en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Kristian2 zei:Gaaf zo’n M2. Heeft deze niet al een ton op de klok staan? Motorisch is het wel smullen met zo’n ding. Je zou ook nog kunnen kijken naar een M340i. Iets minder hardcore.
HarmenA zei:Ik merk dat ik de combinatie van M2 en de kleur Long Beach Blue, hoe mooi ook, toch een beetje teveel van het goede is voor mij.
Ik denk dat ik ook nog eens een andere ga bekijken in het grijs. Net wat ingetogener, maar nog steeds erg gaaf.
Frits79 zei:Maar als het na een tijdje weer gaat kriebelen wordt het dan een M4 en door naar een M8?
Als je het kan betalen zou ik het gewoon doen grijs is zeker een mooie kleur, ik zou voor een blauwe gaan maar dat is mijn keuze.
uwbuurman zei:Ha, mooi!! De blauwe, de grijze of een andere??
HarmenA zei:uwbuurman zei:Ha, mooi!! De blauwe, de grijze of een andere??
Een grijze, staat de M2 toch het beste vind ik.![]()
HarmenA zei:Met een beetje geluk deze vrijdag..!![]()
E63AMG zei:HarmenA zei:Met een beetje geluk deze vrijdag..!![]()
M2 is mooi! Wat voor geluk heb je nog nodig? Je hebt 'm nog niet gekocht begrijp ik?
michel1975 zei:Heel leuk. De M2 heeft eigenlijk alles wat je nodig (wilt) hebben. PS grijs is mooi maar zet die 2 maar hier in het blauw neer![]()
Ik denk dat het de glimlach niet van zijn gezicht krijgt.Jay DoubleYou zei:HarmenA is vast aan het rijden.![]()
HarmenA zei:Ik merk dat de combinatie van de M2 en de kleur Long Beach Blue, hoe mooi ook, toch een beetje teveel van het goede is voor mij.
Ik denk dat ik ook nog eens een andere ga bekijken in het grijs. Net wat ingetogener, maar nog steeds erg gaaf.
![]()
Jay DoubleYou zei:Leuk bakkie hoor. Is het een ‘normale’ M2 of een Competition?