Gezocht Rolls Royce 20/25 kenteken FD-15-BS

Peter 7649794

Gebruiker
!! OPROEP !!

Voor het eindexamen galadiner op mijn middelbare school ben ik op zoek naar de eigenaar van de Rolls Royce 20/25 met kenteken FD-15-BS.
Deze auto is in het verleden van mijn opa (Reinier Voest) geweest, en ik zou het fantastisch vinden om met deze auto met een paar vrienden naar het galadiner (op 6 april 2023) te gaan.
Bijgevoegd wat foto's uit oude fotoalbums van mijn oma en een recente (2020) foto die ik op het internet kan vinden.
Benjamin.gruijthuijsen[apenstaart]gmail[punt]com

Laatst bewerkt door een moderator:

MB 300SL

Actieve Gebruiker
Helaas zijn de foto’s niet zichtbaar. Ik ben wel benieuwd, in mijn familie hadden we ook een 20/25 uit 1933.

Arievectra

Gebruiker
Succes met zoeken

27d9ce1b3a5bdea0d5d0455c48b26441.jpg

Mooie bolide overigens

Super6

Gebruiker
Je kunt de RDW benaderen. Zij kunnen de eigenaar benaderen met het verzoek om contact met je op te nemen (ze zullen echter niet de gegevens van de eigenaar aan jou verstrekken i.v.m. pricavywetgeving). Het is dan aan de eigenaar of hij dat wel of niet doet. Al weet ik niet of het, gezien de korte tijd tot jullie gala, haalbaar is.

Weet je opa trouwens nog aan wie hij hem verkocht heeft? Ik zie namelijk dat hij al sinds 1987 bij dezelfde eigenaar is, mogelijk is dat nog degene aan wie je opa hem verkocht.

MB 300SL

Actieve Gebruiker
Prachtige Rolls! Lijkt veel op die uit het programma met André van Duin, dat is er één uit de collectie van Meijers autoverhuur.

Laatst bewerkt:

D oh

Gebruiker
Wat bijzonder. De foto waarop de Rolls-Royce rijdend te zien is heb ik gemaakt in oktober 2021. Dit was op de Randweg in Haarlem. Het zou kunnen dat deze daar ook onderdeel van een rondrit was maar zeker weet ik dat niet meer. Ik was al blij dat ik van deze afstand nog een enigszins redelijke foto heb weten te maken.

Wat ik wel bijzonder vind is dat de website kentekencheck.nl leuk zijn eigen watermerkje over mijn foto's heen zet?

929V6

Actieve Gebruiker
Als je op kentekencheck.nl op het kenteken zoekt zie je wel Flickr vermeld staan als bron bij een kleine versie van de foto (inclusief dat watermerk), maar dan wel zonder link naar de foto zelf. Waar de grote versie gevonden is, is mij onduidelijk.

• Leuk
Waarderingen: D oh

D oh

Gebruiker
Als je op kentekencheck.nl op het kenteken zoekt zie je wel Flickr vermeld staan als bron bij een kleine versie van de foto (inclusief dat watermerk), maar dan wel zonder link naar de foto zelf. Waar de grote versie gevonden is, is mij onduidelijk.
Dat zag ik inderdaad ook ja. Vage website.

Bovenaan