Kia Picanto III | Nieuw: facelift 2024

Wouter82

Moderator

4phyt8fbhval.jpg


hn4yh6yb8ix7.jpg


5l6yo50bkcs4.jpg


4fdy30tbi19v.jpg


[size=x-large]KIA ONTHULT NIEUWE PICANTO![/size]

KOREAANS SUCCESNUMMER GROEIT DOOR. Kia heeft zojuist de hagelnieuwe Picanto gepresenteerd! In Genève kunnen we de kleine Koreaan van dichtbij bekijken. Al diverse keren verschenen op internet afbeeldingen van de compleet nieuwe derde generatie Picanto. Nu heeft ook Kia zelf het doek verwijderd van de nieuwe A-segmenter die tijdens de Autosalon van Genève in maart zijn publieksdebuut beleeft. Designtechnisch is de nieuwe Picanto een doorontwikkeling van het model dat Kia momenteel geen windeieren legt. De wielbasis neemt met 1,5 centimeter toe, waardoor ruimte tussen de wielen op 2,4 meter ligt. De lengte van de auto zelf is met 3,6 meter identiek aan die van het huidige exemplaar. Technische details blijven ons even onthouden. Wel meldt Kia dat de Picanto in 11 kleuren beschikbaar komt. De getoonde Picanto beschikt over een GT-Line pakket waarmee de nieuweling sportief voor de dag komt. Verwacht een meer bescheiden uiterlijk voor de basisversies. Vanbinnen vinden we een volwassen ogend interieur met een, optioneel, zevend infotainmentscherm. In Nederland heeft Kia sinds 2004 87.485 Picanto's verkocht, verspreid over twee generaties. Daarmee is het in ons land de best verkochte Kia. Op plek twee staat de Rio, die met een ruime 40.000 stuks nog niet half zo goed verkoopt als zijn kleinere broer. In het tweede kwartaal van dit jaar verschijnt de nieuwe Kia Picanto in de Nederlandse showrooms.
 
Laatst bewerkt:

Barri

Moderator

Heel geslaagd, wat mij betreft. Ik ben benieuwd naar de versie zonder GT pakket, maar de getoonde versie is toch wel één van de mooiste A-segmenters.
Wielbasis van 2,40 is wel stevig, een Golf 4 heeft maar 9 centimeter meer tussen de wielen.

En Kia stapt over op evolutie in plaats van revolutie. Goed voor de restwaarde, waardoor ze ook zakelijk interessanter worden.
 

Rutger DC

Actieve Gebruiker
Beter gelukte doorontwikkeling dan bij de Rio, denk ik. Het verlies aan karakter valt hier mee, de auto is iets minder onderscheidend dan voorheen, maar nog steeds in een oogopslag herkenbaar als Picanto (of Morning zoals de auto in sommige markten heet) en door de toegenomen breedte oogt de auto ook volwassener. Wat een buitengewoon fraai interieur ook voor dit segment. Niet alleen hoogwaardig om te zien zoals bij de Hyundai i10, maar ook nog eens strak ogend. Hier gaat Kia er in Nederland natuurlijk weer veel van verkopen.

Hopelijk debuteren er wel nieuwe motoren; de driecilinder 1.0 blijkt in de praktijk niet zo zuinig als de concurrenten en de 1.2 kan prima worden vervangen door de 1.0 T-GDi als concurrent van de Renault Twingo TCe/GT en Volkswagen up! TSI. Nu is het niet de vraag of Kia de Picanto met die motor uitrust, maar of de Picanto Turbo ook in Europa leverbaar wordt. Het huidige model wordt op de thuismarkt namelijk al twee jaar met die motor geleverd (106 pk).
 

Carfanatic

Gebruiker
leuk ding, maar vrees een beetje voor de prijzen. valt me op dat het prijsverschil tussen a-en b-segmenters steeds kleiner wordt.
 

Rutger DC

Actieve Gebruiker
@ Wouter82: Dit is overigens alweer de derde generatie Picanto :)

De nieuwe Kia Morning staat al op de Koreaanse website:

All_new_morning_TVCF_03.jpg


All_new_morning_TVCF_04.jpg


All_new_morning_TVCF_01.jpg


All_new_morning_01.jpg


All_new_morning_02.jpg


Bron: https://www.kia.com/kr/vehicles/all-new-morning/microsite.html
 

Wouter82

Moderator

D-C zei:
Beter gelukte doorontwikkeling dan bij de Rio, denk ik. Het verlies aan karakter valt hier mee, de auto is iets minder onderscheidend dan voorheen, maar nog steeds in een oogopslag herkenbaar als Picanto.

