Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon Dirk zei:Gefeliciteerd met de aankoop van je pekelpanda, veel plezier ermee!
D. Elzinga zei:Leuk ding toch.![]()
PascalD zei:Blijven leuke wagens die Panda's. Heb nog leuke herinneringen aan de Panda Young uit 1989 die ik een paar maanden van mijn opa mocht lenen.
Wouter82 zei:Dat wordt een gezouten Panda![]()
Pjötr zei:Hey wat een toffe Panda Micha! Aan de ene kant inderdaad haast zonde om hem als pekelbak bak te gebruiken, maar ja qua winter viel het de afgelopen jaren ook wel mee....
En het kan altijd erger... In Groningen heeft iemand om zijn Peugeot 404 te ontzien uit Frankrijk een hele mooie, haast maagdelijke Peugeot 104 gehaald(dat is pas zonde)
Mocht je nog onderdelen moeten hebben, hier in het noorden staan op 2 verschillende sloperijen vergelijkbare Panda's. De ene in Groningen is nog helemaal compleet en zo te zien erg mooi, helaas grijs.
Mocht je details willen weten, dan hoor ik het wel![]()
Damianw26 zei:Gefeliciteerd Micha! Fijn toch om ook in de winter lekker te rijden, en in een panda ook nog eens, kan niet beter toch![]()
Thanks Brent!Brent® zei:Zag hem al op Facebook voorbijkomen, leuke pekelbak hoor!![]()
Haha, dat zou wel lekker zijn ja. Al vind ik een paar dagen sneeuw wel leuk, voor de sfeer, daarna wordt het toch vooral erg onpraktischomniradius zei:Same here wat betreft het voorbij zien komen op facebook
Tof ding hoor, ook lekker kleurtje
En idd, laten we hopen op een zo slap mogelijke winter met zo min mogelijk sneeuw haha (ik hoop daar iig wel op)
Zoals ik al zei, je kunt niet alles bewaren. Ding is ook zeker niet perfect, maar op zich vrij netjes. Ik zal de holle ruimtes wel eens in de tectyl zetten en (al er pekel ligt) ga ik hem ook heus wel goed afspuiten.BillytheKid zei:Leuk kleurtje Panda. Idd zonde als 'pekel'bak te gebruiken. Je kunt ook investeren in een dinitrolbehandeling voor je wagenpark. Rotten ze nooit weer als je het bijhoudt. Die Pony heeft aardig wat oppervlakte roest aan de onderkant........
Zoals je weet zijn Panda's roestgevoelig, maar dankzij deze behandeling hebben mijne beide Panda's praktisch geen roest en hobbel 's winters gewoon mee door. Na de winter goed afspuiten.
Micha D. zei:Wel knap dat je kunt zien dat de Pony oppervlakte roest heeft aan de onderkant, heb je er onder gelegen dan?
![]()
Danku danku! Ben d'r ook erg blij mee tot nu toePhaeton V8 zei:Leuke Panda Micha!![]()
Ja de nieuwe heeft wel rembekrachtiger inderdaad! Hij remt dan ook erg goed, iets wat bij de oude nog wel voor verbetering vatbaar is (binnenkort even de remvloeistof vervangen).Engineer2 zei:Een dubbele Panda nu dus. Al een inventarisatie gemaakt van de verschillen over de jaren? Heeft de nieuwe toevallig wel een rembekrachtiger? Mijn eerste ervaring jaren geleden met een Panda was op zich best positief alleen dat remmen was wel echt even schrikken.
Dat denk ik haast ook welginkelvanmichiel zei:haha, ik weet daar wel een antwoord op. Er zijn meer verschillen dan overeenkomsten![]()
Dat is al 3%Gewoon Dirk zei:Pff, wat een kat in de zak, meteen al 13 euro extra er op afgeschreven!![]()
Thanks! Die grille vind ik ook erg leuk, staat hem heel goed (in mijn ogen). Ik hou Antoinette nog even achter de hand voor als ik straks ook de achterwisser moet vervangen...D-C zei:Leuke extra Panda! Zo te zien met de oude (<1991) grille. Wel een barrel zo te horen, veel achterstallig onderhoud; ik zou Antoinette Hertsenberg inschakelen hoor! Verkoper verdient een koude douche.
