Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bimmert zei:Klopt, met de LCI is de B20 motor vervangen voor de B48. Die heeft een iets hoger koppel (20Nm) en loopt vooral met koude start mooier rond.
Lijkt een nette auto voor redelijke prijs.
Moderator
Punt bij zo'n auto is dat er particulier geen markt voor is. De verkoper kan 'm dus voor handelsprijs aan een dealer kwijt, of die ene particulier. In dat geval kan ie inderdaad nooit duur zijn.Kristian zei:Verder deze nog gevonden, even contact gezocht. Lijkt een nette auto voor redelijke prijs.
CX-5
Kristian zei:Die 19 inch velgen zijn wel schitterend. Zo ontstaat alsnog een heel aantrekkelijk totaalplaatje. Anderzijds is 17 inch ook wel ideaal. All seasons redelijk betaalbaar in die maat. Staat wel minder mooi en ik ken mezelf![]()
Focus vind ik tov de Mazda geen vooruitgang. Een aangeklede Golf (dsg) weer wel, vraag me niet waarom.
MLL zei:Een Focus stuurt beter dan een Golf
Carfanatic zei:MLL zei:Een Focus stuurt beter dan een Golf
Ontken ik ook niet, maar ik kijk wel tegen het dashboard aan.
Carfanatic zei:In de topicstart wordt al gesproken over een BMW, op pagina 99 hebben we het er nog steeds over. Ik geloof er niet zo in.
Kristian zei:Nee, niet gezien maar wel een hele interessante auto. Kleur had ook hier wat spannender gekund, maar voor de rest perfect. Ik ga eens contact zoeken. Bedankt!!