en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Nou inderdaad zeg. Allebei blauw, allebei vier wielen.Phaeton W12 zei:Het lijkt net een Ford Focus![]()
ducruud zei:Vind het wel jammer dat de 6 cilinder weg is, maar dat heeft gewoon met de uitstoot te maken.
M Performance Parts
Phaeton W12 zei:Het lijkt net een Ford Focus
Boven is 2019 BMW M135i
Onder is 2019 Ford Focus ST
![]()
Zadelsnuiver zei:Grappig dat de Focus meer Hofmeister kink heeft dan de BMW. Overigens heb ik geen idee wat de 4e auto (onder de A-klasse) is, een Mazda wellicht?
straatos zei:Merc by far het gebalanceerdste ontwerp van de vier. Corolla ziet er van voren aardig uit. Van achter lijkt het of hij op het staat z'n behoefte te doen.
Monsieur Le Loure 745454511732118484515484 zei:Ik vind het eigenlijk wel een keurige auto geworden, mooier dan de Golf 8 lijkt te worden , maar da's niet zo moeilijk met die rare neus...
Moderator
D Elzinga zei:Ah, de Wasmachinetheorie van Velthuis. Het moment die je wist dat zou komen.:T
Foie Gras zei:Is er ergens een knopje/vinkje om 's Velthuis' uit te zetten. Wat een 'oude teleurgestelde mannen' syndroom daar....
ducruud zei:Foie Gras zei:Is er ergens een knopje/vinkje om 's Velthuis' uit te zetten. Wat een 'oude teleurgestelde mannen' syndroom daar....
+1![]()
Foie Gras zei:Is er ergens een knopje/vinkje om 's Velthuis' uit te zetten. Wat een 'oude teleurgestelde mannen' syndroom daar....
s velthuis zei:
MattCurlew zei:3x dezelfde rij onzinnige foto's. Bijna een melding waard
Total Loss zei:ducruud zei:Foie Gras zei:Is er ergens een knopje/vinkje om 's Velthuis' uit te zetten. Wat een 'oude teleurgestelde mannen' syndroom daar....
+1![]()
+1![]()
Zadelsnuiver zei:s velthuis zei:
Petra's choice.. serieus ik vind dat echt heel erg seksistisch![]()
MattCurlew zei:Basis
Sport Line
Luxury Line
...
M Sport met wat opties