Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks! En nee, alleen voor heeft hij winterbanden. De vorige eigenaar kocht hem met Borbets, maar die wou hij zelf houden, dus even een setje andere velgen erop gegooid.Nico GTR zei:Winterbandjes voor? Achter niet dan? :T
Wel een fraaie set foto's!![]()
Bedankt Michel!michel1975 zei:Leuke sfeerimpressie. En het blijven sympathieke autootjes
Moderator
ginkelvanmichiel zei:qua CO mag een auto zonder kat tot 30-9-1986 een uitstoot hebben van 4,5%. Ik heb het idee dat de garage zich heeft vergist...
Enkeltje sloop ermee, of zou je daar echt nog zoveel geld in willen pompen? Overigens met die H4 lampen had ik wel kunnen voorspellen, is wel iets wat mij algemeen bekend is.Micha D. zei:Nou, dat ging dus geweldig. Not. Afgekeurd op verschillende punten. Lichtbeeld (zou kunnen, heb er gele H4 lampen inzitten terwijl er standaard Duplo in zitten, echter nog nooit last van gehad en ook geen klachten van mensen dat het verblindend was), wiellager voor (dus halve voorkant eraf en lager eruit persen), ashoes (assen los e.d.), handremkabel (deed het maandag nog, is nu gebroken?), uitstoot (tja...).
Wel even flink k*t, vooral omdat ik zelf echt 0 tijd heb om het zelf aan te pakken. Nu toch de opdracht gegeven om het te laten doen, ook al komt dat ook niet echt lekker uit.
Nouja, genoeg gezeur, hoort ook bij die oude hokken denk ik.
Zunigrijje zei:Enkeltje sloop ermee
Zunigrijje zei:Enkeltje sloop ermee, of zou je daar echt nog zoveel geld in willen pompen?Micha D. zei:Nou, dat ging dus geweldig. Not. Afgekeurd op verschillende punten. Lichtbeeld (zou kunnen, heb er gele H4 lampen inzitten terwijl er standaard Duplo in zitten, echter nog nooit last van gehad en ook geen klachten van mensen dat het verblindend was), wiellager voor (dus halve voorkant eraf en lager eruit persen), ashoes (assen los e.d.), handremkabel (deed het maandag nog, is nu gebroken?), uitstoot (tja...).
Wel even flink k*t, vooral omdat ik zelf echt 0 tijd heb om het zelf aan te pakken. Nu toch de opdracht gegeven om het te laten doen, ook al komt dat ook niet echt lekker uit.
Nouja, genoeg gezeur, hoort ook bij die oude hokken denk ik.
Liefhebber heeft zijn prijs, zodra het te duur word is de lol er wel vanaf. Sowieso is het een doodkist op wielen, heeft niks van veiligheidssystemen aan boord zo'n auto.D. Elzinga zei:Zunigrijje zei:Enkeltje sloop ermee
Sjongejonge
De auto is leuk, Micha is een liefhebber, en genoemd lijstje is niet extreem schokkend, en vast vrij goedkoop als je het zelf kan of enkele honderden euro's als je het (zoals in dit geval) uitbesteedt. Tuurlijk gaat die Panda niet gesloopt worden.![]()
Zunigrijje zei:Liefhebber heeft zijn prijs, zodra het te duur word is de lol er wel vanaf. Sowieso is het een doodkist op wielen, heeft niks van veiligheidssystemen aan boord zo'n auto.D. Elzinga zei:Zunigrijje zei:Enkeltje sloop ermee
Sjongejonge
De auto is leuk, Micha is een liefhebber, en genoemd lijstje is niet extreem schokkend, en vast vrij goedkoop als je het zelf kan of enkele honderden euro's als je het (zoals in dit geval) uitbesteedt. Tuurlijk gaat die Panda niet gesloopt worden.![]()
D. Elzinga zei:Haha, ga je nou klagen op een ander forum als wij het hier niet met je eens zijn?![]()
D. Elzinga zei:Haha, ga je nou klagen op een ander forum als wij het hier niet met je eens zijn?![]()
Zunigrijje zei:Enkeltje sloop ermee,
Thanks Michel! Als hij weer klaar is ben je dit soort dingen vaak snel weer vergeten en ga ik vooral weer lekker genieten inderdaad. Dat is helemaal waar.michel1975 zei:Ah balen. Komt altijd op momenten dat het niet uitkomt.
Maar ja als die dan weer klaar is. Heb net gelezen in een ander topic dat een auto na een beurt weer lekkerder rijdt moet je maar denken.
Bedankt Marc, gaat vast weer goed komen. De rest van de maand maar eventjes brood met pindakaas eten :T.Marc-827-vitesse zei:Jammer Micha. Maar dit ga jij fixen. Dat weet ik zeker.
