Matt 5069850
Asfaltkampioen
Eerste officiële video waar de auto in zijn geheel te zien is:
Stills:
Stills:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Ook mijn vraag. Vervanger van de 500 of erbij?Is dit Fiats nieuwe B-segmenter ofwel de opvolger van de Punto? Die rode op de laatste foto ziet er best aardig uit al vind ik de 500X ook mooier. Als elke nieuwe Fiat een soort aftreksel van de 500 wordt dan vind ik het wel een beetje creatieve armoede. (net als bv bij MINI)
De 600 is een maatje groter en 5-deurs, dus komt erbij!Ook mijn vraag. Vervanger van de 500 of erbij?
4 juli a.s.Wanneer zou hij eigenlijk onthuld worden, want hij is nog niet officieel voorgesteld aan de bevolking he??
Moderator
Prijzen Fiat 600e
De Fiat 600e heeft als Red een vanafprijs van €35.990. Voor de rianter uitgeruste Fiat 600e LaPrima ben je €40.990 kwijt. De Fiat 500e Red heeft speels gevormde stalen wielen, led-verlichting rondom, parkeersensoren achter, sfeerverlichting, een met kunstleer bekleed stuurwiel en het 10,25 inch grote infotainmentscherm. Adaptieve cruise control met Traffic Jam Assist, automatische airco en een regensensor zijn ook van de partij.
De Fiat 600e LaPrima heeft wél lichtmetalen wielen. Ze hebben een diameter van 18-inch. De LaPrima is afgewerkt met chroomkleurige accenten, heeft elektrisch verstelbare, inklapbare én verwarmbare buitenspiegels, donkerder getinte achterste zijruiten en biedt ook vanbinnen meer lekkers. Zo heeft de zesvoudig elektrisch verstelbare en verwarmbare voorstoelen met een massagefunctie voor de bestuurdersstoel, een automatisch dimmende binnenspiegel, ivoorkleurige kunstlederen bekleding, extra luidsprekers, een dubbele laadvloer, velours vloermatten, navigatie, rondom parkeersensoren, een achteruitrijcamera, dodehoekdetectie, een inductielader en een elektrisch bedienbare achterklep met voetsensor. Automatisch grootlicht? Standaard. Hetzelfde geldt voor Keyless Entry.
Er is juist specifiek besloten niet meer dan twee uitvoeringen te gaan leveren. Ze gaan een soort Aldi- of Lidl-strategie volgen: minder keuze > lagere prijzen.De prijzen zijn ook bekend, op dit moment twee uitvoeringen:
Behalve dat zand, en dus deze kleur ook, niet grijs zijn."We leveren géén grijze auto's meer bij Fiat!"
![]()
Als je het dan zandkleur noemt, en het zand is grijs, dan is het toch een grijze auto??
Moderator
Leg dat plaatje aan 100 mensen voor en 95 zullen het grijs noemen lijkt mij.Behalve dat zand, en dus deze kleur ook, niet grijs zijn.
En de meerderheid heeft altijd gelijk?Leg dat plaatje aan 100 mensen voor en 95 zullen het grijs noemen lijkt mij.
En hoe kom je daar bij?Nee dat is een andere mening. En aanemelijk de mening van de meerderheid.
Moderator
Los van deze kleur discussie; het is wel een verademing als je naar de andere kleuren kijkt. Toch al weer tijdje geleden dat je zoveel uitgesproken kleuren kon kiezen, ongeacht de fabrikant.
Ik ben best wel gecharmeerd van de 600. Mooi rustig design wel, ook voor het interieur.
Moderator
Stellantis snapt dat sowieso wel. Corsa, Astra, Mokka, 208, 308, 2008: allemaal leverbaar in fijne felle kleurtjes! En ik zie die onderweg ook regelmatig gelukkig.Los van deze kleur discussie; het is wel een verademing als je naar de andere kleuren kijkt. Toch al weer tijdje geleden dat je zoveel uitgesproken kleuren kon kiezen, ongeacht de fabrikant.
Ik ben best wel gecharmeerd van de 600. Mooi rustig design wel, ook voor het interieur.
Een beetje late reactie maar dit is dus inderdaaad correct: beige is een vorm van bruin, terwijl grijs een achromatische kleur is, net als zwart en wit.Behalve dat zand, en dus deze kleur ook, niet grijs zijn.