Kan ik mij wel in vinden. Wel vind ik de achterkant recht van opzij bekeken nogal Polo-achtig.
 

Cd6lop

Gebruiker
In ieder geval een heel volwassen wagentje geworden dat doet Kia toch wel heel erg goed, in zijn klasse m.i. de beste aanbieding met de mooiste afwerking.
 

verlichting2

Gebruiker
Met kop en schouders het mooiste dashboard van alle auto's in het A-segment. Dit dash misstaat niet in een B-segmenter.

Mooie kar, zou er zo eentje voor mijn huis parkeren. Liefst dan met de 1 liter turbomotor.
 

Wouter82

Moderator

Volgens het bericht van Autoweek zouden er 11 kleuren komen, dat plaatje komt niet verder dan 7...
 

929V6

Actieve Gebruiker
De portierruitlijsten zouden eigenlijk op alle uitvoeringen zwart moeten zijn, dat staat echt een stuk beter en minder goedkoop.
 

Barri

Moderator

Ja inderdaad, in kleur staat niet echt mooi. Een auto als de Xsara Picasso had daar ook last van: ruitframes in kleur verpest de lijn van de auto.
Maar gelukkig is dit goed met folie op te lossen. Dan zou ik het gelijk hoogglans zwart doen!
 

Nico GTR

Gebruiker
Ze kunnen wel tekenen ondertussen zeg!

Nu maar hopen dat niet half Nederland het hok in t zwart besteld. Zo zonde vind ik altijd.
 

Rutger DC

Actieve Gebruiker
929V6 zei:
De portierruitlijsten zouden eigenlijk op alle uitvoeringen zwart moeten zijn, dat staat echt een stuk beter en minder goedkoop.

Da's een afwijking van Hyundai-Kia helaas. Als het nu in het ontwerp geïntegreerd was zoals bij de S60/V70 van na de eeuwwisseling of de tweede generatie Skoda Octavia... Maar helaas.

Ik mis stiekem de forummer die zich erover beklaagt dat de auto zoveel op een Austin Allegro lijkt.
 

Jazzik

Gebruiker
Nico GTR zei:
Ze kunnen wel tekenen ondertussen zeg!

Nu maar hopen dat niet half Nederland het hok in t zwart besteld. Zo zonde vind ik altijd.

929V6 zei:
De portierruitlijsten zouden eigenlijk op alle uitvoeringen zwart moeten zijn, dat staat echt een stuk beter en minder goedkoop.

Een zwarte heeft in ieder geval...
a014.gif


a068.gif
 

Rutger DC

Actieve Gebruiker
Foto's van de Koreaanse introductie:

3698692158_sAK8fZJT_IMG_8324.jpg


3698692158_9uQESMmB_IMG_8374.jpg


3698692158_8irMXH7I_IMG_8376.jpg


3698692158_QB7sLxrD_IMG_8308.jpg


3698692158_0RMbhY1Z_170207_EBAAA8EB8B9D_EBAFB8EB9494EC96B4_EC8B9CEC8AB9ED9A8C5.jpg


Waag het eens om deze kleur niet in Nederland aan te bieden, Kia! :eek:

3698692158_N9bPlrXq_170207_EBAAA8EB8B9D_EBAFB8EB9494EC96B4_EC8B9CEC8AB9ED9A8C4.jpg


3698692158_EJHDN5dn_IMG_8276.jpg


3698692158_g0Pnu1KL_IMG_8318.jpg


3698692158_eZtXC83s_170207_EBAAA8EB8B9D_EBAFB8EB9494EC96B4_EC8B9CEC8AB9ED9A8C3.jpg


3698692158_eNxRUK5H_IMG_8329.jpg


3698692158_x28UTZ6J_IMG_8346.jpg


Evolutie der Picanto (of Morning):

3698692158_4jAfmZu5_IMG_8319.jpg


3698692158_kSeUY7AF_IMG_8323.jpg


Fotogalerij: https://global-autonews.com/bbs/board.php?bo_table=ct_097&wr_id=1723

In tegenstelling tot de Rio oogt de Picanto wel fris en als een mooie doorontwikkeling van het oude model. Helaas vrees ik dat de kans zeer groot is dat de cee'd, nu nog een van mijn favorieten in het C-segment, veel aan uitstraling gaat moeten inboeten. Maar goed, de Picanto is wat mij betreft wel geslaagd, ook het interieur mag er zijn: volwassen en toch onderscheidend. Leuk vind ik de ventilatieroosters in de vorm van een pil en het centrale gedeelte dat gescheiden wordt in twee delen door een afwijkend gekleurde 'stang' die over een aanzienlijk deel van het dashboard loopt. Slechts het multimediasysteem detoneert hier, maar dat schijnt tegenwoordig te horen.
 

