QuoteBarri Ik ben niet zo van dingen slopen, maar bij die Fiesta zou ik me moeten inhouden om niet even de lifehammer te gebruiken. Carkiller: zitten die magnetische deurbeschermers met een kabel naar binnen als diefstal beveiliging? Ja, inderdaad. En aan die kabel zit een balletje zodat ze niet makkelijk gestolen kunnen worden.door Carkiller - Mijn auto
Deze kaart is ook interessant en geeft een heel ander beeld.door Carkiller - Stamgasten
Daarom heb ik van die doordefender dingen. Geen gezicht maar werkt wel.door Carkiller - Mijn auto
Goed bezig, hopelijk heb je snel een stageplek. Auto blijft een plaatje.door Carkiller - Mijn auto
16 klepper onderin, tja mijn 1.8 16v Yaris doet dat prima dus ik blijf bij mijn standpunt. Hoeveelheid cc is bepalend. Maar dan een ouderwetse (boxer) motor met een relatief grote turbo... Dan heb je pas weinig trekkracht bij lage toeren, komt zelfs een Fiat Panda je nog voorbij bij 50 in 5.door Carkiller - Techniek/Onderhoud
Quoteomniradius Kleine update betreft de nap kwestie. Inmiddels bericht vd verkoper gehad: Goedemiddag. De auto heeft zeker weten een kloppende nap. die hadden wij ook bij de foto’s staan. Waarschijnlijk is er een fout gemaakt bij het invoeren van de km stand bij ons of bij de garage voor de apk. Wij gaan dit maandag direct voor u oplossen Heb even kort bedankt en gezegd dat ik er maandag ndoor Carkiller - Mijn auto
Quoteomniradius Ja Carkiller is wel aardig op dreef met zijn onderzoek Ik snap eerlijk gezegd niets van die eventuele onlogische tellerstand want de auto werd mij getoond met NAP rapport en ik heb hier ook een kopie van gekregen. Of dit rapport moet vervalst zijn?? Maar het was een grote dealer met overwegend positieve reviews. Zoiets verwacht je niet... maar het kan I guess. Geen idee, misschdoor Carkiller - Mijn auto
En, naast gestolen geweest ooit. Onlogisch... Ik wil echt de pret niet drukken, maar is je bekend?door Carkiller - Mijn auto
Mooi ding hoor, gefeliciteerd. "boxy stijl" Ding is best rond, weinig boxy aan daarom niemand die in die richting dacht. Weet je dit Omni?door Carkiller - Mijn auto
Daihatsu YRV gok ik.door Carkiller - Mijn auto
Dat is inderdaad geen klein beetje meer...door Carkiller - Mijn auto
Kijk, hij lijkt op een filter die olie nodig heeft maar niets is minder waar. Duidelijk goed je huiswerk gedaan.door Carkiller - Mijn auto
Niet om te zeiken want uiteraard moet je vooral doen wat je leuk vind, maar dit filter is niet geschikt voor je Juke. Is er eentje die met olie ingespoten moet worden, kunnen je sensoren niet tegen. Ook kans dat deze te grove deeltjes door laat wat je je turbo kan kosten. Beter neem je een foam filter, je auto zal er blij mee zijn... Voorbeeld: Het is maar een tip, doe er mee wat jedoor Carkiller - Mijn auto
Of een kapotte aircopomp.door Carkiller - Mijn auto
In navolging van het topic van Joël, dat kan ik ook. Yaris heeft na wat onderzoek een kapotte aircopomp. Nog 4,5 maanden Bovag garantie dus hopelijk doen ze niet moeilijk...door Carkiller - Mijn auto
@Wouter82: Ik zou eerst kijken of er geen barst in de ruit zit...door Carkiller - Autoliefde roest niet...
