en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
nog steeds vind ik zo'n groot scherm en overal nachtclubverlichting een stuk minder luxe ogen dan een smaakvol ontworpen traditionele klokkenwinkel.
R Wolters zei:Prima, pak maar in voor me. Als ik nu 500 euro per maand ga sparen kan ik 'm in 2048 of zo betalen.
Carfanatic zei:R Wolters zei:Prima, pak maar in voor me. Als ik nu 500 euro per maand ga sparen kan ik 'm in 2048 of zo betalen.
Als je ieder maand €500 belegd heb je met een gemiddeld rendement van 7% (en 0,5% aan kosten) na 14 jaar een basis S-klasse (€135k) voor de deur.
De Schaduw zei:Carfanatic zei:R Wolters zei:Prima, pak maar in voor me. Als ik nu 500 euro per maand ga sparen kan ik 'm in 2048 of zo betalen.
Als je ieder maand €500 belegd heb je met een gemiddeld rendement van 7% (en 0,5% aan kosten) na 14 jaar een basis S-klasse (€135k) voor de deur.
Klopt inderdaad (ff nagerekend) Garandeer jij die 7% rendement?![]()
Joop 5528328 zei:Dat interieur van de Lexus valt wel op zeg, in negatieve zin.
Moderator
MCDubbellU zei:AW forummers geven altijd commentaar op dingen waar de echte kopers echt niet over zullen vallen of wel het voordeel in zullen zien..Misschien teveel schermen en teveel "kermis" maar als je eenmaal plaatsneemt in zo'n auto dan zie/voel/ruik je de luxe dat je wellicht niet op foto's ervaart.
MCDubbellU zei:AW forummers geven altijd commentaar op dingen waar de echte kopers echt niet over zullen vallen of wel het voordeel in zullen zien..Misschien teveel schermen en teveel "kermis" maar als je eenmaal plaatsneemt in zo'n auto dan zie/voel/ruik je de luxe dat je wellicht niet op foto's ervaart.
Moderator
SportLeicht zei:Maar hoewel resultaten uit het verleden geen garanties bieden voor de toekomst mogen we wel stellen dat Mercedes z’n zaakjes wat dat betreft altijd wel voor elkaar heeft, kijk maar naar de veel geprezen MBUX systemen.
SportLeicht zei:Precies, en bij BMW vind je ze ook in de 7-Serie...
![]()
Weliswaar alleen achterin, terwijl ze in de nieuwe S ook voorin leverbaar zijn.
Wouter82 zei:SportLeicht zei:Maar hoewel resultaten uit het verleden geen garanties bieden voor de toekomst mogen we wel stellen dat Mercedes z’n zaakjes wat dat betreft altijd wel voor elkaar heeft, kijk maar naar de veel geprezen MBUX systemen.
De gemiddelde leeftijd van een A-klasse-rijder is zeg 40 jaar, dan heb je het over een hele andere referentie dan voor een S-klasse met een gemiddelde leeftijd (in Europa) van bijvoorbeeld 70 jaar. Inderdaad een goed voorbeeld van dat schuifdak, zo zijn er wel meer dingen te bedenken waarvan het heel voorstelbaar is dat de S-doelgroep er niet op zit te wachten.
Zadelsnuiver zei:We kunnen er van vinden wat we willen maar wij zijn niet de doelgroep ....
SportLeicht zei:Zadelsnuiver zei:We kunnen er van vinden wat we willen maar wij zijn niet de doelgroep ....
Ik denk dat iedereen dat slechts voor zichzelf kan bepalen. Ik ben ook niet in de markt voor een nieuwe S-Klasse of 7-Serie (vanwege veel teveel afschrijving), maar één van 2 of 3 jaar oud zou het zomaar kunnen worden. Behoor ik dan niet tot de doelgroep?
SportLeicht zei:Zadelsnuiver zei:We kunnen er van vinden wat we willen maar wij zijn niet de doelgroep ....
Ik denk dat iedereen dat slechts voor zichzelf kan bepalen. Ik ben ook niet in de markt voor een nieuwe S-Klasse of 7-Serie (vanwege veel teveel afschrijving), maar één van 2 of 3 jaar oud zou het zomaar kunnen worden. Behoor ik dan niet tot de doelgroep?
Zadelsnuiver zei:Het is gewoon een kwestie van de doelgroep bedienen. De meeste S-klasses zullen ergens in het Oosten geleverd gaan worden, aan mensen met téveel geld en weinig smaak. Hier in West-Europa zullen het inderdaad vooral de (semi)gepensioneerden zijn die na een succesvolle carrière zich een mooie Benz kado doen. We kunnen er van vinden wat we willen maar wij zijn niet de doelgroep en logischerwijs valt deze auto (qua interieur) dan ook niet bij iedereen in de smaak. Of misschien ben ik de enige pauper op dit forum en heb ik er gewoon geen verstand van![]()