Laat alle berichten van een gebruiker zien
Pagina 1 van 111
Pagina's: 12345

Resultaten 1 - 30 van 3316
Triest dat zo met andermans eigendom omgesprongen wordt. Deukje ziet er wel vervelend uit zo op de rand van de wielkast. Lijkt er niet zomaar uitgelepeld te kunnen worden. Kost je waarschijnlijk dus ook nog geld na de leasetermijn.
door
Kristian
-
Mijn auto Bij auto van krap 3 jaar oud vind ik vastzittende remklauwen met als gevolg dat complete remmerij vervangen moet worden niet kunnen hoor. Schade van zo’n 2.000 euro. Alleen de klauwen kosten al 600 euro per kant. Na heel veel gedoe uiteindelijk vergoed gekregen.
En nu gewoon een keer niet mijn verstand gevolgd en een BMW i.p.v. weer een Japanner. Tot nu toe denk ik, dit had ik veel eerder moeten
door
Kristian
-
Mijn auto Ach ja, je kunt er best pech mee hebben. Al vond ik mijn laatste Civic, de FK2 qua brouwkwaliteit ook niet geweldig hoor. En de witte Mazda 6 was ook niet geheel probleemloos. Japans zegt ook niet alles.
door
Kristian
-
Mijn auto Klopt hoor. En wat ik hoor van mijn maatje bij BMW is dat ze daar i.t.t. PSA veel gemodificeerde onderdelen gebruiken. Ik meende ook betere kettingen.
door
Kristian
-
Mijn auto BMW heeft die Prince motoren wel samen met PSA ontwikkeld dus vrijuit gaan ze niet natuurlijk. Ik hoop dat de motor die wij erin hebben wel probleemloos is/blijft. Voortekenen zijn goed in ieder geval.
door
Kristian
-
Mijn auto Nee, hoor is echt een Uebler. X21s. Op de website van Uebler staat ook dat ze partner zijn van Volkswagen en BMW. Zou goed kunnen dat andere onderdelen door Thule gemaakt worden. Volgens mij is de elektrische trekhaak weer van Westfalia.
door
Kristian
-
Mijn auto Bij mijn dealer, Dusseldorp Zwolle aangeschaft. Daar is deze BMW Pro 2.0 in de aanbieding en flink goedkoper dan dezelfde Uebler X21s. Kreeg bovendien nog wat extra korting door een maatje die er werkt. Maar goed, blijft wel een prijzig ding.
Rondje Lemelerberg gedaan. Leuke route en in de buurt. Volgende week met een collega fietsen die nog niet zo lang bij ons werkt. Alleen nog maar digitaa
door
Kristian
-
Mijn auto Vandaag de fietsendrager even uitgetest. Moet in deze barre tijden toch een beetje fit proberen te blijven natuurlijk
Fijn ding. Makkelijk te installeren en fiets staat er stevig op. En past ook mooi bij de auto zo'n BMW fietsdrager.
Elektrisch inklapbare trekhaak is ook een mooie optie. Blijft mooi om te zien hoe het ding met een druk op de knop tevoorschijn komt en ook weer onder de bumper
door
Kristian
-
Mijn auto Ben benieuwd! Klinkt als normale gebruiksschade. Weet je ook of er ooit aan gespoten is en of de auto "unfallfrei" is?
door
Kristian
-
Mijn auto Nog net iets fraaier en fijner dan een CX-5, deze Mazda 6 Sportbreak van de laatste facelift. Van alle luxe voorzien en zeer betrouwbaar.
Mazda 6 Sportbreak
door
Kristian
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) Stoffen bekleding is oke hoor. Pluisjes zijn er niet makkelijk vanaf te halen maar is wel slijtvast en verkleurd ook niet. Heb overigens ook nog een compleet nieuwe set bekleding liggen. Dus als je eentje vind met bekleding die toch wat smoezelig is, dan is relatief eenvoudig weer splinternieuw. Keer overgekocht van iemand die meteen na aflevering leer liet monteren maar nooit hoeven te gebruiken
door
Kristian
-
Mijn auto Jeltingalaan zou je hem een keer kunnen zien staan (als we weer op visite kunnen).
Ik ben wel blij met het zilvergrijs. Wilde absoluut geen wit of zwart op een BMW. In eerste instantie een lekker kleurtje als Estoril blauw of Valencia Orange.
Er viel alleen niet heel veel te kiezen. Mineral Grau staat ook altijd wel netjes maar dit Glacier Silber had niet meteen de voorkeur.
Maar inmiddels v
door
Kristian
-
Mijn auto Zwager en schoonzus wonen er dus komen er nog weleens. Blauforlaet gestaan en keer Jilddijksheide. Prima voor paar dagen met familie. Simpele minicampings.
Zelf overigens ook opgegroeid in Friesland dus ken de provincie wel redelijk.
door
Kristian
-
Mijn auto Of gewoon voor max. 30k een F30 LCI nemen. Niet zo modern wellicht als de G20, maar ik kon na twee dagen rijden in de nieuwe niet zeggen dat het de veel fijnere auto is. dashboard is wat moderner en ik vond hem qua rijden wat lichtvoetiger maar ook nerveuzer. Aandrijflijn is verder gelijk en je hebt een model waar alle kinderziekten uit zijn. Ik vind de G20 zeker niet lelijk, maar de F30 is voor
door
Kristian
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) Mocht je een keer in de buurt zijn, dan kun je het rijden in een F31 ook afvinken.
door
Kristian
-
Mijn auto Ik vond op zolder nog een set originele rubber matten voor de 6 Sportbreak. Zal ze nog even bewaren
door
Kristian
-
Mijn auto Mooie foto's en van harte met je dochter! Inderdaad een rijkdom. Lekker van genieten.
