Laat alle berichten van een gebruiker zien
Resultaten 31 - 60 van 223
QuoteRutger DC
^ 1 t/m 18 december:
1. Tesla 2.825
2. Volkswagen 2.305
De 2 meest bekritiseerde merken op deze site (door mensen op het forum) worden het meest verkocht... Just saying.
door
R Wolters
-
Algemeen Quotejan automan
Ziet er toch niet uit.
Het is niet lelijker dan andere tuinhuisjes op wielen.
door
R Wolters
-
Nieuwe auto´s QuoteLancia Lover
Het Coronavirus doet gekke dingen met de welbekende lijstjes.
Met dit soort kleine aantallen zeggen lijstjes niet veel meer. Jaguar kan volgende maand weer helemaal zijn weggezakt en de maand er na weer bovenaan staan. Het is waarschijnlijk eerder dat andere merken veel minder hebben verkocht waardoor Jaguar opeens hoog staat. De doorsnee Jaguar koper heeft minder last van en
door
R Wolters
-
Algemeen QuoteLauji6991
Normaal haal je de hendel naar je toe en sproeit de auto ruitenwisservloeistof op het raam, waarna hij vervolgens een paar seconden wacht, en automatisch met de ruitenwissers de ramen weer droog maakt.
Dat droogmaken gebeurde bij mij geloof ik niet meer automatisch, daarvoor diende ik dan de ruitenwissers zelf even aan te zetten.
Vandaar vond ik het toch ook veel geld en een n
door
R Wolters
-
Techniek/Onderhoud QuoteAuto encyclopedie
Ik denk dat ze van cupra meer een soort van vag Alfa kunnen maken dan van seat.
Maar Alfa verkoopt ook voor geen meter. Dat zijn vooral auto's die mensen heel gaaf/mooi vinden maar nooit kopen. Als je geld wilt verdienen moet je nu SUV's maken. Geen mooie auto's, want daar verdien je niks mee.
door
R Wolters
-
Algemeen QuoteKJ 2509929
Dank voor alle reacties!
De banden komen van de euromaster in mijn stad, die ook vrachtwagens en tractors van banden voorzien. Ik mag toch hopen dat doe mensen weten wat ze doen? Ze doen de hele dag niets anders! Die kunnen toch wel een GP van twee nieuwe banden voorzien!
Die kunnen dat ongetwijfeld, maar net als overal zal er best wel eens een keer iets minder goed gaan. Ik
door
R Wolters
-
Techniek/Onderhoud Wellicht al gesuggereerd, maar koop er gewoon 1 en verkoop die na de trip weer door. Zo deden we dat "vroeger" ook.
Nog iets anders om op te letten: je zegt dat je door corona je werk overal kunt doen. Houdt dan wel rekening met de belastingregels, Als je in ieder land maar kort bent zal het geen probleem zijn. Maar als je langer ergens blijft kunnen daar fiscale gevolgen aan zitten
door
R Wolters
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) QuoteAuto encyclopedie
Was er zelfs met een twee liter diesel die onder de gunstige bijtelling viel.
Klopt, had ik ook. Die werden eind 2015 als zoete broodjes geleverd omdat ze nog net in het 14% tarief vielen. Lekkere auto, zeker met de lage bijtelling van destijds in het achterhoofd.
door
R Wolters
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) QuoteMCW
Ze doen wel alsof iedereen thuis kan werken.. hoveniers, bouwvakkers, hotelmedewerkers, supermarktmedewerkers, boswachters enz enz. Er zijn zoveel beroepen buitenshuis. Dan lijkt het me nogal gedoe dat je dan je kinderen continue thuis hebt. Ik las dit overigens
Niemand doet dat. In ieder zin over thuis werken wordt ook gezegd "als het kan". Kennelijk luister je erg selectie
door
R Wolters
-
Stamgasten QuoteBarri
Zo'n Agila kan ook best leuk zijn. Hoe het rijdt moet wel je ding zijn.
