Rembrandt
Gebruiker
@Kristian2 al een poging gedaan om je oorspronkelijke naam terug te krijgen?
en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Zonder uitgebreide garantie zou ik geen plugin hybride durven te kopen...
Schitterende auto. Zou zeker wel wat kunnen zijn. Volgens mij wordt de kofferbak door het accupakket wel een flink stuk kleiner. Sedan is sowieso al wat minder praktisch. Toch is de kans dat de volgende weer een 3-serie wordt het grootst. Liefst eentje van 2020 met max. 60k op de teller, leuk kleurtje, Touring en onder de 40k. Wordt op dit moment nog vrij lastig.
Schitterende auto. Zou zeker wel wat kunnen zijn. Volgens mij wordt de kofferbak door het accupakket wel een flink stuk kleiner. Sedan is sowieso al wat minder praktisch. Toch is de kans dat de volgende weer een 3-serie wordt het grootst. Liefst eentje van 2020 met max. 60k op de teller, leuk kleurtje, Touring en onder de 40k. Wordt op dit moment nog vrij lastig.
Bij een 5 (en 3) sedan wordt de hele kofferbak vloer verhoogd tbv accupakket. En wel zo hoog dat de ruimte een lastige ruimte wordt. No steeds wel diep, maar amper hoog genoeg voor een kratje bier. Als je zo’n big shopper rechtopstaand als maat neemt. In een normale benzine uitvoering past dat makkelijk en goed rechtop en vol. Bij een hybride niet meer. Persoonlijk zou ik daarom bij een 3 of 5 hybride altijd de Touring verkiezen, heb je meer lucht naar boven.
Ik mag het wel hopen, zal hem vanmiddag even inspecteren op krassen. Ik las het toevallig ook net. Krijg een steeds grotere hekel aan dit soort activisten.Lees net dit:
Jouw auto onbeschadigd?
Echt een verschrikkelijk mooie auto. Net iets te duur om in de auto te springen en die kant op te gaan, maar wat is het een gaaf ding.
De verhalen in de media worden iets opgeblazen begreep ik hier en daar.Ik mag het wel hopen, zal hem vanmiddag even inspecteren op krassen. Ik las het toevallig ook net. Krijg een steeds grotere hekel aan dit soort activisten.