Laat alle berichten van een gebruiker zien
Resultaten 3241 - 3270 van 3316
De PB Black Hole lijkt mij inderdaad wel zinvol. Wat is nu een sealant? En komt die voor of na de waxlaag? En zou de Natty's paste wax blue nog meerwaarde hebben t.o.v. de M16?
Als ik de auto in de M16 heb gezet is hij echt superglad. Doordat de UQD waterig is voelt het bij het uitwrijven enigszins stug aan. Glans is trouwens wel diep.
In mijn lijstje ben ik de klei met Quick Detailer verge
door
Kristian
-
Techniek/Onderhoud Mooi topic! Ben ook een behoorlijke poets-freak. Wil binnenkort wel wat spulletjes kopen van andere merken maar wel iets waar ik echt wat aan heb. Misschien hebben jullie nog tips om mijn blauwe Swift nog mooier te krijgen.
Wat ik nu in bezit heb van Meguiar's:
- M16 paste wax (erg tevreden over)
- 3 stappenplan (gebruik ik bijna niet meer)
- M83 (elk half jaar i.c.m. de excentrische machin
door
Kristian
-
Techniek/Onderhoud Leuk dat er zulke enthousiaste tekenaars zijn. Mooie tekeningen bij!
In mijn jeugd ook heel veel getekend. Net even wat dingetjes ingescand. Meeste tekeningen zijn gemaakt toen ik tussen de 12 en 16 was. Nu teken ik weinig meer maar wil het wel eens weer gaan oppakken. Alleen iets compleet natekenen geeft me tegenwoordig weing voldoening meer. Het moet dus wel iets extra's opleveren. Daar moet i
door
Kristian
-
Knutselhoek Mooie Kever. Benieuwd naar de foto's als je hem hebt! En tijd voor een Volksauto's meeting: Kever, 2cv, Trabant....
door
Kristian
-
Mijn auto Mooie auto hoor! Sportief en toch discreet.
Wel even kijken naar de chromen sierstrip op de deur passagierskant. Zit niet helemaal mooi strak zie ik.
door
Kristian
-
Mijn auto Ik neem nog weleens de HTC Touch met TOMTOM mee op de rug van mijn fietsshirt. Werkt wel makkelijk. Handjes gewoon op stuur houden en goed luisteren. Geluid staat vrij hard en dat zorgt nog weleens voor verbaasde blikken bij voorbijgangers als Bert Visscher in dialect de weg wijst
Ik heb mijn Cube racer mooi in de garage hangen, aan de muur boven de Trabant. Beide speeltjes dus bij elkaar. Heb
door
Kristian
-
Stamgasten Hier staat ook veel leuks op. Kijk er bijna dagelijks even op:
omoma: Ostmobile Marktplatz
door
Kristian
-
Autoliefde roest niet... 2x in de week een uurtje. Ach is beter als niks. Vandaag dit boek gekocht. Prima boek!
door
Kristian
-
Stamgasten staat netjes! Moet eigenlijk nog een wat dikker setje velgen onder (veelspaaks).
door
Kristian
-
Mijn auto Ook de achterzijde van de Trabant op de voorgrond is bewerkt. Let maar op de vorm van de wielkast en achterlichten. Klopt echt niet.
door
Kristian
-
Autoliefde roest niet... Ik begin volgende week maar eens met spinning. Komt er namelijk te weinig van om de racefiets/atb te pakken. Kan ik 's avonds mooi even een uurtje bezig om voor het komend raceseizoen een beetje in vorm te raken.
door
Kristian
-
Stamgasten Leuke auto's die voorbijkomen.
Dit zijn mijn favorieten, hoe kan het ook anders, uit de DDR:
Wartburg 353 Tourist
Wartburg 353 limousine
Barkas B1000 Pritsche
Barkas B1000 Kastenwagen
Trabant 601 Universal
door
Kristian
-
Autoliefde roest niet... Leuk topic. En dan ook nog te bedenken dat Trabant "kameraad" betekent!
