• Het Autoweek Forum is vernieuwd! Een volledige nieuwe technische basis met moderne features en gemakken. Heb je leuke tips of andere feedback? Meld het in dit topic .

2e hands Audi A3 1.9 TDI Ambiente Pro Line /

Frncs7

Gebruiker
Beste autokenners,

Ik ben een totale leek wat betreft auto's.
Nu ben ik tijdens het zoeken naar een nieuwe auto een audi tegen gekomen die binnen mijn budget past max 3k.

Hier onder de specs uit de advertentie. Kunnen jullie me van een beetje advies voorzien waarom ik het wel of niet moet doen en waar ik eventueel op moet Letten.

Ik rij zelf per dag ongeveer 40km voor t werk.
En een keer per 2a3 maanden 300+km voor trainingen

Audi A3 1.9 TDI Ambiente Pro Line /clima/elec ramen/ lm/cv

Aantal deuren: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Kleur: Zwart metallic
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 1.270 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.855 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg
Afmetingen (LxBxH): 420 x 177 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 187 km/u
Bekleding: Stof
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
CO2 uitstoot: 135 g/km
Emissieklasse: Euro4
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - 351 per kwartaal
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar (margeregeling)

Comfort & Interieur

Achterbank in delen neerklapbaar

Airco automatisch

Audioinstallatie met CD-speler

Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar

Binnenspiegel automatisch dimmend

Elektrische ramen voor

Hoofdsteunen actief

Lederen stuurwiel

Lederen versnellingspook

Middenarmsteun voor

Passagiersstoel in hoogte verstelbaar

Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Stuur verstelbaar

Exterieur

Buitenspiegels elektrisch verstelbaar

Buitenspiegels verwarmbaar

Buitentemperatuurmeter

Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening

Dimlichten automatisch

Elektronisch sperdifferentieel