ketelapper
Gebruiker
Ik heb nog meevaller gehad met de remmelarij rondom. Bij de beurt in september was die nog maar nét aan goed genoeg, volgens de monteur. Dat klopte, want paar weken later lampje aan. Midden oktober zijn rondom alle remblokken en remschijven vervangen. Die flinke rekening was nog voor de leasemij
Ook niet gek, want na 155.000km pas eerste onderhoud aan de remmen laat volgens mij een bijzonder keurige rijstijl zien. De leasemij zal vast wel meer blokken en schijven in hun calculatie gehad hebben.
Er komt wel nieuwe set winterbanden aan. Die komen dus wel voor mijn eigen rekening. Als het weer nog even zo blijft, hoef ik alleen voor de wintersport in januari de winterslofjes te monteren en dat kunnen ze nog prima hebben. Begin van sabbatical zijn twee weken Oostenrijk en dan nog weekje door naar vrienden in Noord-Italië, dus één reis met drie weken skiën en uitrusten
Er komt wel nieuwe set winterbanden aan. Die komen dus wel voor mijn eigen rekening. Als het weer nog even zo blijft, hoef ik alleen voor de wintersport in januari de winterslofjes te monteren en dat kunnen ze nog prima hebben. Begin van sabbatical zijn twee weken Oostenrijk en dan nog weekje door naar vrienden in Noord-Italië, dus één reis met drie weken skiën en uitrusten