Niet het aantal pk's bepaalt of je vrolijk naar boven kachelt in de Ardennen of het SchwarzWald maar het koppel van de motor. en je hebt bij een auto van deze omvang en gewicht minstens 175 Nm koppel (liefst meer dus!) nodig om fatsoenlijk boven te komen.door Lada Niva Urban - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Een leuke en kekke automobiel. Jammer dat de stoelen zo ontstellend belabberd zitten. De hoge vaste hoofdsteun belemmert bovendien volledig het veilig over je schouder kijken om te controleren of je al of niet een fietster tegen de vlakte rijdt bij het afslaan.door Lada Niva Urban - AutoWeek
Vreemde vraag. Veel Fiat modellen hebben een cityparking modus, zodat je met je pink de auto correct in het gaatje plaatst.door Lada Niva Urban - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
luchtmassameterdoor Lada Niva Urban - Techniek/Onderhoud
Ik zou een mooie Volkswagen Jetta (Hybrid) kopen. Die auto rijdt werkelijk vorstelijk; is prachtig afgewerkt en uitzonderlijk ruim.door Lada Niva Urban - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Nissan Micra !door Lada Niva Urban - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
elegante fastback carrosserie.door Lada Niva Urban - Nieuwe auto´s
Lijkt inderdaad wel een oude Chevrolet bus.door Lada Niva Urban - Nieuwe auto´s
Nissan Micra !!door Lada Niva Urban - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Zoek rechtsbijstand en probeer de zaak minnelijk op te lossen. Ford Nederland is over het algemeen niet de kwaadste. Iedere oplossing zal u per saldo veel geld kosten. Houdt u daar rekening mee. De helft betalen voor een nieuwe motor bijvoorbeeld is altijd nog een hele klap geld.door Lada Niva Urban - Techniek/Onderhoud
Heftige auto. Zo zou de DS7 er uit moeten zien.door Lada Niva Urban - Concept cars
Leopard Tank. De naam is in ieder geval leuk.door Lada Niva Urban - Nieuwe auto´s
Uw wensen conflicteren nogal. Eigenlijk zou u een degelijke zware dieselmotor moeten hebben om have en goed de berg op te sleuren. Bij het lezen van de eerste regels dacht ik aan een SSang Young Rodius, maar dan kom je met een budget van slechts 80,00 euro MRB tekort. Uit eigen eraring weet is dat de 102 pk benzinemotor van VAG te krap bemeten is om uw wensen omhoog te brengen. En omdat udoor Lada Niva Urban - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Ik heb er geen last van, want ik vind het blad vrij duur geworden en koop daarom zusterblad AutoBild, dat nog op de informele oude manier is vormgegeven en gedrukt. Veel leuker en veel goedkoper en daarnaast veel echter. AutoWeek zoals AutoWeek eigenlijk weer had moeten zijn.door Lada Niva Urban - AutoWeek
Nissan Micra, als je echt zuiniger wilt.door Lada Niva Urban - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Mooie merknaam. Stoere, marktconform ontworpen auto.door Lada Niva Urban - Nieuwe auto´s
De huidige vind ik mooier en evenwichtiger, maar de nieuwe is ook een (h)eerlijke sedan om te zien. Mooie foto-reportage bij dit item. Bedankt !door Lada Niva Urban - Nieuwe auto´s
Ik had het zelfde in mijn 2016 Toyota Auris 1300 Now. De sensoren in de ventielen moesten vervangen worden en toen was het probleem opgelost. Zelf de bandenwissel doen is dus jammer genoeg niet meer zo handig.door Lada Niva Urban - Techniek/Onderhoud
De topman van FCA, Mr. SM, noemde zelf de Alfa MiTo zijn grootste vergissing. Ik ben dat niet met hem eens want het is een plaatje van een auto, maar het geeft wel te denken, dat je uiterst voorzichtig moet zijn bij de aanschaf van een oudere MiTo.door Lada Niva Urban - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Nissan Micra !door Lada Niva Urban - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
KH - ooo - S: Katholieke Hoge School. Klopt ook.door Lada Niva Urban - Autoliefde roest niet...
De Renault 16 was/is inderdaad de meest innovatieve auto ooit. En wat is die Renault Frégate toch een schitterende berline. De Renault 5 L is ook niet te versmaden. Het roept tedere herinneringen op aan mijn Renault Dauphine en de onverwoestbare Renault 4 GTL. Een prachtige rubriek is dit.door Lada Niva Urban - Fun stuff
@ Mon Dieu: onze witte Citroën BX 19 TRD Hatchback met blauwe bekleding was ook onverwoestbaar. Even een regulier beurtje bij de sympathieke dealer in Wierden en weer gaan met die banaan. Het was echt geweldig.door Lada Niva Urban - Techniek/Onderhoud
Kijk ook eens naar de nieuwe Suzuki Baleno. Ruim, sterk en zeer betaalbaar. Ik heb er een poosje in gereden en de wagen heeft mij zeer verrast.door Lada Niva Urban - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Als je de mogelijkheid hebt zou ik zeker voor de Volkswagen Golf VI gaan, die zo veel mooier is dan de V en volledig doorontwikkeld is.door Lada Niva Urban - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Met de Jetour is de Qoros op zijn retour. Maar los daarvan ziet deze Suv er netjes en marktconform uit. Die markt tlijkt mij onderhand oververzadigd van al het Suv aanboddoor Lada Niva Urban - Nieuwe auto´s
Hopelijk wordt het geen Trauma, maar dat is de Chinese automobiel-industrie onderhand wel toevertrouwd. De lijnen zijn marktconform. Ben ook wel benieuwd naar de techniek die is toegepast in deze auto.door Lada Niva Urban - Nieuwe auto´s