Guest
@HDI110 toch ben ik wel gecharmeerd van de Golf VI, met 1.4 TSI.
Als het dan toch Europees moet zijn, dan koos ik die!
en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
p@tje schreef: zei:De stoelen in de Civic zijn voor mij perfect, hoewel ik geen lange benen heb Ook als je langer bent moet je met deze stoelen toch erkennen dat ze van de betere soort zijn.
p@tje schreef: zei:Waar het vaak mis gaat is de afstelling.
Ik zet de leuning bijna rechtop, 1 of 2 tikkies terug. De kunst is ook om de stoel niet te ver naar achteren te schuiven. Je moet jezelf middels je benen lekker in de stoel kunnen drukken.
Ik lig dus niet in mijn Honda, zoals je zoveel ziet bij gasten die denken dat ze kunnen rijden. Dat kán niet goed gaan. Kijk de kunst anders eens af bij een pro-driver. Je zult zien dat ze verder naar voren zitten dan menigeen zelf zit.
P@tje zei:@HDI110 toch ben ik wel gecharmeerd van de Golf VI, met 1.4 TSI.
Kristian schreeF: zei:Die modellen die op elke straathoek staan worden al heel snel saai (zelfs de Leon en die is op zich niet echt saai natuurlijk). De Civic is lekker exclusief gelukkig.
Davidoff zei:Maar, wat is het voor kras? Groot, klein, oppervlakkig, diep .. ?! Als het een klein, oppervlakkig krasje is dat alleen een getraind oog ziet.. Tja, dan heeft de dealer m.i. een punt. Pietluttigheid wordt vaak niet gewaardeerd. Tuurlijk, het hoort niet, maar als je je auto gaaf wilt houden, dan moet je er niet meer mee rijden en in de garage laten staan. Het is en blijft een vervoermiddel. Maar goed, da's mijn mening.
Mijn auto heeft ook weleens een kleine beschadiging (klein krasje) opgelopen toen de garage iets moest doen in het interieur. Tja, kan gebeuren. Kan er niet wakker van liggen. Dat doe ik wel met betrekking tot andere dingen.
Ik heb een showroomauto gekocht dus ik mag niet vallen over eventuele beschadigingen en heb de auto gekocht zoals deze daar stond. En bovendien heb ik een flinke korting gekregen (2008 model) dus heb ik geen enkele reden om vervolgens te gaan klagen.
Gelijk de baas aan de lijn en die vroeg waar ik de moed vandaan had om over zoiets te zeuren. Begon dus al goed......
BRG zei:Voor reeds bestaande schade, niet opgenomen in de koopovereenkomst en waarvoor contractueel geen herstelling werd afgesproken, vind ik eerlijk gezegd dat ze gelijk hebben.
Voor nieuwe schade, aangebracht tijdens de herstelling, is er natuurlijk geen enkel onderscheid tussen een nagelnieuwe en een showroommodel.
Kristian zei:Jij wilt dus zeggen dat aan een nieuwe auto die al in de showroom staat, niet dezelfde eisen gesteld kunnen worden dan aan een auto die nieuw besteld moet worden?
Ik zal zo even een foto maken.
BMW zei:met 1 f en 2 ss-en x 3![]()
Kristian zei:Wat vinden jullie trouwens van de volgende stelling:
Ik heb een showroomauto gekocht dus ik mag niet vallen over eventuele beschadigingen en heb de auto gekocht zoals deze daar stond. En bovendien heb ik een flinke korting gekregen (2008 model) dus heb ik geen enkele reden om vervolgens te gaan klagen.