Gefeliciteerd met je afstuderen!door madmat1986 - Mijn auto
Leuk om ff bij te lezen!door madmat1986 - Mijn auto
Leuke verzameling is het! En beterschap, corona is een listig virus.door madmat1986 - Mijn auto
Een Twingo uit 2003 heeft deurschakelaars bij de scharnieren zitten, in beide portieren. Die dingen gaan nogal eens kapot. Het schakelen van de verschillende standen van de interieurverlichting werkt door het lampglaasje te kantelen.door madmat1986 - Techniek/Onderhoud
Gefeliciteerd Nico! Enne... niet te hard werken he?! In die zin: je moet wel genoeg tijd overhouden voor de ombouw van je Clio Alle gekheid op een stokje: werkse, die Clio loopt niet weg...door madmat1986 - Mijn auto
Ook al eens meegemaakt met een oudere Hyundai Excel: niet starten nadat de radio eruit gehaald was en daardoor een zekering geploft was. Mijn eerste gedachte is dus: het zit niet onder de motorkap maar bij het dashboard. C_light (sigarettenaansteker) zou wel eens kapot kunnen zijn... Je schrijft zelf dat daar kortsluiting in optrad. Overigens gek dat er op deze aansluiting blijkbaar meer gezekdoor madmat1986 - Techniek/Onderhoud
De schakelaar zou ook mijn eerste verdachte zijn, of anders de ring in het stuur met een nokje o.i.d. Gave C30 trouwens! Een leuk model.door madmat1986 - Mijn auto
Prachtig. Wat een werk en wat een resultaat. Leuk om mee te lezen.door madmat1986 - Mijn auto
Levendig topic. Leuke vraag en allemaal nogal herkenbaar. Gelukkig heb ik al m'n vingers nog. Soms meer geluk dan wijsheid.door madmat1986 - Techniek/Onderhoud
Ben ook wel benieuwd hoe het met de intieme gitaarlessen isdoor madmat1986 - Techniek/Onderhoud
Mooie foto's van de SC100, gaaf projectdoor madmat1986 - Mijn auto
Prachtige wagen! En gave upgrades! Klein detail: ik vind de voorspoiler niet zo mooi zonder sideskirts...door madmat1986 - Mijn auto
QuoteBarrie 9559038 QuoteEngineer2 Het maakt nogal wat uit waar het vacuumlek zit en wat voor systeem. De diagnose van de dealer is zeker geen onmogelijke. De leeftijd van de auto klop ook aardig met dat er inmiddels wel wat vacuumslangen uitgedroogd kunnen zijn. Wat stelde de dealer voor qua reparatie? Hun wouden het inlaatspruitstuk vervangen, dit leek mij iets te veel van het goede als dit odoor madmat1986 - Techniek/Onderhoud
Waarom vertrouw je de dealer niet? (Zo gek vind ik hun diagnose niet.)door madmat1986 - Techniek/Onderhoud
Leuk! En wat voor speciale rakker is dit precies?door madmat1986 - Mijn auto
Aandacht voor detail: niet meer normaal Krantenpapier en afplaktape: enkele vierkante km Eindresultaat: priceless Mooi gedaan man!door madmat1986 - Mijn auto
Gave wagen. En de update is, hoe klein ook, fijn! Denk toch dat de thermostaat roet in het eten gooit qua verbruik. Kijk, de motor loopt pas echt zuinig bij koelwater van 90 graden. Bij 60 graden blaast de kachel echt wel warme lucht, maar de motor komt nooit op bedrijfstemperatuur. Het verbruik zal dus niet optimaal zijn.door madmat1986 - Mijn auto
QuoteTYN maar aan het einde van de rit zat de blower vast op één snelheid; totaal geen reactie meer op de knoppen van de climate control. Blijkt een veelvoorkomend probleem te zijn: FSU kapot. Dat is gelukkig een onderdeel van een paar tientjes, en er zijn vele DIYs te vinden. Die variëren evenwel van "vrij eenvoudig te doen, uurtje werk" tot "gvd hele dag mee bezig geweest".door madmat1986 - Mijn auto
Geniaal, wordt een mooie werkplaats/showroom zodoor madmat1986 - Mijn auto
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar, en veilige km's gewenst!door madmat1986 - Stamgasten
Als je al bij de garage geweest bent, waarom vertrouw je hun diagnose dan niet?door madmat1986 - Techniek/Onderhoud
Dank, ook zo! Een witte kerst is een grote kostenpost voor jou, helemaal overspuitendoor madmat1986 - Mijn auto
Van hetzelfde, allemaal!door madmat1986 - Mijn auto
Accu van 11 jaar oud? Goed gedaan, je bent er zuinig op geweest. Nu toch maar een nieuwe kopen.door madmat1986 - Techniek/Onderhoud
Ziet er goed uit! Leuk hoe je de auto koestert.door madmat1986 - Mijn auto
En, ist gelukt met je deurpanelen? Dat kan echt een ergerlijk klusje zijn. Bij mijn ex-Rover 416 kreeg ik die ook met moeite ongeveer terug ;-)door madmat1986 - Mijn auto
Vakwerk, voor zover ik het kan beoordelen (ik ben geen pro). Maar vooral een heel leuk en inspirerend topic. Ik lees graag meedoor madmat1986 - Mijn auto
Niet om flauw te doen, maar zeker geweten dat je het verbruik goed uitrekent? Je zal de eerste niet zijn die geheel per ongeluk een fictief probleem "bedenkt".door madmat1986 - Techniek/Onderhoud
Dit probleem lijkt al (veel) langer te spelen. Als de auto niet of nauwelijks in z'n één of achteruit wil, is dat een teken van een koppeling die niet meer volledig ontkoppelt. Meebetalen lijkt me erg genereus.door madmat1986 - Techniek/Onderhoud
Gefeliciteerd Nico! Enne... Wel ff tanken anders haal je de 300.003 niet eens ...door madmat1986 - Mijn auto