Maar we hoeven niet te spuiten, paneel is gered. Ziet er weer strak uit, aanslagplek is alleen van heel dichtbij nog een beetje te zien. 2 kleine haarscheurtjes in de lak, die zijn opgevuld met een beetje blanke lak maar ook niet heel erg goed te zien of storend. En de auto was mooi maar ook niet perfect, zaten op hetzelfde paneel al 2 bijgetipte plekjes. Al met al dus zeer tevreden, was eendoor Carkiller - Mijn auto
QuoteKristian Balen man! Parelmoerwit is een lastige. Zou mooi zijn dat er niet aan gespoten hoeft te worden. Zelf zou ik liever hebben dat de deuk er voor 90% uit is en er niet gespoten hoeft te worden. Een hele lichte oneffenheid valt nauwelijks op met deze kleur terwijl slecht spuitwerk met kleurverschil veel meer opvalt. Ja, beter dat spuiten niet hoeft maar mijn schadehersteller doet nietdoor Carkiller - Mijn auto
QuoteRalph V .Mooi man, die Yaris T sport ! Een echte sleeper, je ziet bijna geen verschil met een 1.2 l Yaris . Is dat een nieuw model, 1,2 liter? Yaris staat nu bij de schadehersteller, strekking ik krijg hem pas weer mee als ie weer netjes is dus uitdeuken zonder spuiten of alsnog spuiten. De schadehersteller is nog kritischer dan ik zelf dus komt goed, vraag is alleen duur of heel duurdoor Carkiller - Mijn auto
Iets doorgezakte stoel en instapschade na 163 km? Kan hoor, misschien zat de eigenaar er graag in zonder te rijden.door Carkiller - Autoliefde roest niet...
Dank allen. Als het restylen niet lukt laat ik hem spuiten, moet hoe dan ook weer netjes worden. Ik ben niet van de halve maatregelen.door Carkiller - Mijn auto
QuoteZadelsnuiver Ja dat is echt k*t.. Ik probeer altijd zo ver mogelijk van andere auto's te parkeren, of het nu een rammelbak van 500 piek is of een dure BMW, je zal altijd zien dat er zo'n dropveter tussenzit die gewoon keihard z'n deur tegen je auto aanprakt. Hopelijk kan de restyler er wat mee, en denk Maar zo: beter met de Yaris dan met de Soeb, daar heb je hem tenslotte voor aangeschafdoor Carkiller - Mijn auto
Ja, ik ga die maar uit de Subaru halen en in de Yaris leggen...door Carkiller - Mijn auto
Schade aan Yaris. Was even boodschappen doen en iemand heeft zijn deur er tegenaan gesmeten. Ik ga geen foto maken voor leedvermaak maar best heftig. Maandag gaat ie naar de schadehersteller, misschien nog te restylen want lak is nog heel. Dader ligt uiteraard op het kerkhof...door Carkiller - Mijn auto
QuoteGullwing man man man, zit daar uberhaupt iemand op de IT afdeling die ook echt iets kan? Normaal moet je 10x per dag inloggen, want dat werkt ook nog steeds niet goed, maar nu moet je ook nog bij elke page load op cookie accepteren klikken. Adblock plus. Geavanceerd-mijn filterlijst. Regels toevoegen: autoweek.nl##.ot-sdk-row autoweek.nl##.onetrust-pc-dark-filter.ot-fade-in Nodoor Carkiller - AutoWeek
QuoteJay DoubleYou QuoteCarkiller Yaris staat al sinds vrijdag bij de dealer, moet een nieuwe Multiriem en de juiste bestellen was blijkbaar erg moeilijk. Ik heb vervangend vervoer dus prima, de riem die ze besteld hadden was een halve meter te kort... Hopelijk maandag weer klaar want een Clio Estate 0.9 TCe wordt ik niet heel blij van. Dan laat je de Clio toch staan? Of heb je de Soeb in dedoor Carkiller - Mijn auto
Voor 17,33 ex verzendkosten heb je 2 nieuwe... Autodocdoor Carkiller - Mijn auto
Yaris staat al sinds vrijdag bij de dealer, moet een nieuwe Multiriem en de juiste bestellen was blijkbaar erg moeilijk. Ik heb vervangend vervoer dus prima, de riem die ze besteld hadden was een halve meter te kort... Hopelijk maandag weer klaar want een Clio Estate 0.9 TCe wordt ik niet heel blij van.door Carkiller - Mijn auto
QuoteTerence Let op: dit topic is 2,5 jaar oud. Terence Autoweek moderator Ik snap dit niet, dan is ie gevaarlijk of zo? Forum uitleg. Een topic openen Wil je een topic openen, kijk dan eerst of er wellicht al een topic over hetzelfde onderwerp loopt. Is dat het geval, dan plaats je jouw bericht in dat topic. Nieuwe informatie zorgt ervoor dat een topic weer bovenaan de lijst komt tedoor Carkiller - Verkeer