Laat alle berichten van een gebruiker zien
Resultaten 3301 - 3330 van 3347
Mooie Scott hoor. Ik zal zo eens mijn racefietsje ophalen. Ben benieuwd!
door
Kristian
-
Stamgasten Diever-Appelscha-Havelte is de omgeving waar ik ben opgegroeid. Heb in het Drents Friese Woud al vele plezierige km's gemaakt op de ATB.
Een forum-tochtje lijkt mij zeker leuk.
Vrijdag kan ik mijn Cube Peloton ophalen. Ben erg benieuwd.
Volgende week op verjaardag in Diever dus dan ga ik met de fiets. 51 kilometertjes, mooie route uitgezet via ijhorst, staphorst, ruinerwold, uffelte en t
door
Kristian
-
Stamgasten Gisteren een nieuwe racer gekocht, een Cube Peloton. Foto's komen 3 oktober, dan staat ie klaar. Verder nog een mountainbike, een BeOne Drone
en een gewone fiets, een Raleigh Elan.
Plaatjes volgen!
door
Kristian
-
Stamgasten Netjes geworden hoor!
Kan me de blijheid wel voorstellen
Wordt de twotone nog weer zoals het was origineel?
Strip op de achterklep mist.
door
Kristian
-
Mijn auto pluim voor Suzuki met de Swift en SX-4 die het heel goed doen. Splash zal ook een topper worden.
door
Kristian
-
Algemeen Hoe rijdt trouwens zo'n Corsa 1.2? Echt zo traag als dikke str*nt zoals de bladen schrijven of is het wel te doen? Denk dat de Aygo wel veel meer rijplezier biedt.
door
Kristian
-
Mijn auto Zou hem ook gewoon houden. Over 3 jaar is het een oldtimer! Dan mag hij toch ouderwets aanvoelen? Karakter noemen ze dat. Begin een leuke originele Golf II steeds meer te waarderen.
door
Kristian
-
Mijn auto mooie poster aan de muur
Cherry knapt wel op zeg!
door
Kristian
-
Mijn auto Weer 1 oude Ford minder in Dalfsen. Stond vanochtend op kilroy een geplette Taunus. Vlakbij Oudleusen gebeurd. Grote kans dat jij de eigenaar wel kent. Zonde want was een mooi exemplaar!
door
Kristian
-
Mijn auto Weer 1 oude Ford minder in Dalfsen. Stond vanochtend op kilroy een geplette Taunus. Vlakbij Oudleusen gebeurd. Grote kans dat jij de eigenaar wel kent. Zonde want was een mooi exemplaar!
door
Kristian
-
Mijn auto Nou ben beniewd. Lees ook Stentor dus zal het in gaten houden.
Hier in Hoonhorst nog geen oude Fordjes gesignaleerd trouwens..... Binnenkort wel weer een beige Trabant die de wegen onveilig gaat maken
door
Kristian
-
Mijn auto Ik snap echt niet waarom hier zoveel van die oude Fordjes rondrijden. Zie ze rondom Dalfsen/Nieuwleusen echt bij bosjes. Zo'n Granada wagon is nog wel grappig trouwens.
Maar wel een bepaald slag mensen wat in die dingen rondrijdt....
door
Kristian
-
Mijn auto Volgens mij kan een lekkend kleppendeksel niet zorgen voor koelvloeistoflekkage. Ik denk toch echt dat het de koppakking is of een scheurtje ergens in het blok.
door
Kristian
-
Mijn auto Foto 3: hoek deur onderaan: roest in felsnaden (van binnenuit)
Foto 6: binnenkant wielrand (is ooit al zwartgetectyleerd o.i.d.)
Foto 7: Ik neem aan dat boven de dorpel de onderkant deur te zien is. Gezien de roestplekken is die van binnenuit ook behoorlijk aan het roesten.
door
Kristian
-
Mijn auto Wat een roestbak zeg: Heb je de foto's wel goed bekeken?
Deuren zijn rot, wielkastranden vertonen roest en de motorruimte is ook behoorlijk roestig.
En wetende dat roest normaal gesproken altijd van binnenuit komt, heb je een behoorlijke laklus....
Nieuwe deuren, kofferdeksel, dorpels, wielkastranden etc. etc.
En dan heb je de schermen er nog niet eens afgehaald! Lijkt me redelijk hope
door
Kristian
-
Mijn auto Maar het wordt toch de Wagon als ik het goed begrijp? Vind ik persoonlijk de mooiste versie.
Zoals hierboven afgebeeld een prachtige auto!
door
Kristian
-
Mijn auto Swift doet het in zijn klasse ook opvallend goed! 9e plek mag je trots op zijn....
door
Kristian
-
Algemeen Staat netjes. Nu nog even een setje spatbordverbreders in het zwart zoals op GTI, Manhattan, Madison etc.
door
Kristian
-
Mijn auto Een plaatje van een auto! Mooier hadden ze hem naar mijn mening niet kunnen maken!
door
Kristian
-
Nieuwe auto´s Nieuwe album van Springsteen gaat komende week in de auto bij mij. Zitten lekkere nummers tussen!
door
Kristian
-
Algemeen Waar is dat concert? Lijkt mij ook erg gaaf!
Grappig, nog een Herbert-fan hier! Ik een aantal van zijn cd's en allemaal goed. Ook zijn laatste CD is super. De hoesjes zijn trouwens ook erg mooi gemaakt.
Mijn pa vindt het trouwens ook mooie muziek. Ik ben er overigens mee in aanraking gekomen omdat ik vaak radio FFN luister en daar zijn nummers regelmatig voorbijkomen.
door
Kristian
-
Algemeen Nee weet ik zo niet maar ben wel benieuwd!
door
Kristian
-
Algemeen En heel wat anders, Herbert Grönemeyer vind ik ook erg goed!
Halt mich
Flugzeuge im Bauch
Mensch met Bono
Männer
door
Kristian
-
Algemeen Misschien erg fout maar Time Flies van Jeckyll & Hide vind ik een heerlijk nummertje.
door
Kristian
-
Algemeen Tuurlijk als ze nieuw zijn maken ze nog een acceptabel geluid. Pas als ze ouder zijn en gaan "cuppen", een bekend Conti fenomeen ga je ze vervloeken.
Dat gonzen komt inderdaad door het cuppen van de banden. Vooral achter is het altijd snel raak.
door
Kristian
-
Mijn auto Fulda heb ik ook erg slechte ervaringen mee gehad. Verschrikkelijk wat maken die dingen naar verloop van tijd een lawaai... Net of de wiellagers versleten zijn.
door
Kristian
-
Mijn auto Schitterende auto! Hou hem origineel en zorg er goed voor!
door
Kristian
-
Mijn auto Als ik kon lassen dan kocht ik een rode Kadett E GSI en ging ik die weer helemaal restaureren. Want wanneer zie je nou nog een originele Kadett E GSI?
door
Kristian
-
Mijn auto