Niets onoverkomelijks inderdaad. In principe kun je het oplossen door het toerental wat lager te zetten, volgens mij wordt het stationair gemeten.Damianw26 zei:Zonde, maar absoluut goed op te lossen! Hoe los je een uitstoot probleem op, motor/carburateur afstellen oid?
Ik heb geen idee wat ze hebben gemeten, zal het nog eens navragen.ginkelvanmichiel zei:qua CO mag een auto zonder kat tot 30-9-1986 een uitstoot hebben van 4,5%. Ik heb het idee dat de garage zich heeft vergist...
Was inderdaad even goed balen. Normaal zou ik deze klusjes zelf aanpakken, maar klussen voor de APK is wel een van m'n minst favoriete bezigheden om eerlijk te zijn.Nico GTR zei:Das wel ff balen.
Ja klopt, al heb ik er wel twee flinke stukken mee gereden van plusminus 1,5 uur (vorige week en maandag). Helaas had ik voor de APK die mogelijkheid niet.Bossinkje zei:De Panda heeft (geloof ik) een tijdje stilgestaan, kan ook een oorzaak zijn. Een goed stuk rijden heeft vaak in dat soort gevallen ook een goed effect op de uitstoot.![]()
Klopt. En het aparte is dat ze er de vorige keer niets van gezegd hebben...ginkelvanmichiel zei:oerpanda H4 units ga je niet vinden. Gewoon even een duplobolletje in zetten. Uberhaupt vind je geen oerpanda koplampen meer. (die vanaf 1986 zijn namelijk anders)
Hahaha, geweldig dat je altijd met dit soort links aan komt zetten :T.D. Elzinga zei:Haha, ga je nou klagen op een ander forum als wij het hier niet met je eens zijn?![]()
Absoluut Lycan! Niet vlak voor de APK inderdaad, wel een paar dagen ervoor. Maarja, wat doe je eraan. Met die 3500km die ik per jaar rij is die uitstoot natuurlijk zooooo significant :T.Lycan Capri zei:Vervelend Micha, maar allemaal wel op te lossen
Die uitstoot.... tja, tijdje stil gestaan en niet ver / warm gereden voor de APK? Ik ken het gezeur helaas maar al te goed..
Bedankt voor je leuke reactieF Mitsi zei:OT: weet niet of ik hier al eerder gereageerd heb, maar volg dit topic al jaren met veel plezier. Erg leuk om te zien hoe je je auto's op de weg houdt. Erg fraaie panda heb je er onderhand van gemaakt. Ook de pony is voor mij een erg leuke wagen, puur doordat je die eigenlijk nooit meer ziet. Erg leuke dat jij je er om bekommert!
Nog niet! Garagist had het druk en gaat hem proberen voor Pasen af te hebben. Was voor mij geen probleem, ik heb hem niet nodig en hij staat daar prima wat dat betreft.Nico GTR zei:Niet dat ik denk dat Micha zich er iets van aantrekt....hoe staat het met de Panda? Al door de APK heen?![]()
Het is een straf, elke dag weer in zulke doodskisten rijdenmichel1975 zei:Mijn god hij is nog erger dan ik dacht.
Ik stap zo weer in mijn 27 jaar oude hok en sleep me naar huis.
Thanks Peter! Ik heb nog een setje Oer-Panda lampen liggen, mocht het nodig zijnPjötr zei:Inderdaad, op de sloop ermee Micha! Die oude Italiaanse Meuk! Rommel is het!
Maar goed, het blijft balen! Misschien kan je voor de Panda-lampen eens contact opnemen met Martin Willems, die heeft op oude Italiaanse meuk echt alles, niet alleen sloopwagens maar ook nieuwe onderdelen. En hij verzendt ook, dus je hoeft niet persé naar Emmen af te reizen!![]()
Goed dat je de winterpanda zonder verlies kwijt bent zeg!
Succes!
rzasa zei:Hé leuk, een Panda erbij! Hou ons op de hoogte van de vorderingen!
D. Elzinga zei:Wat een leuke aanwinst, ik ben benieuwd of hij nog te redden is. Is hij qua carrosserie wel hard op de relevante punten?
BillytheKid zei:Gratis was hij niet, want je moest een trailer voor huren. Veel zaken zijn kapot en zelfs de deuren onderkant roest. Enigste interessante zijn de elec. ramen en roofrails, of dat het waard is. Als poederkoppeling vervangen moet worden, dat gaat niet lukken voor €100,-.
Jammer dat mensen zo ruig cq slordig met hun spullen omgaan. Is een leuke kleur voor een Panda, een witte. Suc6 ermee en zie hem eens een keer op een Panda-meeting.
BillytheKid zei:Enigste interessante zijn de elec. ramen en roofrails, of dat het waard is.