Enzo Ferrari
Gebruiker
Zie volgende pagina ->
en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Bofkont zei:"Dat er een bepaald imago om de auto heen gecreëerd is interesseert mij echt helemaal niks"
Ik denk er precies zo over, dat boeit mij werkelijk waar helemaal niets, iemand die zo in hokjes denkt is vooral onzeker over zijn eigen mannelijkheid volgens mij
Ik ben onlangs van een SL gay naar een CLK aka zigeuner auto gegaan![]()
Moderator
Moderator
Van de andere kant bekeken: een waterpomp wordt niet meer preventief vervangen maar pas als ie kapot is. Scheelt dan toch weer in de kostenEenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Je ziet toch vaak dat waterpompen overlijden wanneer deze door de multi ipv van de distributieriem worden aangedreven. Mensen vervangen de waterpomp vervolgens niet, omdat ze hier niet op letten, zoals dat bij een distributieriem wel het geval is.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Multiriem kost trouwens een tientje, dus het bedrag is wel flink.
Barri zei:Voor een distributieriem is het juist wat goedkoop, en hij heeft toch een ketting (die bij dit blok graag uitrekken).
Moderator
De problemen van uitrekkende kettingen komen met name bij de turbomotor van de Cooper S (ook wel het bekende THP blok) voor. De One en Cooper hebben gewoon een atmosferisch blok (bij Peugeot VTI blok) en zijn wat dat probleem betreft wel wat betrouwbaarder.
Bofkont zei:Het zou de dealer sieren je enkel de riem te laten betalen en niet de arbeidsuren, dat heet investeren in een langdurige tevreden klant relatie.
Soms moet je een dubbeltje uitgeven om een kwartje te verdienen.