QuoteBritish Racing Green Zeg eens eerlijk? Wie zal Mitsubishi missen? Volgens mij het merk op zich niet, alleen het is wel jammer als er weer een merk de Nederlandse markt verlaat. Naast de liefde voor Duitse auto's in Nederland, ligt dit toch ook aan het vreemde modellen-beleid. Tot aan de Carisma, Colt en de Galant eind jaren '90 ging het prima. Daarna werd het vreemd, met SUV's en leuke EVdoor beretta - Algemeen
Van die 3 de Yaris. Betrouwbare hybride techniek. Rijdt veel relaxter dan een 3 cilinder. Een VW met tsi zou ik heel goed kijken naar het onderhoud en of deze ook nog de beruchte tsi problemen heeft... Dan zijn de aangedragen opties leukere auto's, maar daar kom je pas achter na een proefrit. Als je de Yaris overweegt, moet je hier ook naar kijken:door beretta - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Leuke verhalen. De camper naast de IQ doet me aan dit bericht denken: Niet helemaal hetzelfde, maar zo lees je 2x in 1 week over een oude blauw-witte camper...door beretta - Mijn auto
vergelijkbaar topic met een aantal andere opties.door beretta - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
kwalificatie: = uitslag VT3 race: = startopstelling Bonus: 1) ja 2) needoor beretta - Autosport
QuoteClocala Ik begreep de beslissing voor de safetycars alleen niet. Was VSC niet afdoende? Ja, dat vond ik ook opvallend. Zou dat nieuwe strategie zijn? Persoonlijk vind ik het er wel spannender met een safetycar, leuk die re-starts.door beretta - Autosport
Startopstelling: 1. Bottas. 2. Hamilton. 3. Verstappen. 4. Albon. 5. Leclerc. 6. Vettel. 7. Perez. 8. Sainz. Race = startopstelling. Bonus: 1) nee.door beretta - Autosport
Hoppa, starten met mooie 2de plaats . Leuke race gezien, ondanks het vroege uitvallen van Max. Wat mij betreft maakte Lewis wel een fout, hij had ook kunnen remmen / minder gas geven, zodat hij niet zo ver de buitenbocht nam.door beretta - Autosport
Startopstelling: 1. Verstappen. 2. LeClerc. 3. Hamilton. 4. Bottas. 5. Vettel. 6. Albon. 7. Perez. 8. Sainz. Race = startopstelling. Bonus: 1) ja 2) needoor beretta - Autosport
Dit zal de nieuwe neus dan wel worden. Aan de ene kant stoer en leuk afwijkend en agressief. Aan de andere kant een lompe plaats voor het kenteken.door beretta - Scoops
Zoals al eerder aangegeven, echt een mooie wagen. Dan ben je er zo zuinig op (terecht), maar dan laat je een hond op de stoel zitten ?door beretta - Mijn auto
QuoteZadelsnuiver Ik heb het hier al vaker geschreven, de 4-cilinder benzinemotoren van BMW uit die periode (2003-2011 ongeveer) waren geen uitblinkers qua betrouwbaarheid. De E87 1-serie is een uiterst fijn rijdende auto maar lees je eerst goed in over de vaak voorkomende motorische problemen. Yep, en ook Volkswagen blonk in die tijd niet uit in betrouwbaarheid van de benzine-motoren. Vooraf edoor beretta - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
QuotePogo2 Vanwege gezinsuitbreiding op zoek naar een nieuwe auto. Ik heb zelf alleen geen idee wat voor één aan mijn eisen voldoet, hebben jullie een idee? 6 volwaardige zitplaatsen. Bestuurder van 1,95m dus voldoende ruimte. Bagageruimte waar een hondenbench van 82x60x57 cm (lxbxh) in past en dan niet direct vol is. Max ca 6000 euro. Op dit moment rij ik een 2004 Opel Vectra station,door beretta - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Mooie introductie van een mooie auto.door beretta - Mijn auto
Mooi verhaal en echt een mooie 3-serie. Een begeerlijke auto in deze uitvoering. Veel rijplezierdoor beretta - Mijn auto
mmbs = motorrijtuig met beperkte snelheiddoor beretta - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
