iQ Toyo
Gebruiker
Zoals het onderwerp al vermeld zit ik in dubio. Ik heb 2 leuke iQ's gezien, waar ik niet zo snel uit kan kiezen. De prijs van beide auto's is hetzelfde, maar de een is luxer dan de ander, maar de ander heeft weer minder km's ik zet de verschillen op een rij:
Emotie:
- witte parelmoer lak (hier zijn problemen mee bekend, met Toyota iQ's waar de lak loslaat)
- bouwjaar december 2011, 135.000km
- meest luxe versie: leren bekleding, mooier interieur, climate control, keyless entry, dimmende binnenspiegel, regensensor, automatische verlichting
- 2e eigenaar en altijd goed onderhouden (niet dealer)
- nieuwprijs 16240
Verstand:
- zwarte metallic lak
- bouwjaar januari 2010, 70.000km
- cruise control (dat is dan wel lekker)
- "lelijke" standaard interieur van de iQ
- 1e eigenaar en dealer onderhouden
- nieuwprijs 13749
Mijn emotie zegt wit, mijn verstand zegt zwart.......
Ik ga hem gebruiken voor woon werk en ik schat in dat dat zo'n 15-20 duizend km zal gaan worden.
Wat zouden jullie doen? En ja, ik begrijp ook dat jullie zo'n soort auto überhaupt niet zouden kopen.......
Emotie:
- witte parelmoer lak (hier zijn problemen mee bekend, met Toyota iQ's waar de lak loslaat)
- bouwjaar december 2011, 135.000km
- meest luxe versie: leren bekleding, mooier interieur, climate control, keyless entry, dimmende binnenspiegel, regensensor, automatische verlichting
- 2e eigenaar en altijd goed onderhouden (niet dealer)
- nieuwprijs 16240
Verstand:
- zwarte metallic lak
- bouwjaar januari 2010, 70.000km
- cruise control (dat is dan wel lekker)
- "lelijke" standaard interieur van de iQ
- 1e eigenaar en dealer onderhouden
- nieuwprijs 13749
Mijn emotie zegt wit, mijn verstand zegt zwart.......
Ik ga hem gebruiken voor woon werk en ik schat in dat dat zo'n 15-20 duizend km zal gaan worden.
Wat zouden jullie doen? En ja, ik begrijp ook dat jullie zo'n soort auto überhaupt niet zouden kopen.......