Investering in de toekomst Michiel (en bij Brezan krijg je standaard een Bosch wisser, ik vind helemaal mooi).ginkelvanmichiel zei:dan heb je een dure wisser gekocht zeg!
rzasa zei:Mooie foto hoor! Vijf jaar dezelfde auto in bezit, is mij nooit gelukt. Ik heb zo'n idee dat je hem ook nooit meer wegdoen.
omniradius zei:rzasa zei:Mooie foto hoor! Vijf jaar dezelfde auto in bezit, is mij nooit gelukt. Ik heb zo'n idee dat je hem ook nooit meer wegdoen.
Haha same hereMijn record is een schamele 1,5 jaar
Heb dr altijd wel respect voor als men zo lang trouw blijft aan dezelfde auto.
Toffe foto trouwens Micha!![]()
rzasa zei:Mooie foto hoor! Vijf jaar dezelfde auto in bezit, is mij nooit gelukt. Ik heb zo'n idee dat je hem ook nooit meer wegdoet.
Nico GTR zei:Je moet het ook hoofdzakelijk voor jezelf doen.Wat niet wegneemt dat het best leuk is als mensen er serieus mee bezig zijn. Zoals hier ook.
Mooi plaatje!
Ja dat is inderdaad jammer Michiel. Ben blij dat ik vanaf het begin in combinatie met Flickr alles heb bijgehouden, dat gaat tot nu toe goedginkelvanmichiel zei:Leuk is dat he! Ik zat laatst m'n Pandatopic terug te lezen. Jammer dat alle foto's dood zijn, maar toch, het is wel leuk. Als ik eens tijd heb ga ik de foto's toch maar eens ergens anders onderbrengen...
Niet zo'n kunst hoor Ralph, gewoon niet verkopenrzasa zei:Mooie foto hoor! Vijf jaar dezelfde auto in bezit, is mij nooit gelukt. Ik heb zo'n idee dat je hem ook nooit meer wegdoet.
Dankje Ramon!omniradius zei:Haha same hereMijn record is een schamele 1,5 jaar
Heb dr altijd wel respect voor als men zo lang trouw blijft aan dezelfde auto.
Toffe foto trouwens Micha!![]()
Absoluut waar, beide stellingen. Mensen doen zo gemakkelijk hun auto weg omdat hij bijvoorbeeld 500 euro kostte en er nu voor 500 euro onderhoud aan zit (eigenlijk een beetje zoals bij Ramon, niet vervelend bedoeldMechanix zei:Ik doe langer met mijn auto's (ben pas aan m'n 2e bezig in ruim 7 jaar), maar vooral omdat het kostentechnisch gezien voordelig is. Duur onderhoud moet je m.i. ook 'afschrijven'.
Neemt niet weg dat regelmatig wisselen leuk kan zijn.
Dat ding heb je bijna nieuw gekocht manJoël D. zei:Ik heb met Micha afgesproken dat we over 20 jaar allebei onze eerste auto nog hebben.
Ik heb de 155 ook alweer 6,5 jaar.![]()
Damianw26 zei:Dat is minder om te lezen, de abarth blijft wel in bezit?
Die ja.Joël D. zei:NOx sensor Micha.![]()
Merci Dirk, leuk om te horenGewoon Dirk zei:Altijd mooi om lekker wat winterklussen aan te pakken. Sowieso altijd fijn om mee te lezen in jouw topic, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Haha, "once you see it......".Sjon77 zei:Toen ik de foto zag van de reactiestangrubbers, nog zonder de tekst te lezen, was mijn eerste gedachte: hee, Micha knutselt aan miniaturen en is de banden van een schaalmodel oid aan 't vervangen, van standaard fietsband naar een brede slick![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa, nog minder dan twee weekjes :T.Marc-827-vitesse zei:Lekker bezig Micha! Weer lekker tuffen dit jaar!
Ik probeer de rode zo min mogelijk al hobbyauto te zien, anders raakt het einde helemaal zoekDamianw26 zei:Goed bezig, met 3 hobby auto's kun je eigenlijk altijd wel bezig zijn![]()