Skodarno

Gebruiker
Toch wel een verbetering als ze zo naast elkaar staan. Ik vind die lichtgrijze/beige er echt goed uit zien. Alleen de deurstijlen nog zwart maken.
 

AsconaGT

Actieve Gebruiker
Ik vind het absoluut een van de mooiste auto's in het A segment, de huidige zag er ook nog top uit dus gelukkig niet radicaal gewijzigd. Ze moeten alleen de verlichting niet nóg groter maken zoals sommige fabrikanten wel doen.

Ben heel benieuwd hoe deze zich houd tot de gevestigde orde van de i10 en karl.
 

Lancia Lover

Gebruiker
Die deurranden maken de auto heel goedkoop, of ze nou gekleurd zijn of niet. Daar hebben helaas veel Aziatische auto's last van. Net zoals het feit dat de deuren heel erg licht/dun (en dus fragiel) aanvoelen. Verder is het wel een kek karretje geworden. Hopelijk hebben ze iets aan het hoge verbruik gedaan.
 

Rutger DC

Actieve Gebruiker
gjgywbcbemsa_800.jpg


l2wylqrbgi05_800.jpg


mvgya33b5qas_800.jpg


pcyy0iob7v47_800.jpg


xkqy2jub6ggh_800.jpg


v3vy665bd7p6_800.jpg


Eerste indruk van Autokopen.nl: https://www.autokopen.nl/autonieuws/2017/februari/42394-eerste-indruk-nieuwe-kia-picanto

Samenvatting: loopt voorop in zijn klasse, een van de ruimste in zijn klasse, prettige zitpositie en een goed afgewerkt en relatief hoogwaardig dashboard. De bagageruimte is met 55 liter toegenomen tot 255 liter.

Motorengamma: 1.0 66 pk & 96 Nm, 1.2 84 pk & 122 Nm en 1.0 T-GDI met 100 pk & 172 Nm

presentatie-nieuwe-kia-picanto-286481-800.jpg


presentatie-nieuwe-kia-picanto-286476-800.jpg


presentatie-nieuwe-kia-picanto-286478-800.jpg


presentatie-nieuwe-kia-picanto-286479-800.jpg


presentatie-kia-picanto-286469-800.jpg


presentatie-nieuwe-kia-picanto-gt-line-286468-800.jpg


presentatie-nieuwe-kia-picanto-gt-line-286470-800.jpg


presentatie-nieuwe-kia-picanto-gt-line-286472-800.jpg


presentatie-nieuwe-kia-picanto-interieur-286473-800.jpg


Zo'n niet GT Line vind ik geslaagder dan de GT Line. Verder is het gewoon een knap ogende auto.
 

Lancia Lover

Gebruiker
GT Line? Gek dat Renault dit 'toestaat'. Die maakt al jaren gebruik van deze naam.

Als ik de foto's zo bekijk moet je toch wel heel erg veel vertrouwen in het VW-imago hebben wil je de Picanto laten staan voor een Up. Ik vind 'm erg leuk geworden!
 

Rutger DC

Actieve Gebruiker
Lancia Lover zei:
GT Line? Gek dat Renault dit 'toestaat'. Die maakt al jaren gebruik van deze naam.

Dat vind ik niet zo gek, Kia gebruikt net als Renault én Peugeot de namen GT voor de snelle uitvoeringen en GT Line voor de sportief uitgemonsterde versies. Namen als GT, GTI, RS e.d. zijn net zo amorf als DL, GL en GLS vroeger en zijn waarschijnlijk niet vast te leggen.
 

Lancia Lover

Gebruiker
D-C zei:
Lancia Lover zei:
GT Line? Gek dat Renault dit 'toestaat'. Die maakt al jaren gebruik van deze naam.

