QuoteMechanix Ha, een T-Sport, ik verwachtte het al. Inderdaad veel leuker dan een normale Yaris. Ik heb ook weleens naar een T-Sport gekeken, maar ik vond ze 3 jaar terug opvallend duur. Ze zullen waarschijnlijk ook niet zo hard meer afschrijven. Deze vond ik meevallen qua prijs. 2010 model (zeldzaam!) van eerste eigenaar met 47.000 km maar niet veel duurder dan sommige 2007 modellen die tdoor Carkiller - Mijn auto
En beetje donker uitgevallen showroomfoto's waarvan de laatste ook niet heel scherp is maar voor het idee. Zal op een mooie dag nog meer foto's plaatsen, eerst maar eens lekker rijden.door Carkiller - Mijn auto
Eerst even oud vs nieuw.door Carkiller - Mijn auto
R J G Ruiters had hem al geraden, ga nu foto's uploaden...door Carkiller - Mijn auto
Hij is zo mooi... Ik probeer vanmiddag nog wat plaatjes te schieten.door Carkiller - Mijn auto
Morgen ophalen, kan ik de ruim 130 pk los gaan laten.door Carkiller - Mijn auto
@Joop 5528328: Gaan we merken, als een moderator dit leest. En nee, geen melding gemaakt want ik vind het zelf prima. Maar uit ervaring liever geen opbouwende feedback van het forum want dan snel een slotje.door Carkiller - AutoWeek
QuoteNico GTR Je kunt bijna spreken van een witte raaf! Hij is niet eens "wit"door Carkiller - Mijn auto
QuoteJay DoubleYou QuoteCarkiller Quoteomniradius Leuk hoor! Ben benieuwd, gefeliciteerd in ieder geval! Dank je. Is niet zo uniek als een Paseo, maar was wel een zoektocht. Oudere genoeg, maar ik zocht een specifiek bouwjaar. Wat maakt dat ene bouwjaar zo bijzonder? Verbeteringen, extra's.door Carkiller - Mijn auto
Quoteomniradius Leuk hoor! Ben benieuwd, gefeliciteerd in ieder geval! Dank je. Is niet zo uniek als een Paseo, maar was wel een zoektocht. Oudere genoeg, maar ik zocht een specifiek bouwjaar.door Carkiller - Mijn auto
QuoteUitleg Forum: Redactie Het forum is niet bedoeld als communicatiemedium met de redactie. Wil je contact met de redactie, dan kun je een sturen. De redactie houdt de gebeurtenissen op het forum in het oog, en maakt soms ruimte in het blad voor zaken die op het forum besproken worden. Een wat? Ik wilde eigenlijk aangeven dat een topic als dit niet de bedoeling is, maar zelfs in de uitledoor Carkiller - AutoWeek
Quotespeedtouch Misschien hebben ze alleen de versnellingsverhoudingen gewijzigd met als resultaat minder PK's? Minder toeren dus minder vermogen bedoel je? Eerder in de toerenbegrenzer? Versnellingsbak heeft geen relatie tot aantal pk's... En inderdaad softwarematig geknepen, motor lijkt op papier gelijk.door Carkiller - Techniek/Onderhoud
QuoteDe Schaduw Gefeliciteerd, altijd leuk, iets anders! Maarreh... QuoteVandaag betaald en verzekering geregeld, komende zaterdag ophalen. Waarom zoveel tijd tussen betalen en ophalen? Ik zou me de hele week zorgen maken dat er iets met het autobedrijf gebeurt. Als het me geen f#ck aangaat mag je dat ook rustig zeggen. Het geld moet 2 dagen voor de afleverdatum op hun rekening staandoor Carkiller - Mijn auto
Vandaag betaald en verzekering geregeld, komende zaterdag ophalen. Bandenmaat 205-45-17, moet ik nog op gaan passen ook met stoepranden.door Carkiller - Mijn auto
Is je motor de 8v of 16v?door Carkiller - Tuning
QuoteTotal Loss Zonder risico dus waardevast. Mini? Wel heel leuk rijden.door Carkiller - Mijn auto
Nu helemaal geen doorkomen aan...door Carkiller - AutoWeek
Quote406c Yaris GRRMNMN? Mocht ik willen.door Carkiller - Mijn auto
door Carkiller - AutoWeek
QuoteZadelsnuiver Fijn ding hoor zo'n Yaris Hybrid Heb ik naar gekeken...door Carkiller - Mijn auto
Het is nu weer raak...door Carkiller - AutoWeek
Binnenkort update, Yaris gaat naar een nieuw baasje. Iets nieuws is ook al aangeschaft, zien jullie wel verschijnen. Meer vermogen, sportiever maar zonder risico.door Carkiller - Mijn auto
Leden lokken met een mooie dame. Zou het helpen?door Carkiller - AutoWeek
Je veronderstelling is dat ze alle 3 2900 toeren draaien bij 100 km/h en dat doen ze juist niet in de praktijk. De 1.2 zal dan inderdaad het zuinigste zijn in het vlakke Nederland. Is er een heuvel, tegenwind, zware belading of zo dan kan de 1.2 best vol gas gaan geven op de cc en dan zeker niet zuinig. Verder niet blind staren op cilinderinhoud. Suzuki bijvoorbeeld heeft een 1.2 met 94 pk edoor Carkiller - Techniek/Onderhoud
Mijn Subaru loopt "slechts" iets van 2600 toeren bij 100 in 5 (2950 bij 120) Geen 6-bak nodig voor lage toeren, maar zuipt als een malle.door Carkiller - Techniek/Onderhoud
Ik vind hem ook leuk. 0-100: Ja.door Carkiller - Autoliefde roest niet...
QuoteFW Ta 183 Huckebein I QuoteiDS QuoteFW Ta 183 Huckebein I En ja, als je je motor start, zeker als het vriest, dan duurt het even voordat de olie alle plaatsen van je motor bereikt heeft. En wat denk je van een turbo: Draait rustig 50.000-100.000 toeren per minut. Denk je dat die het fijn vindt om zonder smerende olie rond te draaien? Er is nog een ander mogelijkheid dan de wagen stationadoor Carkiller - Algemeen
QuoteBarri Voor dat prijsverschil moet het een effect van minimaal factor 4 op de levensduur hebben en dat betwijfel ik. Mee eens als je er makkelijk bij kan, bij sommige auto's is het een lastige klus. Ga je naar de garage met arbeidsloon dan is een wissel zo 50 Euro.door Carkiller - Algemeen
Qua prestaties mooi van die Aldi lampen, maar Osram/Phillips gebruikt kwarts glas en Aldi gewoon glas. Kwarts glas kan veel beter tegen temperatuurschommelingen en gaat veel langer mee. Jammer dat ze dat niet noemen in de test...door Carkiller - Algemeen