Prijzen:
E-Tense 225 225 pk, 360 Nm Bastille+ €53.440
E-Tense 225 225 pk, 360 Nm Rivoli €57.740
E-Tense 225 225 pk, 360 Nm Opéra €63.240
E-Tense 225 225 pk, 360 Nm Performance Line €54.440
E-Tense 225 225 pk, 360 Nm Performance Line+ €57.440
E-Tense 300 4x4 300 pk, 520 Nm Bastille+ €58.440
E-Tense 300 4x4 300 pk, 520 Nm Rivoli €62.740
E-Tense 300 4x4 300 pk, 520 Nm Opéra €68.240
E-Tense 300 4x4 300 pk, 520 Nm Performance Line €59.440
E-Tense 300 4x4 300 pk, 520 Nm Performance Line+ €62.440
E-Tense 360 4x4 360 pk, 520 Nm Rivoli € 68.340
E-Tense 360 4x4 360 pk, 520 Nm Opéra €73.840
E-Tense 360 4x4 360 pk, 520 Nm La Première €76.940
E-Tense 360 4x4 360 pk, 520 Nm Performance Line+ €68.040
Bron: https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/ds-7-altijd-plug-in-hybride-suv-vanaf-e53-440/
De huidige DS 7 Crossback E-Tense 225 kostte als Bastille+ € 52.390, dus er is sprake van een prijsverhoging van iets meer dan duizend euro. De conventionele benzinemotoren zijn dus verdwenen; voor sommige markten is er nog wel een dieselmotor beschikbaar, maar Nederland hoort daar niet bij.