Jeroen's automobielen, kleine fotoshoot met de Volvo

Duidelijk pics van je middenconsole zo.
Goed te zien dat het flink anders is tov de B modellen.

En het zou me idd niet verbazen als de Ali lader gelijk is aan het Volvo exemplaar.

Zo, het wordt hoog nodig tijd hier een update plaatsen.
Ben met dit heerlijke weer regelmatig met heel veel plezier met de MINI op pad (hoewel 35 graden ook wel weer erg heet is met de kap open)
Naast het lekker rijden zijn er ook wat zaakjes aan de MINI aangepast, zie hieronder :)

De zijknipperlichten zijn vervangen door Union Jack knippers.

IMG_2578-scaled.jpeg

Nieuwe velgen met zomerbanden, toen we de MINI kochten stond deze op goede velgen en winterbanden. Het idee was om hier zomerbanden om te doen maar uiteindelijk toch gekozen voor een hele nieuwe zomerset.

IMG_2696.jpg

IMG_2686.jpg

Daarna toch besloten om de MINI een stukje te laten zakken, bij MINISPEED zijn er 30mm Cobra verlagingsveren onder gezet.

IMG_2757.jpg

IMG_2769.jpg

En afgelopen weekend eindelijk de Union Jack achterlichten binnen gekregen en gemonteerd.

IMG_2949.jpg

IMG_2961-2.jpg

Voorlopig is de Cabrio nu aardig naar wens, ga me de komende tijd bezig houden met wat kleine verbeteringen, rubbers achterkant kap, ga proberen wat beschadigingen aan de lak te verhelpen enz, enz.

Op mijn website kun je nog veel meer foto's vinden de MINI en je kunt me volgen op Instagram, https://www.instagram.com/jeroenvlug/

Leuke Mini! Ik ben voor de mijne ook wat aan het rondkijken voor deze achterlichten. Waar heb jij de jouwe besteld?

Schitterend wagenpark!!! (y)
Ik heb de Union Jack achterlichten intussen al enkel keren gespot en ik blijf ze de max vinden!!!

Caspian zei:
Leuke Mini! Ik ben voor de mijne ook wat aan het rondkijken voor deze achterlichten. Waar heb jij de jouwe besteld?

In 1e instantie via AliExpress, volgens hun Track & Tracé succesvol afgeleverd echter niet bij mij.
Wellicht domme pech, hier zijn ze wel het goedkoopst.

Daarna van EBay de lampen gevonden en deze gekocht en zijn vanuit Amerika verstuurd.
Vanuit Engeland kun je ze ook bestellen maar daar zijn net weer ff wat duurder.

British Racing Green zei:
Schitterend wagenpark!!! (y)
Ik heb de Union Jack achterlichten intussen al enkel keren gespot en ik blijf ze de max vinden!!!

Ja op de nieuwe MINI zitten ze of standaard erop of kun je ze erbij bestellen.
Voor de 2e serie (die ik heb) zijn ze makkelijk te verkrijgen en worden ze in productie gemaakt. Voor de 1e serie is er iemand in Taiwan die ze handmatig maakt, die zien er niet zo netjes uit van dichtbij.

Deze ogen erg gaaf! Als ze leverbaar waren geweest toen ik mijn MINI had had ik ze waarschijnlijk wel gekocht. Al moet ik zeggen ik had blackline achterlichten, dus dat was toen al bruut, de Union Jack achterlichten waren toen ook nog niet geïntroduceerd dus niemand die er toen nog vanaf wist.

Je zomerset is trouwens dezelfde set als die ik toen had, de mooiste velg voor de Cooper (S)! :LOL: Staan ook erg goed bij de bruine kleur, erg gaaf!

Geweldige Mini, met heel mooie upgrades. ik word altijd blij van een vette Mini. Veel plezier ermee!

Jeroencarpixz zei:
Caspian zei:

In 1e instantie via AliExpress, volgens hun Track & Tracé succesvol afgeleverd echter niet bij mij.
Wellicht domme pech, hier zijn ze wel het goedkoopst.

Daarna van EBay de lampen gevonden en deze gekocht en zijn vanuit Amerika verstuurd.
Vanuit Engeland kun je ze ook bestellen maar daar zijn net weer ff wat duurder.

Dank voor de info. Ali vermijden dus, daarvoor zijn de lampen me te duur. Als de Mini nu een keer langer dan 2 weken heel blijft binnenkort maar even bestellen.

Hier weer eens een foto update van de Volvo V60, niks aan veranderd en geen problemen en doet wat ie moet doen.
Maar was gisteren even in Eindhoven en daar moest ik even wat foto's maken op een locatie die op mijn lijstje stond.

IMG_9772.jpg

IMG_9758.jpg

IMG_9763.jpg

IMG_9761.jpg

IMG_9780.jpg

Terug
Bovenaan