en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Jasper XC70 zei:Zou nog ff wachten...
ketelapper zei:@Durashift
Nee, nog niet besteld. Configuratie voor een A6 is helemaal uitgekristalliseerd. Er staan nog twee zaken in de weg aan definitief bestellen:
1. Individuallackierung is nog niet bestelbaar, zou in de loop van september moeten komen;
2. E-tron als alternatief nog finaal af te wegen.
BENZine zei:Is dit 19" ??
Het lijkt eerder 17" zo op de foto. Lijkt er overigens ook op dat de auto nog op transportblokken staat, dat zal de wielen ook kleiner doen lijken.
Ik reageerde op jouw auto qua velgen. Ik vind die 19" op de E ook niet als een dergelijke maat ogen. Ze ogen kleiner. Is bij deze Audi ook zo. Dat soort auto's kan tegenwoordig 20" heel goed hebben. Mijn F30 heeft 19" en dat staat perfect en is comfortabel genoeg.
ketelapper zei:contact/importvriend voert de laatste onderhandeling met de Duitse dealer
Zomervelgen: -nog te kiezen, achteraf- waarschijnlijk 'CM9' 21 inch 5 V-spaak ster-design (van A7, in volledig zilver)
ketelapper zei:@BENZine
Optikpaket schwarz is voor mij no-go. Ik houd daar helemaal niet van. Dus 'Glanzpaket' zoals standaard rondom de ramen.
ketelapper zei:Ik ben benieuwd hoe snel de techniek zal gaan. Elektrisch is echt maar een overgangstechniek, naar mijn mening. Ik zou nu gokken over drie jaar elektrisch, over zes jaar waterstof.
Moderator
ketelapper zei:Ik ben benieuwd hoe snel de techniek zal gaan. Elektrisch is echt maar een overgangstechniek, naar mijn mening. Ik zou nu gokken over drie jaar elektrisch, over zes jaar waterstof.
ketelapper zei:Arablauw is 'spiritueel' wel de opvolger van Sprintblauw, ja. Ik ben erg benieuwd wanneer ze in het voorjaar naast elkaar staan.
https://youtu.be/Y4PkOYf-mA0
Filmpje op youtube waarin je verschillende blauwtinten naast elkaar ziet.