en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Moderator
Bij de laatste facelift van de vorige A hadden ze 'm in lekker groen staan. Dat zou dit model ook wel goed doen!D. Elzinga zei:Ook hier valt het me op dat Mercedes zijn auto's anno nu kennelijk graag aan de wereld toont in ontzettend foute uitvoeringen, met AMG-pakket, zwarte velgen en vuilniszakmatgrijze lak. Doet het model weinig recht, zonder die prullaria (zie de witte op de "live" foto's) lijkt het namelijk best een leuk model te zijn.
BENZine zei:Wat een flauwekul zeg die vergelijking, slaat werkelijk nergens op. Die Hyundai doet dan meer aan een Audi A3 denken met die grill dan aan de A-Klasse.
s velthuis zei:Misschien. Ik reed vanochtend op de snelweg 50 meter achter een 308 station toen ik door twee 308 stations werd ingehaald. Toen reden er dus 3 308 stations voor me. Tot ik zelf de voorligger inhaalde. Dat bleek dus een Ford Mondeo of Focus station te zijn.
D. Elzinga zei:s velthuis zei:Misschien. Ik reed vanochtend op de snelweg 50 meter achter een 308 station toen ik door twee 308 stations werd ingehaald. Toen reden er dus 3 308 stations voor me. Tot ik zelf de voorligger inhaalde. Dat bleek dus een Ford Mondeo of Focus station te zijn.
Offtopic hoor, maar je ziet serieus niet het verschil tussen dit en dit?
excludriver zei:Is ruimer geworden voor de achterpassagiers en bagageruimte. Dit is een flink groter geworden C-segmenter; Vergeleken met enkele populaire voorbeelden in de lengte: +16cm tegenover Golf, +10cm tegenover A3, +9cm tegenover 1-serie, +4cm tegenover Astra.
Bird Nerd zei:excludriver zei:Is ruimer geworden voor de achterpassagiers en bagageruimte. Dit is een flink groter geworden C-segmenter; Vergeleken met enkele populaire voorbeelden in de lengte: +16cm tegenover Golf, +10cm tegenover A3, +9cm tegenover 1-serie, +4cm tegenover Astra.
Zojuist de hele video van autogefuhl bekeken. De man is 178 en hij vond het niet erg ruim achterin. Beenruimte ok en hoofdruimte aan de krappe kant
Een 40/20/40-achterbank is ook leverbaar op de Astra hatchback. En ski's waarschijnlijk niet, maar een snowboard moet wel passen. En die zijn -zeker in de tas- vaak te fors voor een skiluik. Dus zeker een praktische toevoeging wat mij betreft.KadettRT zei:Vind het geen onaardig model, apart dat ze een 40/20/40 deelbare achterbank geven. Zie je niet veel, 1 Serie en Astra (alleen station?) Bij station echt praktisch, bij een hatchback passen er alsnog geen ski's inMaar misschien wel kleinere pakketen van de Ikea als je met 2 kinderen erheen gaat ofzo, verder zie ik nut niet van tenzij het een station is.
straatos zei:Ben benieuwd naar de CLA Shooting Brake... die immers op het FWD onderstel van de A klasse komt, en waarschijnlijk met een sterk op die van de A klasse lijkende voorzijde. Voor- en achter-overhang zullen dan beter in balans zijn dan bij de A klasse.
![]()
Moderator
D-C zei:In deze lagere segmenten hebben de premiummerken mijns inziens geen meerwaarde, of hebben dat nog niet goed laten zien.
Wouter82 zei:D-C zei:In deze lagere segmenten hebben de premiummerken mijns inziens geen meerwaarde, of hebben dat nog niet goed laten zien.
BMW heeft/had dat op technisch vlak, maar omdat het gros van de klanten er toch niet om geeft wordt het enige USP overboord gegooid. Het wordt allemaal toch gekocht vanwege het logootje. Het is verder allemaal hetzelfde, resultaat van steeds strengere eisen en de groeiende vrees bestaande klanten te veel voor het hoofd te stoten. En dan moet je je maar onderscheiden met een fancy vouwtje in de koets of een nog groter display in het dashboard. Als er maar dikke velgen en een leuk logo op zit wordt het toch wel en masse gekocht. Deze A vind ik er van buiten niet echt nieuwer of moderner uitzien dan het uitgaande model.
speedtouch zei:Misschien is er van de nieuwe a serie nog te weinig bekend, het zou toch een behoorlijke verbetering moeten zijn, dunkt me.
dca492 zei:Vind de nieuwe A klasse niet echt geslaagd, ben meer onder de indruk van de nieuwe Auris.
[D2] zei:Prijslijstje:
https://www.mercedes-benz.nl/passengercars/buy/offers/a-klasse-launch-edition1/_jcr_content/par/productinfotextimage/interactions.attachments.0.A-Klasse_Prijslijst.pdf
Ongelooflijk wat een geld![]()
Doe geen moeite, ik vind deze A-klasse volstrekt niet op de Kia Cee'd lijken. En de prijzen al helemaal niet.s velthuis zei:[D2] zei:Prijslijstje:
https://www.mercedes-benz.nl/passengercars/buy/offers/a-klasse-launch-edition1/_jcr_content/par/productinfotextimage/interactions.attachments.0.A-Klasse_Prijslijst.pdf
Valt wel mee toch?
https://www.kia.com/nl/modellen/ceed/prijzen-en-specificaties/?gclid=CjwKCAiA24PVBRBvEiwAyBxf-TC8PtQRQbJvwJVSwHS2QULYGFS_BuyxeGxz9XhznGNAi8qVhFrZPhoC4OYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
[D2] zei:Doe geen moeite, ik vind deze A-klasse volstrekt niet op de Kia Cee'd lijken. En de prijzen al helemaal niet.s velthuis zei:[D2] zei:Prijslijstje:
Valt wel mee toch?
https://www.kia.com/nl/modellen/ceed/prijzen-en-specificaties/?gclid=CjwKCAiA24PVBRBvEiwAyBxf-TC8PtQRQbJvwJVSwHS2QULYGFS_BuyxeGxz9XhznGNAi8qVhFrZPhoC4OYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds