Guest
Helaas pindakaas, meer kan ik er niet van maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dakloos zei:Zonde, je bent de eerste waarvan ik hoor datde nieuwe regelinghet verliezen van een baan mogelijk het einde van de hobby gaat betekenen, maar de reden is begrijpelijk. Zou leuk zijn als je in ieder geval één van de auto's kan behouden.
BronHeeft u als verzamelaar meer dan 5 oude voertuigen op uw naam staan, dan heeft de RDW een voordelige schorsingsregeling voor u. Deze geldt voor voertuigen die 15 jaar of ouder zijn, behalve brom- en snorfietsen. Deze moeten op het kentekenbewijs een datum eerste toelating van 31-08-2005 of eerder hebben staan. U hoeft dan maar voor 5 voertuigen de schorsing te betalen. Vanaf het zesde voertuig is de schorsing gratis. Het mag hierbij gaan om voertuigen van 1 soort maar ook om verschillende voertuigsoorten, bijvoorbeeld auto’s en bromfietsen.
Mechanix zei:Ik snap niet dat die Renooits / Megammels / Prioten / Sowmotions wel wegenbelastingvrij / 14% blijven, en dat eigenaren van oldtimers moeten gaan dokken...
D. Elzinga zei:Mechanix zei:Ik snap niet dat die Renooits / Megammels / Prioten / Sowmotions wel wegenbelastingvrij / 14% blijven, en dat eigenaren van oldtimers moeten gaan dokken...
Dat is niet zo.
D. Elzinga zei:Vanaf 2014 zijn alleen auto's met een uitstoot van minder dan 50 gram CO2 per kilometer mrb-vrij. Oftewel, electrische auto's.
Die heeft er wel voor gezorgd dat half leasend NL kleiner en schoner is gaan rijden. Helaas hebben die Halal-sterren het een beetje voor de liefhebber verkloot. Valt mee dat de PVDA nog niet gekomen is met het plan die 3 maanden in de zomer te houden, dan zitten de meeste oldtimerbezitters toch in het buitenland.Mechanix zei:D. Elzinga zei:Vanaf 2014 zijn alleen auto's met een uitstoot van minder dan 50 gram CO2 per kilometer mrb-vrij. Oftewel, electrische auto's.
Mooi zo, ik heb heel die MRB-vrijstelling voor 'schone' auto's nooit begrepen.
Wrangler zei:Hoe kom je aan 600 Euro aan wegenbelasting vraag ik me af?
Moderator
zegt iemand die gaat lopen klagen dat hij de auto's weg moet doen, ivm kosten...ginkelvanmichiel zei:Dat betekent dus dat Panda II weer even terug komt op het nest
Enige foto's zullen nog wel volgen.
Goedendag zei:zegt iemand die gaat lopen klagen dat hij de auto's weg moet doen, ivm kosten...ginkelvanmichiel zei:Dat betekent dus dat Panda II weer even terug komt op het nest
Ga je hem voor onderdelen gebruiken, of ga je hem weer herstellen?
ginkelvanmichiel zei:Helaas is hij niet meer door de APK gekomen wegens een verrotte bodem, verrotte dorpels en een gebroken bladveer, en ga ik hem nu demonteren.
Goedendag zei:zegt iemand die gaat lopen klagen dat hij de auto's weg moet doen, ivm kosten...ginkelvanmichiel zei:Dat betekent dus dat Panda II weer even terug komt op het nest
ginkelvanmichiel zei:Goedendag zei:zegt iemand die gaat lopen klagen dat hij de auto's weg moet doen, ivm kosten...ginkelvanmichiel zei:Dat betekent dus dat Panda II weer even terug komt op het nest
Je begrijpt het blijkbaar niet helemaal.
Hij wordt gesloopt.
Met de verkoop van de onderdelen red ik a) zeldzaam Panda materiaal wat niet meer te koop is en b) verdien ik weer wat geld!
True storyJoël D. zei:Volgens mij heeft Micha al de halve auto gereserveerd. :T
Lekker, die lucht moet dus allemaal in je auto hebben gezeten. Geen longklachten?Overigens valt nu wel op hoe vreselijk verkleurd en verteerd de zijwand-bekleding is. Misschien er maar eens afhalen en of namaken, of in een bak chloor mikken. Knapt het best van op
ginkelvanmichiel zei:Zo, vandaag met de Panda naar de APK geweest en deze is zonder opmerkingen weer goedgekeurd. Hij is inmiddels ruim 30 jaar oud, dus is de APK nu geldig voor 2 jaar. Ik mag weer tot 9 juni 2015
Overigens in één jaar er 1757 KM er mee gereden. Heel veel maar niet heus.