Als ik de teaser zo zie dan moet het wel iets zijn met een stekker en een elektromotor(tje).
door
Kristian
-
Mijn auto Ik ben vorig jaar overgestapt van Mazda naar BMW. Was ook mijn grote wens. Ik vond 30k wel de max en heb een F31 320i M-Sport uit 2018 bij de dealer gekocht.
Daarvoor ook meerdere malen proefgereden in de 318i met 1.5 3-cylinder. Volgens sommigen BMW onwaardig, maar ook die motor geeft je echt het BMW gevoel.
De 320i die ik heb heeft 184pk en dat is echt ruim voldoende. Heerlijk soepel en kra
door
Kristian
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) Genoeg mooie plekken inderdaad. Vechtdal waar wij wonen ook prachtig. Wel veel fietsers dus uitkijken als je er met de auto een wat sportievere rijstijl op na houdt.
Heb ook wel weer zin om in Duitsland te gaan rijden. Harz bijvoorbeeld is erg mooi en rustig.
door
Kristian
-
Mijn auto Heb er ervaring mee en stelt weinig voor. Al zal het nu in deze tijd wat lastiger zijn. Je moet de papierwinkel regelen bij een Strassenverkehrsamt.
Mijn Duits is uitstekend dus vond het ook een leuke ervaring.
Groot deel van aanbod in NL is geïmporteerd dus daar heeft een garage dan op verdiend. Door het zelf te doen ben je goedkoper uit en minder kans op een auto waar mee gerommeld is. Ik h
door
Kristian
-
Mijn auto Herkenbaar. Om moedeloos van te worden. Alleen maar thuis zitten/werken met schoolgaande kinderen en zonder leuke dingen in het verschiet. En anderzijds mogen we ook niet klagen want nog werk, gezond en met gezin ook nog niet eenzaam.
Hier ook gewoon zoveel mogelijk aan de regels houden. En dan hopelijk komende maanden ook weer wat positievere berichten. Heb nu het idee dat de tunnel alleen ma
door
Kristian
-
Mijn auto Mooie omgeving daar A3 White. Meestal staan we jaarlijks wel een paar dagen in de buurt van Buitenpost. Hoop echt dat er weer betere tijden aankomen. Rondje toeren en bbq is natuurlijk supergezellig.
@JFR, je hebt met je Mini al een BMW hé. Zelfde blok dat in mijn 320i ligt alleen klinkt ie bij jou wat leuker. Zonder gezin is zo’n Mini natuurlijk geweldig.
door
Kristian
-
Mijn auto Op de dissel van de caravan een simpele Thule. Wellicht dat ik nog een keer een set dakdragers regel via Marktplaats zodat er ook een fiets op het dak mee kan. Kinderen worden wat groter en dan is het leuk om fietsen mee te kunnen nemen.
Maar goed, zomervakantie lijkt heel ver weg met de huidige berichtgeving
door
Kristian
-
Mijn auto Een 3-serie is zeker niet goedkoop nee. De grijze 6 was een afgeladen Signature uit 2018 en nu voor hetzelfde geld een relatief eenvoudige 320i uit hetzelfde jaar, met iets meer km’s. Maar ik mis de Mazda geen moment.
Automaat zou ik zeker doen. Rijdt zoveel mooier. Past ook echt bij een 3-serie.
En natuurlijk is een 6 in lijn nog veel mooier, maar dan had ik voor hetzelfde geld een veel ou
door
Kristian
-
Mijn auto Kan het je zeker aanraden hoor. Echt een auto waar je elke keer weer met plezier in stapt en die gewoon helemaal gelukt is. Voor mij is een 3-serie ook echt de auto die alles weet te combineren. Een ruime, sportieve en ook comfortabele rijdersauto. Meer heb ik niet nodig.
En wat je zegt, of je nu eentje uit 2013 pakt of een nieuwere, dat maakt niet zoveel uit. Het blijft een fijne auto.
Ik reed
door
Kristian
-
Mijn auto Is dat niet optie 0320 levering zonder typenaaduiding?
door
Kristian
-
Mijn auto Wel mee eens. Bij een Mercedes of BMW balanceer je al snel op rand van goed of fout. Zie het ook bij autobedrijf van Rijt in Uden waar Mercedesen allemaal van een Panamericana grille worden voorzien. In een Vito ziet dat er behoorlijk lachwekkend uit.
Ik twijfel bij mijn eigen auto ook nog weleens over de zwarte nieren en die zijn zelfs origineel.
door
Kristian
-
Mijn auto Aardig, maar een nieuwe Dacia Sandero ziet er zeker net zo mooi en modern uit.
door
Kristian
-
Scoops Dan heb jij er nog nooit in gereden....
Hele lichtvoetige auto met een motor die je lekker uit kunt knijpen en met een top handbak.
Kan me geen fijnere auto bedenken voor dit budget en met dit formaat qua rijden.
door
Kristian
-
Mijn autoPagina 1 van 111
Pagina's: 12345