QuoteWouter82 Quoteberetta Ja, maar op basis van 1 serie platform. Net zoiets als Mercedes heeft: Ik snap je vraag niet helemaal. 2-serie GranCoupé en de volgende GranTourer en de 1-serie staan op hetzelfde FWD-Mini-platform. De nieuwe 2-serie Coupé staat op een (eigen? Of aangepast 3-serie?) RWD-platform. De 2-serie GranCoupé is de tegenhanger van de Mercedes CLA (en de CLA staat op hetdoor beretta - Scoops
QuoteMCDubbellU QuoteberettaKomt hier dan ook nog een sedan-versie van? 2 Serie Gran Coupe is er al: Ja, maar op basis van 1 serie platform. Net zoiets als Mercedes heeft:door beretta - Scoops
QuoteEpica Quoteder Magistrat Afgezien van het uiterlijk, krijgt deze nog achterwielaandrijving? Ja deze krijgt wel achterwielaandrijving. Nou, mooie auto. RWD, wat willen BMW - rijders nog meer...? Afgaande op de plaatjes kan dit wat mij betreft een mooie auto worden. Komt hier dan ook nog een sedan-versie van?door beretta - Scoops
Leuke ontwikkeling.door beretta - Mijn auto
Leuke auto. En leuk dat je er zo blij mee bent . Als er geen foto's van het interieur 'traceerbaar' zijn, mag je deze wel zelf maken en plaatsen.door beretta - Mijn auto
QuoteA3 White We beginnen al over een inruilen, de 6 is showroom klaar..........hoe lang zou het duren: 1 - 3 maanden 2 - 3 kwartalen 3 - 3 jaar ik gok 2: binnen deze termijn komt een nieuwe mooie 3-serie langsdoor beretta - Mijn auto
Wow, wat een auto. Dat tunen is niet mijn ding, maar leuk om te lezen. Mooie auto, dat wel. Dit model (2-deuren) is nooit in Nederland geleverd, of wel? Allen rhd gefabriceerd?door beretta - Mijn auto
Mooi topic om te lezen.door beretta - Mijn auto
Goed ingelezen, de 1.6 thp motor kun je beter laten staan. Veel aangeboden ideeën op het forum zijn de Toyota Auris of de Honda Civic. Of een Renault Megane, want een groot aanbod.door beretta - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
QuoteNoblesse oblige Kan je gewoon een willekeurige dealer binnenstappen en het gesprek aangaan? Wetende dat de bestelling uiteindelijk toch naar een leasemaatschappij zou gaan, zou ik me daar wel soort van bezwaard door voelen. Zeker in deze periode overigens vind ik het niet sjiek om ergens binnen te trappelen wetende dat de business toch niet naar hen gaat. Of zit ik hier helemaal naast?door beretta - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
QuoteGideon Quoteberetta Update: wegens omstandigheden heeft het project nieuwe auto even stil gelegen. Maar er is een 'nieuwe' bmw: linkje (foto's volgen nog). 94ah klinkt heel hoog, maar het is maar een relatie kleine 33kwh pakket. Ik kan met mijn 42kwh Zoe in de winter ongeveer 200km rijden. De verschillende benamingen is inderdaad even zoeken, BMW heeft het over 60, 94 en 120ah. Meerdoor beretta - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
QuoteEpica QuoteAuto encyclopedie QuoteEpica QuoteAuto encyclopedie Quoteberetta Update: wegens omstandigheden heeft het project nieuwe auto even stil gelegen. Maar er is een 'nieuwe' bmw: linkje (foto's volgen nog). Nou bedankt voor de terug koppeling naar 1 1/2 jaar. hij heeft de auto een half jaar geleden gekocht, dus niet zo zuur doen. Sinds wanneer ben jij voorvechter van oude topicsdoor beretta - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Update: wegens omstandigheden heeft het project nieuwe auto even stil gelegen. Maar er is een 'nieuwe' bmw: linkje (foto's volgen nog).door beretta - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Goed inlezen en onderzoeken voordat je aan een TSI begint. Als de Ford verder goed beviel, waarom geen nieuwe Focus?. Volgens mij is het niet een algemeen probleem van de Ford dat ze 'spontaan' gaan branden. Is de oorzaak achterhaald?door beretta - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)