en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
RobEU zei:Heel slim van Mercedes-Benz! Meteen een voor de doelgroep aansprekende samenstelling laten zien. Hoe smakelozer, hoe beter! Goed gedaan.![]()
BENZine zei:RobEU zei:Heel slim van Mercedes-Benz! Meteen een voor de doelgroep aansprekende samenstelling laten zien. Hoe smakelozer, hoe beter! Goed gedaan.![]()
Zijn dit officiële foto's van Mercedes? Nee dus, deze zullen gelekt zijn. Bovendien zijn die van interieur en exterieur verschillende auto's, die van het interieur heeft een rode buitenkant.
Prachtige auto overigens, ik vind hem mooier dan de 6GC en véél mooier dan de A7.
Zijn dit officiële foto's van Mercedes? Nee dus, deze zullen gelekt zijn
RobEU zei:Zijn deze foto’s dan gemaakt door een fanatieke autospotter?
BENZine zei:RobEU zei:Zijn deze foto’s dan gemaakt door een fanatieke autospotter?
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Mercedes zal vele foto's van vele verschillende kleuren en uitvoeringen klaar hebben staan om te tonen waarvan deze toevallig uitgelekt zijn, terwijl jij suggereert dat dit de eerste officiële foto's zijn die Mercedes zelf presenteert.
Bird Nerd zei:Dit blijft gewoon een briljant ontworpen auto.
dca492 zei:Onbegrijpelijk de matte kleurstelling als introductie kleur, zeer misplaatst, maakt er meteen wen kamperbak van.
KadettRT zei:Als je de scoops van de nieuw A klasse bekijkt dan zie je wel welke designweg Mercedes nu in gaat slaan.
RobEU zei:KadettRT zei:Als je de scoops van de nieuw A klasse bekijkt dan zie je wel welke designweg Mercedes nu in gaat slaan.
Inderdaad. Heel onheilspellend, mijns inziens.
929V6 zei:Een uitgerekte smartphone als instrumentenpaneel maakt hem nou ook niet bepaald begerenswaardig in mijn ogen. Spiegelt als een gek en lijkt me erg kras(- en vetvlek)gevoelig.
Matthijs82 zei:... krijg ik altijd het idee dat ze te warm zijn geworden en zijn gaan smelten ofzo.
Alles hangt zo.