Auto Fanaat
Gebruiker
Behandelen gebeurd uiteraard maar na het spuiten, je kunt diverse middelen gebruiken en komen in alle naatjes maar ook lekt het straks op het plaatwerk en dan heeft de lak geen hou vast.
en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Klassiekerrijder zei:Ziet er al goed uit!
Lijkt het zo, of is er een verschil in afwerking tussen deze twee randen?
![]()
Auto Fanaat zei:Weer zijn er kleine onderdelen gespoten, dit kon niet samen met de auto omdat de ruimte te beperkt was. Ik ben weer zeer blij met het resultaat. Normaal monteer je de bumper steunen enz gewoon op de auto maar dan kan er geen lak tussen beide komen en zou het eventueel kunnen roesten. Daarom de keuze gemaakt om alles los te laten spuiten. Nu vertelde iemand mij voor de montage er pakkings papier tussen te doen. Hier ben ik nog niet over uit.
Misschien een stomme vraag: trekt dat papier geen water aan cg kan water daar niet intrekken? Lijkt me dan juist iets dat je idd niet moet doenAuto Fanaat zei:Nu vertelde iemand mij voor de montage er pakkings papier tussen te doen. Hier ben ik nog niet over uit.
FW Ta 183 Huckebein I zei:Misschien een stomme vraag: trekt dat papier geen water aan cg kan water daar niet intrekken? Lijkt me dan juist iets dat je idd niet moet doenAuto Fanaat zei:Nu vertelde iemand mij voor de montage er pakkings papier tussen te doen. Hier ben ik nog niet over uit.
Is het ook een idee om inplaats van kit, dubbelzijdig tape te gebruiken, de kwaliteit hiervan is tegenwoordig reuze.Het was een behoorlijke tijdrovende klus om dat harde plastic weer netjes strak te maken. Ooit heeft het op een Cordia gezeten en waren ze met parkers vast geschroefd aan de carrosserie, dit betekend boor gaten in het plastic. Met een twee componenten lijm deze gaten gedicht en daarna geplamuurd. Mijn bedoeling is om met de montage juist geen parkers toe te passen. Ik denk dat het met kit gemonteerd gaar worden maar dan wel op een hele nette manier. Met schroeven maak je de body weer roest gevoellig!
Dat denk ik ook. Gezien de openingspost loopt het project al negen jaar. Maar het resultaat mag er zijn. Vaak zie je dit soort projecten stranden omdat de eigenaar het niet meer ziet zitten. Respect voor het doorzettingsvermogen en het resultaat tot nu toe.Dat wordt een heel mooie! Je gaat wel in een gat vallen als ie af is, zoveel tijd heb je straks over![]()
Wat is dat voor wagentje naast de Cordia?
Dat is inderdaad z’n elektrische kar die bij vakantie parken en gemeente’s gebruikt worden.Wat is dat voor wagentje naast de Cordia?