Ik denk dat dat gezien het budget niet de belangrijkste criterium is om een auto te kiezen. Dan is het belangrijker of er even mee vooruit kunt en dat de operationele kosten niet te hoog zijn.
door
R Wolters
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) De enige sportieve auto's zijn auto's waarmee je echt racet (daarvoor moet je immers een bovengemiddelde conditie hebben). Auto's voor de openbare weg zijn per definitie niet sportief. Als je je sportief wilt voortbewegen ga je op de fiets of lopen.
door
R Wolters
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) Volgens de ANWB koerslijst zal de auto inderdaad ca. 7000...8000 euro opbrengen. Daar zou ik 'm niet voor verkopen en gewoon doorrijden. Stel dat de afschrijving door alle dieselperikelen veel hoger worden, dan is het nog steeds te overzien. Voorlopig kan je er nog iedere stad mee in (dat zou de enige reden kunnen zijn om de auto weg te doen).
door
R Wolters
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) Voordat we allerlei leuke auto's gaan voorstellen: wat is je leasebudget en heb je volledige vrije keus qua merken en modellen? De aanschafprijs zegt vaak niets over het maandelijke leasebedrag. Ik heb pas de lijst bij ons weer eens gezien en een Focus van rond de 30k kost het bedrijf per maand ongeveer hetzelfde als een A-klasse van rond de 38k.
door
R Wolters
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) DIt dan ook een bijzonder uitzonderlijke situatie waar jij naar op zoek bent. Ik gok dat er misschien 1 zo'n auto geleased gaat worden. Daar liggen echt geen prijslijsten voor bij de leasemaatschappijen. Als ze het uberhaupt al willen gaan doen. Waarom zouden zij dit risico gaan dragen? Golfjes en Focussen ben je zo weer kwijt als de lessee zijn verplichtingen niet nakomt. Maar zo'n bak van 2 ton
door
R Wolters
-
Algemeen QuoteSkeep
Natuurlijk tracht elke fabrikant elk merk zijn eigen marketing mee te geven, ik ben alleen benieuwd of de consument daar in de (nabije) toekomst nog gevoelig voor is. Welk merk dan gaat verdwijnen? De toekomst zal het uitwijzen...
Die ontwikkeling zie je inderdaad. Ik beperk wat ik zie even tot de leaseauto's bij mij op het werk: een paar jaar terug was het merk nog heel belangrijk
door
R Wolters
-
Algemeen QuoteHarrieD
Het is ieder jaar weer hetzelfde liedje. Al die leasers die nog willen profiteren van een lage(re) bijtelling en de importeurs/dealers die nog een voorraadje inslaan van "lagebijtellingauto's"
Mijn gedachten over dit jaarlijks terugkerende fenomeen vermeld ik hier maar niet.
"Al die leasers" klinkt een beetje alsof je afgunstig bent. Of zou jij wachten tot je m
door
R Wolters
-
Algemeen QuoteSkeep
Ja, leuk dat er zo langzamerhand wat 'recenter' werk hoog staat en blijft staan. Ook goed dat er een NL artiest op 1 staat
Alleen jammer dat het dan zo'n bij elkaar gejat nummer is van een Nederlandse artiest. Dat moet beter kunnen.
door
R Wolters
-
Algemeen Een paar knopjes voor de meestgebruikte functies, en de rest volledig digitaal met spraakbesturing. Dat werkt voor mij het beste. Ik heb een A200 en gebruik het touchscreen vrijwel nooit. Bijna alles met spraakbesturing, en soms via de kleine pads op het stuur. Ik heb nog geen andere auto gevonden die het beter doet.
door
R Wolters
-
Techniek/Onderhoud Quotehaarr
Mijn advies is om het niet te doen maar voor +/- 8k een auto te kopen.
Dan ben jij een slechte adviseur want je pusht wat jij zal doen en kijkt niet wat de behoeftes zijn van de vraagsteller. Een beetje zo'n verkoper in een witgoedzaak die de wasmachine aansmeert waar de meeste marge op zit....
door
R Wolters
-
Autotainment QuoteTerence
Quotesnelle willy
er zitten ook mensen in de wagen.
en als de scan wagen geen kenteken detecteert krijgen ze gelijk een melding. en gaan ze verder controleren.
