Mooie auto, laat maar komen! Roept in ieder geval reacties op, altijd goed. Beter zo dan anoniem.door beretta - Nieuwe auto´s
Misschien door de dealer naar laten kijken. Wat heeft de plaatselijke garage voor dat geld gedaan dan?door beretta - Techniek/Onderhoud
1. Vettel. 2. Vettel. 3. Vettel. 4. Verstappen. 5. Rosberg. 6. Mercedes.door beretta - Autosport
Quotesnelle willy hallo autoweek forum. ik ga sinds kort niet meer een collega ophalen voor het werk. en drm doe ik dagelijks niet 70-80km(heen en terug). ik kan nu kiezen om of via de snelweg(15km) of binnedoor via dorpjes(14.8km) te rijden. nu is me vraag wat is het best om naar me werk te rijden om de auto nog een beetje warm te rijden. (vw passat variant 1,9TDi 90pk/210nm 1999)door beretta - Techniek/Onderhoud
kijk ook eens op daar is veel informatie te vinden. En ook met kleine auto's wordt naar zuid Frankrijk gereden.door beretta - Techniek/Onderhoud
Ik lees toevallig dit topic. Leuk om te lezen.door beretta - Mijn auto
Quotes velthuis Overigens zou ik in dit geval ook als eerste bij de verkopende partij aankloppen, al verwacht ik er niet heel veel van. ja, melden bij de verkoper. Aan de andere kant bij een auto van 6 jaar kun je een dikke rekening verwachten. Zeker bij een vag-product....door beretta - Techniek/Onderhoud
QuoteBentley Arnage Als je bekijkt dat de TSI motor in 2006 is geïntroduceerd zou ik verwachten dat er wel meer te vinden hadden moeten zijn. Ze zijn namelijk altijd goed verkocht. Maar goed, wie weet is er een derde variabele die het allemaal verklaart, maar kan ik er op het moment niet opkomen. Export.door beretta - Techniek/Onderhoud
Vraag van de topic :" tsi 102/122 pk VW betrouwbaar?" antwoord = nee. Natuurlijk had je dit vooraf kunnen googlelen. Nu is het alleen een waarschuwing voor anderen... Wel is het vreemd dat er geen coulance is toegepast. Wat was de reactie van de dealer of verkoper? Volgens VW zou je met normaal onderhoud veel km kunnen rijden. De vraag is of je er vertrouwen in hebt... Zie je opdoor beretta - Techniek/Onderhoud
Mooie auto en goede deal!door beretta - Nieuwe auto´s
Leuke auto. Ik wil graag jouw ervaringen volgen.door beretta - Mijn auto
QuoteJoël D. Een Impreza is nooit mooi geweest, deze is daar geen uitzondering in. precies. en met de co2 regels in Nederland zijn ze nu ook nog zeldzaam, en dat is dan wel weer jammer.door beretta - Nieuwe auto´s
Brekend! Eerste Golf met 3e zij-raampje. De ontwerpers zijn helemaal losgegaan. En voor de rest: gaap.door beretta - Nieuwe auto´s
Mooie auto. Ik volg al jaren jouw leven met auto's, ga vooral door. Ik wist helemaal niet dat je zoveel kunt instellen. Bijvoorbeeld dat de dimlicht zwakker wordt als het knipperlicht aangaat. Vind het altijd raar eruit zien bij Audi's.door beretta - Mijn auto
volgens de kieswijzer kom ik uit op de sgp. ik weet het nog niet. ik vind eigenlijk dat je geloof en politiek juist moet scheiden.door beretta - Stamgasten
gaap... next. niet een auto om een topic mee te vullen. dat klokje, dat is toch zo jaren '80?door beretta - Nieuwe auto´s
mooie auto, ben wel benieuwd hoe de voorkant eruit ziet met een nummerbord.....door beretta - Nieuwe auto´s
Tja, als het dan toch een suv moet zijn... beter dan die gekke Bentley gf. ben wel benieuwd hoe deze lijkt naast een X6.door beretta - Concept cars
bij bmw zijn ze geschrokken van de reacties en sturen alvast een verbetering op het web: inderdaad, het m-pakket is een must have. (net zoals op de vorige generatie 5-serie).door beretta - Nieuwe auto´s
Wie weet welke racing-games binnenkort uitkomen voor de xbox360? Forza 3 is inmiddels als een maand of 4 oud. Is er al een opvolger van GRID bekend?door beretta - Cargames
@ beretta: Je nickname verwijst dan vast niet naar de Chevrolet Beretta toch wel, toen ik mij in 2002 aanmelde op dit forum, reed ik in een '89 beretta.door beretta - Algemeen
doei, doei. hier missen we niks van.door beretta - Algemeen
mooie auto, lijkt wel italiaans (lancia). alhoewel ik het wel jammer vind dat Jaguar niet doorgaat met het klassieke ontwerp van de XJ.door beretta - Nieuwe auto´s
laat maar overkomen, met chineese tekens op achterklep.door beretta - Nieuwe auto´s