Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joost geen zelfverklaarde autoliefhebber zei:@rke
Heb je nog iets van het nationale vuurwerk meegekregen? Volgens mij was het behoorlijk onzichtbaar.
Idefiqs zei:Mijn motto voor 2017;
Do epic shit.
Twix zei:Idefiqs zei:Mijn motto voor 2017;
Do epic shit.
Dat is prima, als je daarna maar gewoon doortrekt.
Twix zei:Idefiqs zei:Mijn motto voor 2017;
Do epic shit.
Dat is prima, als je daarna maar gewoon doortrekt.
Pjötr zei:@Twix.
Japan, wat gaaf, dat is ook een land dat heel hoog op mijn lijstje staat! Ga je voor zaken of voor de fun heen?
hansje36 zei:Was het maar waar dat ie dat deed. Neen, wat zegt hij: " we moeten het hebben van familie participatie"
Tuurlijk......iedereen werkt tegenwoordig, heeft het druk met werk en gezin......familie participatie? No way......
hansje36 zei:Waarom meneer een chauffeur heeft ? Tja, van locatie naar locatie ( we zitten in heel zuid Holland) is teveel van het goede.....veronderstel eens dat je niet kan drinken......
Vette dikke BMW in de lease.....net als andere directeuren....
De spoedeisende thuiszorg moet het doen met een Citroen 1
( en die moet na de dienst terug op het parkeerterrein voor de volgende medewerker)
Nico GTR zei:Nou inderdaad.
Ik blijf erbij! Dat een goede manager die zijn verantwoordelijkheid draagt en inderdaad goed naar zijn resultaten kijkt en luistert naar zijn mensen best een riant salaris mag verdienen. Of dat nu boven de Balkende-norm is of niet, moet kunnen.
Auto met chauffeur vind ik dan weer twijfelachtig. Waarom kan die niet zelf rijden? Ik zou sowieso dood gaan.....
Maar dat je evt. verplicht een weekend moet werken na je vakantie om iets in te halen kan ik begrijpen. Deze move is echter wel wat raar.....
Nico GTR zei:Maar ik had al gezegd dat ik dat met je eens was.....Tenminste als ik het me goed herinner.