en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Een oom van mijn pa heeft ook ooit zo'n wagen gehad. Hele mooie elegante auto's. Hij had er een in heel licht groen.
Dat interieur, heerlijk ouderwets Al wat foto's van de buitenkant gemaakt?
Veel plezier ermee, ga er van uit dat je ons een beetje op de hoogte houd van de vorderingen
Leuke auto, hoor. En volgens mij is dat interieur nog puntgaaf!
danku dankuSucces met opkanppen en veel plezier er mee!
Gaaf! Ik werd vanmiddag nog voorbij gereden door een oud type Senator (een 2.5)
maar 180 pk en 3trapsautomaat, dat gaat natuurlijk als de brandweer ofniet???
Prachtig! Veel succes met opknappen/restaureren, hopelijk blijven de kosten voor jou binnen de perken.
ZEN schreef:
Wat mis ik hiervoor?
kennis / kunde / ruimte / tijd...
Total Loss schreef:
QuoteZEN schreef:
Wat mis ik hiervoor?
Vergeet smaak niet
ZEN schreef:
QuoteTotal Loss schreef:
QuoteZEN schreef:
Wat mis ik hiervoor?
Vergeet smaak niet
En DAT heb je nu juist niet nodig...
Maar wat jij moet doen zou voor mij onbegonnen werk zijn.
Wat mis ik hiervoor?
Dus alle respect voor je dat je dit grotendeels zelf gaat aanpakken!
AsconaGT schreef:
Het motorblok, 6-cilinder lijnmotor,
Ziedaar het voordeel van de straight-six en de V12: geen vrije momenten in de aandrijflijnWings of freedom schreef:
Hij vertelde daarin dat een 6 cilinder motorblok van Opel zo soepel liep dat je een jeneverglaasje gevuld met een kop er op op het blok kon zetten dat stationair draaide en dat er dan nog niks over het glas heen liep. Uiteraard hebben ze dat getest en het klopte!
Ik heb ooit in een Carros (autoblad) een artikel gelezen met Bennie Jolink van Normaal. Hij was ook helemaal weg van de Monza en ze hebben hem weer een rit laten maken.
Hextrasher schreef:
Hadden ze dit model ook niet toevallig met digitaal dashboard ?
Gave bak hoor, zo'n Monza! Gaat je vast lukken om 'm weer helemaal strak te krijgen. Welk jaar zit je trouwens in CE, ik doe het zelf nu en ben nu een half jaar dingen aan het herkansen van de 1e 2 jaar i.p.v. stage.
Hij vertelde daarin dat een 6 cilinder motorblok van Opel zo soepel liep dat je een jeneverglaasje gevuld met een kop er op op het blok kon zetten dat stationair draaide en dat er dan nog niks over het glas heen liep. Uiteraard hebben ze dat getest en het klopte!
Dat is nog es een moderne klassieker Hadden ze dit model ook niet toevallig met digitaal dashboard ? Veel plezier ermee in ieder geval
tijd.
OK, maar geen huishoudelijke taken, zo te zien.
Door mij daarstraks vergeten:
DURF!!! en connecties...
Het lassen van die schotels is net zo makkelijk/moeilijk als die stukken erin zetten!
Je slijpt de rotte plekker eruit en klopt het nieuwe staal om de vorm heen die je nog over hebt, wel zorgen dat je de spanning van de veer afhaalt en dat je de grenzen van de huidige schotel aanhoudt.
Akls ze echt te ver weg zijn, dat je geen voorbeeld meer hebt, kun je beter eerst een mal maken voor het buigen van je staalplaat.
Wel goed tectyleren uiteraard, anders zit je zo weer met de gebakken peren!