x trailrijder
Gebruiker
www.imitatieplaatwerk.nl geloof ik...
succes
succes
en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Azzurro schreef:
Probeer het hier eens: , er staat wel niks ingevuld bij Monza maar je kunt het ff proberen
Monzaling
Door AsconaGT (IP bekend)
nou, mijn monza heeft dus een deel donorplaatwerk van een andere monza gekregen.
morgenavond ga ik weer richting drente om de Monza weer op te halen.
dan moet ik zelf het laswerk strakmaken, dus plamuren, bijspuiten en de tectyleren ect.
Ga alleen NIET plamuren op blank metaal.! Gooi het eerst in de zink spray oid. Anders gaat het binnen no time weer roesten.
H. De velgen onder de auto hadden veel spaken.
Dan waren het geen originele wielen.
Komt er trouwens een 'oldtimerkenteken' op je auto, Ascona? Of mag/wil je dat niet? Lijkt me wel mooi, zeker bij deze kleur.
Maar ik vind het niks dat mijn auto een nieuw kenteken heeft, en oud blauw vind ik mooier staan. Dus ik zit er wel sterk aan te denken. En dan alleen met APK even gele plaatjes er op, heb alleen geen zin om iedere keer bekeuring te krijgen vanwege fout kenteken. Weet niet hoe groot die pakkans is
GSI Fahrer schreef:
QuoteMaar ik vind het niks dat mijn auto een nieuw kenteken heeft, en oud blauw vind ik mooier staan. Dus ik zit er wel sterk aan te denken. En dan alleen met APK even gele plaatjes er op, heb alleen geen zin om iedere keer bekeuring te krijgen vanwege fout kenteken. Weet niet hoe groot die pakkans is
Ik denk dat je er met zo'n auto weinig last van hebt. Men ziet het toch als een liefhebbersauto en agenten zijn dan meestal zeer coulant. Gewoon doen en als het je toch gaat vervelen, kun je altijd nog wisselen!
Dat denk ik inderdaad ook en daarbij zullen ze niet snel zien dat er geen blauw kenteken op hoort, bij zo'n oude bruine Opel past dat best
Import-oldtimers hebben nooit 4 letters. Dus op zich zouden ze het meteen moeten zien. Maar zou het er toch op wagen...als je ten minste geen 00-AAA-0 kenteken krijgt
Heel erg mooi is hij trouwens!
GSI Fahrer schreef:
Wat zijn die knoppen op het stuur eigenlijk?
GSI Fahrer schreef:
Toch wel? Ik vond dat toch iets te voor de hand liggend
Daar zijn opel's 3000'tjes voor gemaakt haé..!
Daar zijn opel's 3000'tjes voor gemaakt haé..!
na veel geklooi met de verlichting werkt die ook, bleek een massaprobleempje ze moeten alleen nog afgesteld worden volgens mij, want tegenliggers knipperden al naar mij.
ja ach zo hard reed ik volgens mij niet, aangezien de snelheidsmeter het niet deed toen, kon ik het niet bevestigen hoe hard precies.
had je voordat je het probleem verholpen had, ook het lampje van de voltmeter branden?
ja zeker, alleen ben wel erg voorzichtig nog, aangezien er geen APK op zit, en ken de auto niet goed, en alles even goed laten loskomen. Maar daar is het plezier niet minder om, lekker toerenHet blijft een schitterende auto hoor! Zal vast heel fijn zijn geweest om voor het eerst in de auto te rijden!
idd erg lastig, helemaal om dat dit ook een 3-traps automaat is, en 6 cilinder maakt weinig toeren, je zit zo over de max, maar hij doet het weerDat kan best eens tegenvallen. Probeer maar eens in een moderne auto de snelheid te schatten zonder op de teller te kijken: 9 van de 10 keer ga je harder dan je denkt.
ja daarom, het is toch mijn feestje!Maar trouwens, waar bemoeid die kerel zich eigenlijk mee
ja zeker, alleen ben wel erg voorzichtig nog, aangezien er geen APK op zit, en ken de auto niet goed, en alles even goed laten loskomen. Maar daar is het plezier niet minder om, lekker toeren