Laat alle berichten van een gebruiker zien
Pagina 1 van 1 Pagina's: 1
Resultaten 1 - 4 van 4
QuoteMonsieur Le Loure
Quotebmwman
BTW deze auto heb ik nieuw gekocht en heeft mij nog nooit laten staan, we gaan letterlijk door dik en dun.
Met een kilometerstand van 40.000km mag je ook niets anders verwachten (VAG-auto's uitgezonderd)
Bedoel meer te zeggen dat de betrouwbaarheid te lijden heeft onder alle milieutoestanden die op de motor zitten. EGR/roetfilter etc. het gaat op zeker
door
bmwman
-
Techniek/Onderhoud QuoteMonsieur Le Loure
Mijn vader heeft een LandRover Discovery 3 met een 2,7 diesel, daar ging af en toe ook he motorstoringlampje van branden.
Oorzaak was inderdaad de egr-klep, factuur van de garage was niet mals. Had hem bij aankoop al aangeraden omde de egr te laten afdoppen en laten uitschrijven, helaas heeft ie er niet naar geluisterd.
Hedendaagse diesels zijn leuk om te leasen, tweede
door
bmwman
-
Techniek/Onderhoud Goede avond allen,
Ik rij sinds 2013 met grote tevredenheid in een Range Rover Sport met de 3.0 SDV6.
Daar ik twee auto's heb, rij ik niet gek veel met de auto (nu een kmstand van +- 40.000).
Laatst onderweg begon de motor zich in te houden en het motorlampje te branden. Ik heb direct de auto aan de kant gezet, ik dacht eerst dat het aan de energy diesel die ik heb getankt zou kunnen ligg
door
bmwman
-
Techniek/Onderhoud Ziet er beter uit dan de nieuwe BMW 1-serie, alleen ben ik niet zo'n fan van een Audi Golf... Misschien mijn (foute) vooroordeel, maar als ik een dure auto koop wil ik niet in een veredelde golf rijden.
door
Bmwman
-
Nieuwe auto´sPagina 1 van 1 Pagina's: 1