Dat vind ik niet zo gek, Kia gebruikt net als Renault én Peugeot de namen GT voor de snelle uitvoeringen en GT Line voor de sportief uitgemonsterde versies. Namen als GT, GTI, RS e.d. zijn net zo amorf als DL, GL en GLS vroeger en zijn waarschijnlijk niet vast te leggen.

Dat de naam GT niet vast is te leggen snap ik wel (daar hebben de Italianen liggen slapen...), maar in combinatie met 'line' moet dat toch wel kunnen lijkt me.
 

Jazzik

Gebruiker
Lancia Lover zei:
D-C zei:
Lancia Lover zei:
GT Line? Gek dat Renault dit 'toestaat'. Die maakt al jaren gebruik van deze naam.

Dat vind ik niet zo gek, Kia gebruikt net als Renault én Peugeot de namen GT voor de snelle uitvoeringen en GT Line voor de sportief uitgemonsterde versies. Namen als GT, GTI, RS e.d. zijn net zo amorf als DL, GL en GLS vroeger en zijn waarschijnlijk niet vast te leggen.

Dat de naam GT niet vast is te leggen snap ik wel (daar hebben de Italianen liggen slapen...), maar in combinatie met 'line' moet dat toch wel kunnen lijkt me.

Dat moet vast wel kunnen, maar als nou niemand dat ooit eens gedaan heeft, dan... :p
 

Rutger DC

Actieve Gebruiker
Nee, de Picanto is gewoon bloedstollend mooi.

Maar even serieus, je bent zelf niet bepaald consequent hierin. Hier je 'meningen' over de nieuwe Honda Civic: "Die raamlijn, wat verschrikkelijk zeg! Sowieso weer een typisch Japanse auto. Weinig samenhang in het design, en 'less is more' kent blijkbaar nog steeds geen Japanse vertaling.", "Niet alleen ontzettend lelijk maar ook ontzettend duur dus..."

Niet.
 

Jamiro

Gebruiker
Mijn ogen gingen toch wel even wijder open bij het zien van het interieur. Wat ziet dat er strak uit zeg! Geslaagd karretje. Vrees echter wel wat zo'n GT-Line 1.0 100hp kost.
 

AsconaGT

Actieve Gebruiker
Ik zie hier in zuid-korea de nieuwe picanto al wel hier en daar al rijden. Ik dacht dat de productie nog van start moest gaan aangezien de beelden onlangs zjin vrijgegeven, maar dat draait dus al op volle toeren waarschijnlijk.
 

Wouter82

Moderator

[size=x-large]Kia prijst nieuwe Picanto[/size]

Instappen vanaf € 11.725. Terwijl het grote nieuws uit Genève los begint te barsten is Kia van mening dat dat hét moment is om de prijzen van de nieuwe Picanto te presenteren. Instappen kan vanaf € 11.725 euro. Kia luidde 2017 in met de presentatie van de compleet nieuwe Picanto en nu weten we ook welke bedragen voor de derde generatie van de compacte Koreaan neergeteld moeten worden. Kia maakt een deel van de prijslijst van de nieuwe Picanto alvast bekend. De compacte Koreaan komt beschikbaar met opgewaardeerde versies van de huidige 1.0 en 1.25, respectievelijk drie- en viercilinders. De vanafprijs van de 67 pk sterke 1.0 in EconomyLine-trim, de basisversie, is in ieder geval alvast bekend: € 11.725. Ook weten we wat de Picanto als EconoyPlusLine en als ComfortLine gaat kosten: € 12.475 en € 13.325. Hoger op de ladder staan de DynamicLine en de ExecutiveLine. Deze mogen weg vanaf respectievelijk € 14.825 en € 16.075. De sportieve GT-Line kent een prijskaartje van € 17.075.

Het is op moment van schrijven nog onduidelijk of bepaalde uitvoeringen zijn weggelegd voor specifiek de 1.0 of de 1.25. We wachten op een reactie van Kia Nederland. De 100 pk sterke 1.0 T-GDI komt in het vierde kwartaal van dit jaar op de markt.
https://www.autoweek.nl/nieuws/kia-prijst-nieuwe-picanto-2/
 

Damianw26

Gebruiker
Benieuwd naar de 1.0t, lijkt mij een heerlijk wagentje. Sowieso een stukje mooier vanbinnen, en met een vaste ingebouwde navigatie! Samen met de up turbo wier eenvoudig naar golf tsi waarden te brengen is zonder chip, 115pk en 200nm de leukste in het segment naar mijn mening.
 

