Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Total Loss zei:Verwacht je niet dat een 320i wat beter zijn waarde vast gaat houden in deze tijd van 3-cilinders? Over een paar jaar wordt het aanbod van 4-cilinders natuurlijk nog minder en zijn het bijna allemaal 318i's. Ik denk dat ik voorkeur zou hebben voor de 320i, met name ook vanwege gebruik van een caravan.
British Racing Green zei:Total Loss zei:Verwacht je niet dat een 320i wat beter zijn waarde vast gaat houden in deze tijd van 3-cilinders? Over een paar jaar wordt het aanbod van 4-cilinders natuurlijk nog minder en zijn het bijna allemaal 318i's. Ik denk dat ik voorkeur zou hebben voor de 320i, met name ook vanwege gebruik van een caravan.
Over een paar jaar duwen ze ons in ijltempo in elektrische en waterstofauto’s (of beter autootjes).
Dus inzake waardevastheid zou ik me niet teveel illusies maken.
vertmaori zei:Ja, haarr., die bij Ekris heb ik pagina's terug al gepost. Supermooi ding.
Kristian zei:Supermooi op de het standaard meubilair en het stuur na dan. sportstoelen zijn absoluut een vereiste.
Carfanatic zei:Dat krijg je met dat getreuzel.![]()
Wijn 8578185 zei:een 1.5 driecilinder........![]()
Kristian zei:Nou, ik heb de 318i even lekker kunnen proberen. Heel enthousiast eigenlijk. Motortje klinkt lekker en vond er voldoende pit inzitten. Ook snelweg opdraaien en optrekken tot 130 km/uur ging vlot genoeg. Wat ik ook al wel had verwacht is dat het allemaal in rust gebeurt. De automaat schakelt onmerkbaar en ook als de motor iets meer toeren draait hoor je hem niet/nauwelijks. Heerlijk ontspannen rijden, niet te vergelijken met de Mazda die (handgeschakeld) dan wat ouderwets aan doet maar ook zeker fijn rijdt.
Hoe je in zo'n BMW zit is wel fantastisch hoor. Geweldige stoelen, fijn M-stuur.... Daar stap je na 1000 km nog met een glimlach uit.
Springbok zei:Wijn 8578185 zei:een 1.5 driecilinder........![]()
Thanks voor je zinvolle bijdrage..
uwbuurman zei:Wijn 8578185 zei:3 cilinder? Niet doen!!
Goed onderbouwd ook. Toevoeging om vingers bij af te likken...
Springbok zei:Wijn 8578185 zei:een 1.5 driecilinder........![]()
Springbok zei:Kristian zei:De blauwe helaas voor mijn neus verkocht. Balen, maar misschien wel goed zodat ik me nu op een 320i kan focussen.
Of een witte in dikke configuratie.. :T
Wijn 8578185 zei:Springbok zei:Wijn 8578185 zei:een 1.5 driecilinder........![]()
Ah je mening....En ik geef hem ook. En nu?
haarr zei:Kristian heeft aangegeven dat hij een 318 prima vond maar heeft nog geen 320 geprobeerd.
70 Nm verschil in koppel bij nagenoeg hetzelfde toerental merk je echt.
Kristian zei:Jongens maak je niet druk, ik meld me wel weer een keer als ik een stap verder ben en er wat nieuws op de oprit staat.
Kristian zei:Jongens maak je niet druk, ik meld me wel weer een keer als ik een stap verder ben en er wat nieuws op de oprit staat.
Springbok zei:Maar het gaat hier om de auto van Kristian.
Kristian zei:En m.b.t de BMW twijfel ik nog steeds over de 318i, met name door de reacties hier.
Het wordt jouw wagen van jouw zuurverdiende centen!!!
Springbok zei:Is er al gereden met de 330i? Dan vergeet je die 320i meteen.
Is er al gereden met de 340i? Dan vergeet je die 330i meteen.
Is er al gereden met de M3? Dan vergeet je die 340i meteen.
![]()
Wijn 8578185 zei:Springbok zei:Is er al gereden met de 330i? Dan vergeet je die 320i meteen.
Is er al gereden met de 340i? Dan vergeet je die 330i meteen.
Is er al gereden met de M3? Dan vergeet je die 340i meteen.
![]()
jaja daarom rij jij in een 330i, die 318i voldeed zo goed.......![]()