in Utrecht deze toch wel leuke Niva gespot...en ja..is nog te koop ook !door Radar - Autoliefde roest niet...
Gaat er nog iemand binnenkort naar van der Ven toe? stuur me dan graag een pbtje....heb dan een vraag voor je....thnx!door Radar - Autoliefde roest niet...
afgelopen zaterdag gespot tijdens het doen van de boodschappen....door Radar - Autoliefde roest niet...
QuoteMicha D In Roosendaal? Daar ben ik maandag. ja klopt...je hebt een pbtjedoor Radar - Autoliefde roest niet...
Mocht er iemand binnenkort naar van der Ven gaan , laat het me graag via pb even weten....heb dan een vraag voor je....thnx alvast !door Radar - Autoliefde roest niet...
vandaag een Kia Rio sedan gespot....alleen helaas beetje te laat voor een goede foto....door Radar - Autoliefde roest niet...
die witte Volvo van eerste eigenaar...apk verlopen sinds 2015...ik vraag me dan af....wat is er loos?door Radar - Autoliefde roest niet...
deze erg aparte Subaru gespot...maar of het nou een mooie auto is heb ik nog me twijfels over.... barclays bank address finderdoor Radar - Autoliefde roest niet...
QuoteRenault15 17 Die Renault R17 is inderdaad ONK. Kenteken 10-DS-17. Is van een vriend van me. Het is een van de vijf origineel geïmporteerde R17 Gordini découvrable's in Nederland. Er zijn er twee bewaard gebleven. oke...ja ik vind hem super gaaf!door Radar - Autoliefde roest niet...
vandaag op de snelweg deze hele gave Renault 17 gespot..met naar mijn idee ONK kenteken. gevraagd of mijn vrouw de foto wilde maken, aangezien ik aan het rijden was. en ook in Culemborg een uitstervend ras gevonden, een Nissan Sunny , en ook nog in 5 deurs. the nearest compass bankdoor Radar - Autoliefde roest niet...
Dan ga ik ook hier mijn vraag stellen... weet iemand waar mijn eerste auto kan zijn.. KV-24-TK VW Golf 1 LX. APK sinds 2014 verlopen, maar laatst in 2017 tenaamgesteld..en voor het laatst gespot in Arkel.door Radar - Autoliefde roest niet...
what did deathclaws mutated from ik vond deze foto wel leuk gemaakt.... electrische Tractions... hahaha....vrees dat deze twee dat nooit zullen worden.... en deze HY ook super gaaf !door Radar - Autoliefde roest niet...
QuoteMotown Mischien dat ie hyundai kapott is, aan onkruid staat ie heel lang apk is ook al paar jaar verlopen.....en idd...we missen er niet veel aan...maar het viel gewoon op aan de hoge onkruid!door Radar - Autoliefde roest niet...
bij het ophalen van een miniatuurauto in Utrecht spotte ik deze Hyundai...maar ik gok dat deze er al even staat.....door Radar - Autoliefde roest niet...
bp e85 gas stations die laatste...heb die cover over de wielkast achter altijd maar apart gevonden van dit model..... alle foto's gemaakt in Vijfhuizen....door Radar - Autoliefde roest niet...
dit is wel grappig idd...10tje voor dit....achja....je houdt er een aandenken aan...die bon....door Radar - Mijn auto
super mooie auto..... daar ga je veel plezier aan beleven.....lekker strak..zonder de logo's ...die kan je toch vanaf fabriek er al af laten? 1 ding valt me op....je duitse milieusticker..... waarom zit die bovenaan? het mag alleen onder in de hoek, passagierskant......volgens de regels.....hopelijk krijg je zo geen bon als je in Duitsland bent.....door Radar - Mijn auto
mijn spots weer van afgelopen week....niet veel maar wel leuk...door Radar - Autoliefde roest niet...
@ afentoe... ja ook aan het stof onder de auto te zien, staat die daar al wel ff...denk eentje voor geen dagelijks gebruik....door Radar - Autoliefde roest niet...
Kweeklust, toch? Daar had ik ook altijd mijn oldtimer staan toen ik in Gorinchem woonde :-) ja klopt....er stond altijd wel een mercedes met veel stof erop...dat men op de kofferdeksel teksten ging schrijven...was niet die van jou hoop ik?door Radar - Autoliefde roest niet...
vandaag in de parkeergarage in Gorinchem deze Daf 66 gespot....door Radar - Autoliefde roest niet...
closest gas station to me now Vandaag toch wel een super strakke Toyota MR2 gespot...en eindelijk eens geen rode !door Radar - Autoliefde roest niet...
QuoteQuatrelle Heeft iemand nog recent een Seat Marbella of een Fiat Panda 1980-2003 ergens op de sloop zien staan?door Radar - Autoliefde roest niet...
@ Astrawez...had je mijn pbtje ontvangen? gr Radar.door Radar - Autoliefde roest niet...
Astrawez... je hebt een pbtje van me !door Radar - Autoliefde roest niet...
er is al veel vraag naar.... en veel klanten zijn blij dat de sedan er weer komt....door Radar - Nieuwe auto´s
op mijn werk krijgen we er maar 2 per week uitgeleverd voor klanten...en idd...het wordt netjes verdeeld onder de dealers...zodat iedere dealer eerlijke kans krijgt hun klanten te voorzien...en dat de voorraad bijv niet naar aantal dealers gaan...en kortere wachttijden daardoor genereren.door Radar - Nieuwe auto´s
ik heb ook tijdelijk in zo een Clio gereden.....niets mis mee.....door Radar - Mijn auto
wouw.....gaaf zeg..... ideale plek..lekker alles op gemak kunnen oppakken....en zo alles tot in de puntjes kunnen verzorgen! ben benieuwd....door Radar - Mijn auto
leuk om zo de gok te wagen.....toch zie je dit type Focus nog steeds rond rijden...zegt ook wat..... succes met je auto!door Radar - Mijn auto