Rutger DC

Actieve Gebruiker
Auto's zijn toch duur geworden, het is nog niet eens zo lang geleden dat je voor 3.000 euro minder een (heel kale) instap Picanto had. De prijzen liggen over de hele linie zo'n 1.000 euro hoger dan zijn voorganger momenteel moet kosten en dat is toch wel een forse prijsstijging in deze klasse. Nu denk ik dat de nieuwe Picanto dat wel waard is, maar de vraag is of de kopers nu niet deels overlopen naar de concurrentie. Het is een gok die Hyundai en Kia ook in andere segmenten wagen, er wordt niet meer op prijs geconcurreerd, maar de auto moet het nu echt van zijn kwaliteiten hebben. Bij de Picanto zal dat beter gaan dan bij de teleurstellende en matig gerecenseerde Rio.
 

Rutger DC

Actieve Gebruiker
Live @ Autosalon van Genève:

kia-al-salone-di-ginevra-2017-ccfdebb6acbc05d9ff2d7225387169b4.jpg


kia-al-salone-di-ginevra-2017-3c41a91ee56487b362be64fc0112a86b.jpg


kia-al-salone-di-ginevra-2017-7559593a046e01f3b38f7d1778d3e114.jpg


kia-al-salone-di-ginevra-2017-47eece021d83e5d75cc42a73cee2b48b.jpg


kia-al-salone-di-ginevra-2017-8cbbe1e6491874e1084ed237a04bb1f3.jpg


kia-al-salone-di-ginevra-2017-79828d427b6e7b8ab7ccff675235970f.jpg


Kia stand: https://www.omniauto.it/salone/ginevra2017/stand/1609/kia
 

Rutger DC

Actieve Gebruiker
kia-picanto-rijtest-autorai-1.0-MPI-2017-foto-011-480x270.jpg


Wat rijtesten:
https://www.anwb.nl/auto/nieuws/2017/maart/eerste-rijtest-nieuwe-kia-picanto
https://www.autokopen.nl/autonieuws/2017/maart/42647-eerste-meters-met-de-kia-picanto
https://autorai.nl/kia-picanto-1-0-mpi-rijtest/
https://autovandaag.nl/autotest/13370/kia-picanto-volwassen-zonder-te-groeien/
https://autovisie.nl/2017/03/nieuws/eerste-testnotities-kia-picanto-2017/
https://www.autoweek.nl/video/kia-picanto-rij-impressie/
https://www.autozine.nl/text/1479.html

https://www.autocar.co.uk/car-review/kia/picanto
https://www.autoexpress.co.uk/kia/picanto/99022/new-kia-picanto-2017-review
https://www.carbuyer.co.uk/reviews/kia/picanto/hatchback/review
https://www.parkers.co.uk/kia/picanto/
https://www.whatcar.com/news/new-kia-picanto-2017-review/

https://www.autobild.de/artikel/kia-picanto-2017-vorstellung-8607261.html
https://www.autozeitung.de/kia/picanto/3-generation

https://www.caradisiac.com/essai-video-kia-picanto-3-2017-le-sens-de-l-hospitalite-113481.htm
https://www.largus.fr/actualite-automobile/essai-kia-picanto-2017-notre-avis-sur-la-nouvelle-picanto-8470395.html
 

Charger

Gebruiker
D-C zei:
Auto's zijn toch duur geworden, het is nog niet eens zo lang geleden dat je voor 3.000 euro minder een (heel kale) instap Picanto had. De prijzen liggen over de hele linie zo'n 1.000 euro hoger dan zijn voorganger momenteel moet kosten en dat is toch wel een forse prijsstijging in deze klasse. Nu denk ik dat de nieuwe Picanto dat wel waard is, maar de vraag is of de kopers nu niet deels overlopen naar de concurrentie. Het is een gok die Hyundai en Kia ook in andere segmenten wagen, er wordt niet meer op prijs geconcurreerd, maar de auto moet het nu echt van zijn kwaliteiten hebben. Bij de Picanto zal dat beter gaan dan bij de teleurstellende en matig gerecenseerde Rio.

De nieuwe Rio is zeker geen teleurstelling,integendeel,een behoorlijke verbetering ten opzichte van de vorige,dat ook geen slechte auto is,vooral qua motor,in bepaalde toerengebied was de vorige Rio met de atmosferische 1.2 wat futloos,met de 1.0 T-GDI motor niet,met de Turbo motor hoef je niet meer terug te schakelen bij een inhaalpoging.
En wat ik van de tests van de nieuwe Rio lees,zijn ze over het algemeen erg positief.
Okee,misschien zag de vorige Rio er wat speelser uit,maar de nieuwe Rio vind ik persoonlijk ook erg fraai,en het zicht naar voren en van opzij is echt verbeterd.
 