Mijn kameraad
door
Kristian
-
Autoliefde roest niet... Leuk topic wat ik nu pas heb ontdekt. Ik teken ook al zo lang ik mij kan heugen auto's. Heb nog wel een en ander wat ik eens zal posten.
door
Kristian
-
Knutselhoek Vanochtend de MTB tocht van Hattem gereden met mijn pa. Mooie route en mooi weer gehad! Jammer genoeg kreeg ik bijna aan het einde vreselijk kramp in mijn kuit. Beetje meer trainen dus de komende tijd.
door
Kristian
-
Stamgasten Ik ga zaterdag toertocht Nijverdal maar even proberen.
door
Kristian
-
Stamgasten Zondag voor de eerste keer in ik denk 5 jaar weer eens MTB gebruikt. Poeh dat is toch wel anders als op de racefiets. ATB route Lemele gedaan. Is maar 13km maar wel vrij technisch en veel hoogteverschil. Bovendien was het een grote modderpoel. Ik was kapot aan het eind. Van te voren dacht ik nog zal ik maar 2 rondjes doen. Nou niet dus. Wat ook niet hielp was dat ik na 5 minuten bidon kwijt was e
door
Kristian
-
Stamgasten Knappe kar. Zo met die xenon lampen best een stoer ding. Interieur is wat gedateerd maar wel netjes.
Veel plezier ermee.
door
Kristian
-
Mijn auto Prachtige fiets hoor.
Had trouwens ook mijn racer nog niet laten zien hier. Dit is dus mijn Cube Peloton 2008 (aan zijn nieuwe muurbeugel in de garage).
door
Kristian
-
Stamgasten Nee helemaal zwart geloof ik. 55 euro voor 2 banden, niet duur lijkt me.
Heb gedacht om ze op te halen maar Ermelo had ze niet op voorraad. Komen dus uit Vlaardingen.
Gelijk een setje winterhandschoenen en muurbeugel voor racefiets meebesteld dus ik ben weer helemaal het mannetje.
Morgenavond snel bandjes monteren, fiets nakijken en zaterdag gaan met die banaan.
door
Kristian
-
Stamgasten Vandaag twee nieuwe banden voor de MTB gekocht bij bike2build.nl. De Schwalbe Racing Ralph Evolution 2.1. Morgen binnen dus kan ze mooi proberen zaterdag bij de toertocht in Lemele.
door
Kristian
-
Stamgasten Ook nooit problemen mee gehad. Ideaal die SPD dingen.
Heb vorige week een wintershirt gekocht (AGU Gravita) via internet. Zat ook een mooi ondershirt gratis bij!
Vanmiddag eens kijken naar een wandbeugel om de fiets te kunnen ophangen aan de muur in de garage.
door
Kristian
-
Stamgasten Heb net ook weer even 60 km op de racefiets gedaan. Ging lekker!
Van de week zo'n 130 km al gereden op de racefiets. Donderdag Zwolle-Diever en vanmorgen hier in de buurt (gemeente Raalte).
door
Kristian
-
Stamgasten Foto's maak ik vanavond wel even. Jammer dat het geen fietsweer is vandaag
door
Kristian
-
Stamgasten Is een Zafira OPC niets? Dikke turbomotor, hoge zit en redelijk exclusief...
door
Kristian
-
Mijn auto Eerste 20 km zitten erop. Wat fietst dat toch super! Prachtige fiets is het. Erg blij mee.
door
Kristian
-
Stamgasten Mooie Scott hoor. Ik zal zo eens mijn racefietsje ophalen. Ben benieuwd!
door
Kristian
-
Stamgasten Diever-Appelscha-Havelte is de omgeving waar ik ben opgegroeid. Heb in het Drents Friese Woud al vele plezierige km's gemaakt op de ATB.
Een forum-tochtje lijkt mij zeker leuk.
Vrijdag kan ik mijn Cube Peloton ophalen. Ben erg benieuwd.
Volgende week op verjaardag in Diever dus dan ga ik met de fiets. 51 kilometertjes, mooie route uitgezet via ijhorst, staphorst, ruinerwold, uffelte en t
door
Kristian
-
Stamgasten