Hoe dan?
Het systeem ziet dan een auto maar kan het kenteken niet lezen. Ga er maar van uit dat alle makkelijke trucs ondervangen worden door de scansoftware.
door
R Wolters
-
Verkeer QuoteAuto encyclopedie
denk dat de Octavia wel representatiever is dan de Proceed
Representatiever? Laat jij je imponeren door de auto waarmee iemand komt voorrijden? Waarschijnlijk niet, dus waarom zouden anderen dat wel doen.
door
R Wolters
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) Is de prijs van de auto ook lager (dus lagere bijtelling) of hetzelfde waardoor je hetzelfde betaald voor minder? Trouwens wel een typische verandering. Ik zie eigenlijk alleen dat business modellen steeds meer krijgen gedurende de life cycle van een auto (om 'm aantrekklijk te houden t.o.v. nieuwere modellen).
door
R Wolters
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) Ik kende Finnik nog niet, maar het staat wel garant voor en trip down memory lane. Mijn eerste Polo uit 1998 is vorig jaar gesloopt, maar mijn Octavia uit 2000 rijdt nog rond. Nog APK tot half 2021 :-) (al mijn leaseauto zijn direct na inleveren ge-exporteerd).
door
R Wolters
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) QuoteMuddy Bandit
Tel de revisie van een dsg-bak (ca. € 4500,= incl. koppeling) bij de verkoopprijs op
Ik denk dat die urban myth ondertussen wel van tafel kan. Het is hier weliswaar populair om tegen VAG te zijn, maar ik ken veel mensen met een VAG met DSG (vrijwel iedereen bij mij op het werk heeft een leaseauto van VW, Skoda of Audi) en ik heb geen enkel verhaal gehoord over een falende DSG
door
R Wolters
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) QuoteGolf01
Reiskosten word volledig vergoed.
Wat bedoel je precies met "volledig vergoed"? Een vast bedrag per km maar wel voor alle gemaakte kilometers Of de werkelijk gemaakte kosten? En de compensatie voor die 1000 uur per jaar reistijd? Je bent 3 a 4 uur per dag kwijt aan reistijd. En dan ook nog met een eigen auto met alle risico's van dien. Werkgever lacht zich rot.
door
R Wolters
-
Techniek/Onderhoud Quote
Ik bibber voor de dagen dat de verbrandingsmotor word afgeschreven
Dan verliezen een hoop mensen hun voorsprong door de specifieke kennis die ze hebben, die opeens niets meer waard blijkt te zijn.
door
R Wolters
-
Techniek/Onderhoud QuoteKees 9379262
Valt wel mee hoor, vroeger vaak klinkers gebruikt om de boel te ondersteunen, echt nooit iets mee gebeurd...
Je durft je huis nog wel in ?
Vroeger gebeurden dan ook veel meer bedrijfsongevallen dan tegenwoordig. En een gemetselde muur kan je niet vergelijken met losse stenen. Maar als je opeens een puntbelasting op jouw muur zet kan die ook sneuvelen.
door
R Wolters
-
Techniek/Onderhoud QuoteS 7786776
Schade is goed gerepareerd, enkel zie je nog een lijn op de motorkap die niet zo scherp is als die van fabriek af.
Volgens de experts op deze site zijn VW's toch al waardeloze auto's. Dus die lijn kan nooit scherp zijn geweest ;-)
Maar even serieus: gewoon korting proberen te krijgen als je over de prijs gaat praten. En alle kleine dingetjes die je kunt zien van de reparatie
door
R Wolters
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) QuoteVicKing
Ik vind het leuk om af en toe wat meer geluid te hebben, maar als ik 100 op de snelweg rijd wil ik geen gedreun in de auto, dus wat dat betreft lijkt het me ideaal.
Op de snelweg vind ik nu net de enige plek waar je een beetje herrie kunt maken. Op iedere andere plaats is het ronduit asociaal.
door
R Wolters
-
Tuning