RobEU

Gebruiker
Waar ik de Rio niet een vooruitgang vind qua uiterlijk, vind ik de Picanto dat wel. Zag er vandaag eentje geparkeerd staan. Gelukkig stond er met koeienletters op de zijkant dat het om de nieuwe Picanto ging, anders had ik 'm niet eens als zodanig herkend. Maar de minimale (design)wijzigingen maakt 'm wel wat volwassener.
 

Rutger DC

Actieve Gebruiker
Opvallend vind ik dat de nieuwe Picanto niet breder is geworden dan zijn voorganger: de auto meet nog steeds 1595 mm in de breedte. De Hyundai i10 is met 1660 mm toch een flink stuk breder. Ondanks dat Kia ons doet geloven dat het een geheel nieuw platform heeft gebruikt, heb ik het idee dat het vooral een doorontwikkeling is van zijn voorganger. De Kia Picanto bedient ook deels een andere markt dan de i10. De Picanto (Morning) komt uit Zuid-Korea en wordt daar ook lokaal verkocht, terwijl de i10 in Turkije wordt geproduceerd en niet in Zuid-Korea wordt geleverd en dan is er nog de verlengde i10 voor de Indiase markt, de Grand i10.
 

Cd6lop

Gebruiker
@D-C Gisteren even de nieuwe Picanto bij de dealer bekeken, stond daar al in de showroom, de wagen is van binnen ontzettend smal, wellicht een A-segment euvel, ik heb niet in andere A-segmenters gezeten overigens, dus wellicht is een smal interieur
de standaard. Vond de afwerking mooi maar plastics erg hard en niet fraai, in het echt ziet dit er duidelijk minder fraai uit dan op de foto's, al met al wel een vlotte verschijning.
 

Rutger DC

Actieve Gebruiker
[size=medium]Extra stoer: Kia Picanto X-Line[/size]
[size=x-small]Autonieuws • 5 september 2017 • Tekst: Bob Kroese[/size]

Kia kleedt de nieuwe Picanto aan als X-Line. Meer bodemspeling, een stoerder uiterlijk, een turbomotor en een rijke uitrusting zijn de belangrijkste wapenfeiten.

Kia onthult de Picanto X-Line. Deze stoere uitvoering van de kleinste Kia heeft 15 mm meer bodemspeling, waardoor er in totaal 15,6 centimeter bodemvrijheid ontstaat. Bij een ‘X’-uitvoering horen natuurlijk ook kunststof beschermingsplaten aan de zijkant en die heeft de Kia dan ook.

De Picanto X-Line is verder te herkennen aan de specifieke bumpers met metaalkleurige skid plates, de speciale 16 inch lichtmetalen wielen en de lime-kleurige accenten in de grille en op de bumpers. Houd je niet van groen? Zilvergijze accenten kan ook.

De Picanto X-Line is de eerste Picanto die leverbaar wordt met de 1.0 T-GDI turbomotor met 100 pk. De auto accelereert met deze motor in slechts 10,1 seconden van 0 naar 100 km/u. De T-GDI-motor wordt later ook leverbaar in de Picanto GT-Line.

De uitrusting van de X-Line is riant, onder andere led-dagrijverlichting, keyless entry, een multimediasysteem met 7 inch beeldscherm en navigatie, een draadloze telefoonlader en een achteruitrijcamera zijn standaard. De Picanto X-Line komt in het laatste kwartaal van dit jaar naar ons land, de prijs is nog niet bekend.

kia-picanto-x-line-290602-800.jpg


kia-picanto-x-line-290604-800.jpg


kia-picanto-x-line-290603-800.jpg


Bron: https://www.autokopen.nl/autonieuws/2017/september/43498-extra-stoer-kia-picanto-x-line

Een Karl Rocks of Panda City Cross vind ik leuker, die lijken wat meer afwijkend te ogen ten opzichte van de normale uitvoeringen. Dit lijkt meer een pakketje.
 

Wulp

Gebruiker
Zoals de Huyndai Getz ed. Ziet er niet uit en die gele accenten slaan ook nergens op
 
Bovenaan