en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Alle elektrische PSA-producten hebben dat, tot de e-bestellers aan toe. Lijkt inderdaad onhandig. Aan de andere kant, Tesla heeft het ook en daar hoor je niemand over.Tydelyck zei:Onhandig dat die stekker er links in moet. In je eigen garage kun je je wallbox eventueel nog aan de juiste wand laten hangen, maar op straat zullen de laadpalen toch doorgaans aan de stoep = rechts staan. En dan rijdt links ander verkeer (al dan niet: vlak) langs dat openstaande klepje met die uitstekende stekker en kabel...
MWH zei:Alle elektrische PSA-producten hebben dat, tot de e-bestellers aan toe. Lijkt inderdaad onhandig. Aan de andere kant, Tesla heeft het ook en daar hoor je niemand over.Tydelyck zei:Onhandig dat die stekker er links in moet. In je eigen garage kun je je wallbox eventueel nog aan de juiste wand laten hangen, maar op straat zullen de laadpalen toch doorgaans aan de stoep = rechts staan. En dan rijdt links ander verkeer (al dan niet: vlak) langs dat openstaande klepje met die uitstekende stekker en kabel...
Assenaar zei:Wat ik me wel afvraag, denkend aan de GS, is hoe je bij deze C4 in de bagageruimte komt. Op de foto's zijn geen naden voor een klep te zien, dus een liftback schijnt het niet te zijn.
Ik kan een heel verhaal gaan typen maar dit lijkt me een goede samenvatting van mijn mening over deze C4.Joe met trema l D met punt zei:Verschrikkelijk.
Zow, er blijft wel heel weinig ruit over om door heen te kijken. Dat plastic zit tot war, halverwege?Rutger DC zei:De auto zal heus een vijfde deur hebben. Bij de Peugeot 508 is ook heel goed verborgen dat de auto een vijfde deur heeft.
![]()
Moderator
929V6 zei:Bij welke auto's zie je nog wel wat door de achterruit tegenwoordig? Daar zijn toch camera's voor?
Moderator
GT 1973 zei:Iedereen zou rijles moeten krijgen in een bestelauto. Dan heb je geen achterste zijruiten. Dan leer je wel op de spiegels te rijden.
GT 1973 zei:929V6 zei:Bij welke auto's zie je nog wel wat door de achterruit tegenwoordig? Daar zijn toch camera's voor?
Wat denk je van spiegels? Camera's zijn voor mietjes.
Iedereen zou rijles moeten krijgen in een bestelauto. Dan heb je geen achterste zijruiten. Dan leer je wel op de spiegels te rijden.
De GS is zijn (haar?) carrière dan wel als vierdeurs gestart, als GSA en vijfdeurs liftback heeft hij zijn carrière beëindigd. Daarna zijn de BX, Xsara en Xantia, C4 en C5 gevolgd: allemaal pure liftbacks.Assenaar zei:@IDS
Bij een liftback gaat de achterruit mee omhoog. Hier zie ik vooralsnog, als inderdaad een horizontale naad in de spoiler te bespeuren is, een uiterst onhandige sedan-kofferklep. Het probleem is natuurlijk ook dat ergens achterin ook nog eens een lading elektrische onderdelen zullen zitten. On verra.
Waarbij het tweede jaar behoorlijk werd vertekend door het 14%-bijtellingverhaal. Europabreed gezien zijn de cijfers, gelukkig voor Citroën, iets minder extreem.Carfanatic zei:Ben wel benieuwd hoe de C4 het gaat doen, verkopen van de C4-Cactus kakten toch wel in na de introductie.
Cd4Lop zei:Vooral opvallend hoe PSA de een na de andere EV variant binnen haar modellengamma uitrolt en VAG aan blijft prutsen met de ID serie waar het momentum volledig verspeelt lijkt en de eerste auto's nog geleverd moeten gaan worden. Deze C4 ziet er ook veel meer 'premium' uit dan de ID 3.