janmeijer f3332363
Net ingestapt
Hi forumgebruiker,
Wie kan mij advies geven;
Ik kan via een goede bekende lithouwse vriend een auto aanschaffen, een Mercedes glc 300 benzine uit 2016, 51.500 km op de tellen. Deze auto heeft als oorsprong Canada en is in lithouwen geïmporteerd. De auto is niet een wrak uit Canada, wel is er wat plaatwerk vervangen maar geen airbag schade etc.
De co2 waarde is niet bekend, dat is wel een nadeel
De auto is dus helemaal netjes en in orde, daar is geen twijfel over mogelijk.
Wel zijn de drie deuren die beschadigd zijn nog aanwezig.
Mijn vragen zijn:
Is deze auto interessant om over te nemen ivm de nog te betalen bpm?
Hoe kan ik de bpm bepalen of kan iemand deze voor mij bepalen?
Is het interessant om de deuren voor de aanmelding bij rdw om te zetten en de bpm te drukken?
Hoe kom ik aan de laagste co2 waardebepaling?
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven. Waarvoor veel dank!
Wie kan mij advies geven;
Ik kan via een goede bekende lithouwse vriend een auto aanschaffen, een Mercedes glc 300 benzine uit 2016, 51.500 km op de tellen. Deze auto heeft als oorsprong Canada en is in lithouwen geïmporteerd. De auto is niet een wrak uit Canada, wel is er wat plaatwerk vervangen maar geen airbag schade etc.
De co2 waarde is niet bekend, dat is wel een nadeel
De auto is dus helemaal netjes en in orde, daar is geen twijfel over mogelijk.
Wel zijn de drie deuren die beschadigd zijn nog aanwezig.
Mijn vragen zijn:
Is deze auto interessant om over te nemen ivm de nog te betalen bpm?
Hoe kan ik de bpm bepalen of kan iemand deze voor mij bepalen?
Is het interessant om de deuren voor de aanmelding bij rdw om te zetten en de bpm te drukken?
Hoe kom ik aan de laagste co2 waardebepaling?
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven. Waarvoor veel dank!
Laatst bewerkt: