voorbereidingen nu al getroffen :T. Afgelopen woensdag heb ik met een bevriende garagist onder de auto door gelopen en hebben we gekeken naar alles wat nodig zou kunnen zijn. Eveneens zijn de voorwiellagers strakker gesteld want deze hadden vrij veel speling na het vervangen van de schokdempers. Op zich ook logisch, als je je bedenkt dat ik ze op de fabrieks-manier heb vast gezet, maar dan met oude lagers.

Enfin, het lijstje beperkt zich tot het vloeistofdicht maken van het ruitenvloeistofreservoir, een remkabeltje achter wat enigszins droog is en een stuurstang die speling vertoont. Mooie zomerklusjes.

Echter, ik heb niet stil gezet. Ik kreeg namelijk afgelopen maandag van iemand een berichtje of ik belang had bij een Panda. Het betrof een 1100 selecta, 1,5 jaar geen APK meer, de bak zou zogezegd kapot zijn en de algehele staat niet al te best. Dus wat zeg je dan? Ja natuurlijk! De auto was namelijk gratis/free/gratuite. Nou, daar zeg ik geen nee tegen. Dus vrijdag een trailer gehuurd en de auto opgehaald!

SFPS1A1 by Micha Collection, on Flickr

Bij aankomst bleek de uitlaat op de grond te hangen, dat was het gevolg van een finaal door midden gescheurde baksteun. Dat heb ik nog nooit gezien, maar ach. Dus het was tijd voor een aflevering van creatief met spanbanden (y).

SFPS1A2 by Micha Collection, on Flickr

SFPS1A3 by Micha Collection, on Flickr

SFPS1A4 by Micha Collection, on Flickr

SFPS1A5 by Micha Collection, on Flickr

Van binnen was hij echt ontzettend goor. Hij was gebruikt als 'bedrijfswagen' van een productiebedrijf, het personeel mocht hem gebruiken om van hot naar her te rijden. Er kwam in ieder geval een vuilniszak met troep uit.

SFPS1A6 by Micha Collection, on Flickr

SFPS1A7 by Micha Collection, on Flickr

De buitenkant is overigens ook niet om aan te zien. Voorlopig ga ik hem zo houden, vind het wel grappig :T.

SFPS1A7 by Micha Collection, on Flickr

SFPS1A8 by Micha Collection, on Flickr

SFPS1A9 by Micha Collection, on Flickr

De plannen voor nu: kijken of hij zeer low budget weer op de weg te krijgen is, dan bedoel ik echt rond de 100 euro. Als dat zo ik ga ik er wel even mee rond crossen en anders gaat hij uit elkaar voor onderdelen :cool:. Ik ben er in ieder geval blij mee.

Wat een leuke aanwinst, ik ben benieuwd of hij nog te redden is. Is hij qua carrosserie wel hard op de relevante punten?

Gratis was hij niet, want je moest een trailer voor huren. Veel zaken zijn kapot en zelfs de deuren onderkant roest. Enigste interessante zijn de elec. ramen en roofrails, of dat het waard is. Als poederkoppeling vervangen moet worden, dat gaat niet lukken voor €100,-.

Jammer dat mensen zo ruig cq slordig met hun spullen omgaan. Is een leuke kleur voor een Panda, een witte. Suc6 ermee en zie hem eens een keer op een Panda-meeting.

rzasa zei:
Hé leuk, een Panda erbij! Hou ons op de hoogte van de vorderingen!

Ja, ga ik zeker doen :cool:.

D. Elzinga zei:
Wat een leuke aanwinst, ik ben benieuwd of hij nog te redden is. Is hij qua carrosserie wel hard op de relevante punten?

Ik ben ook benieuwd! Ik heb inmiddels een baksteun geregeld en ben benieuwd of de bak daar genoegen mee neemt of dat hij écht kapot is.

BillytheKid zei:
Gratis was hij niet, want je moest een trailer voor huren. Veel zaken zijn kapot en zelfs de deuren onderkant roest. Enigste interessante zijn de elec. ramen en roofrails, of dat het waard is. Als poederkoppeling vervangen moet worden, dat gaat niet lukken voor €100,-.

Jammer dat mensen zo ruig cq slordig met hun spullen omgaan. Is een leuke kleur voor een Panda, een witte. Suc6 ermee en zie hem eens een keer op een Panda-meeting.

Gratis was hij wel, want ik heb er niets voor betaald. Dat ik kosten heb gemaakt om hem op te halen heeft daar niets mee te maken. Er zitten genoeg onderdelen aan die nog te gebruiken zijn en zonde zijn als ze op de sloop belanden, daarom heb ik hem 'gered'.

BillytheKid zei:
Enigste interessante zijn de elec. ramen en roofrails, of dat het waard is.

Ik zie toch wel meer bruikbare delen dan alleen dat. Lampen, doppen, plastic delen, interieur (voor zover ik door het vuil heen kan kijken ziet dat er niet heel hopeloos uit), motor-onderdelen, en het casco opzich kan je natuurlijk altijd weer inleveren voor een paar tientjes.

Maar goed, laten we hopen dat hij goed genoeg is om uiteindelijk gewoon weer de weg op te kunnen.

Exact Dennis! Ook omdat het een CLX versie betreft, die voorzien is van getint glas en H4 koplampen! Daarnaast zijn de vier wieldoppen eronder nog erg mooi en goed, die zie je ook niet veel meer. Van binnenuit verstelbare buitenspiegels, een goed werkende slotenset. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Leuk zeg! Je gunt hem in elk geval nog een kans, anders was hij waarschijnlijk linea recta naar de sloop geduwd. Hopelijk is hij nog te redden, mocht dat niet zo zijn, dan kijk ik t.z.t. alsnog even mee... ;)

Klopt Milan! De sloop was zelfs al gebeld, dus ik was inderdaad net op tijd. Was wel echt zonde geweest, want er zitten nog leuke onderdelen op.

We gaan het zien :cool:.

Omdat de gebroken baksteun tot gevolg had dat de uitlaat op de grond hing heb ik het blok opgekrikt en heel professioneel opgehangen aan een spanband :T.

SFPS2A1 by Micha Collection, on Flickr

Daarna grote wisseltruck: Pony op straat, sloper op straat, Panda uit de garage op straat.

SFPS2A2 by Micha Collection, on Flickr

SFPS2A3 by Micha Collection, on Flickr

En toen de sloper de garage in, Panda weer de oprit op en als laatste ook de Pony. In de garage het blok weer opgekrikt en er een paar stenen onder gelegd zodat hij in ieder geval de rubbers niet volledig belast. Volgende week hopelijk de nieuwe baksteun eronder.

Terug
Bovenaan