Menu
QuoteCD9LOP Quotemichel1975 QuoteMB 300SL Dat ze op elkaar lijken dat roep je nu al 3x op deze pagina, ook erg jmmr. Maar een S niet van een C kunnen onderscheiden? Dat ligt dan toch echt aan jezelf, of het wordt tijd voor een nieuw brilleke Zijn speelplaat blijft al hangen sinds de BSO. Een jaar of 2 terug. Ik vind dat Mercedes weer op de goede weg bezig is. Erg mooie lijn weer. Denk het nidoor michel1975 - Scoops
QuoteMB 300SL Dat ze op elkaar lijken dat roep je nu al 3x op deze pagina, ook erg jmmr. Maar een S niet van een C kunnen onderscheiden? Dat ligt dan toch echt aan jezelf, of het wordt tijd voor een nieuw brilleke Zijn speelplaat blijft al hangen sinds de BSO. Een jaar of 2 terug. Ik vind dat Mercedes weer op de goede weg bezig is. Erg mooie lijn weer.door michel1975 - Scoops
QuoteAJ Schuurmans Die Opel Omega B hierboven vind ik geweldig! Bijna verleidelijk gewoon. Ik heb ooit al eens een Opel Omega B als youngtimer overwogen. Ook een automaat waar alles op en aan zat. Ik was verbaasd over de hoeveelheid comfort die de Omega bood. Uiteindelijk toch niet aangedurfd. Bij yountimers houd je toch altijd een flinke kostenpost aan het extra onderhoud. Maar als ikdoor michel1975 - Autoliefde roest niet...
Je bent geen ondernemer voor de fiscus. Resultaat overige werkzaamheden. Voldoet niet aan de urencriteria en dergelijke. Kortom kansloze excercitie voor het uitsparen van een paar grijpstuivers.door michel1975 - Verzekering/Belasting
QuoteAE cars Nette prijs voor een op het oog mooie 6 cilinder.door michel1975 - Autoliefde roest niet...
Wat mij betreft wel.door michel1975 - Autoliefde roest niet...
Daar heb jij weer een punt. Hier lukt het niet met 3 pubers en een Ridgeback maar anders had de Panamera zeker een optie geweest. Overigens is die Audi in dat prachtige blauw zeker geen straf maar ik verwacht niet dat de leasemaatschappij hem cadeau gaat doen. De laatste keer dat ik er 1 over wilde nemen van de leasemaatschappij ben ik maar gewoon naar de dealer gegaan.door michel1975 - Mijn auto
QuoteBobbeltje Quotemichel1975 Met 4 fietsen achterop kun je verdelen wat je wilt. Dat gaat nooit een stabiele combinatie worden. Als je dan toch perse die elektrische fiets overal naartoe mee wilt slepen dan door het raam in de caravan. Waren 2 fietsen voorop en 2 fietsen achterop wilde prima alleen kon je merken dat je toch zwaar was beladen Stabiel was hij zeker als je alles maar goed verdeedoor michel1975 - Stamgasten
Hoe kan ik jouw topic nooit gezien hebben? Had even een paar pagina's terug geklikt. Thx. Weer een paar dagen leeswerk om je topic door te baggeren Geen touw aan vast te knopen maar daarom erg vermakelijk.door michel1975 - Mijn auto
Beetje late reactie wellicht maar ik zou voor de Porsche Panamera Sport Turismo hybride gaan. Zonder twijfel. Wat een beauty. Nog 1 keer omdat het kan en dan waarschijnlijk voor de komende periode over naar BEV. Ik zie de waterstofstations wel steeds vaker maar zou het nu nog niet aan durven. Ten aanzien van BEV bevalt het mij prima. Zowel qua rijden als in de kosten.door michel1975 - Mijn auto
QuoteZadelsnuiver Quotev d Heyden Maar geen spijt van gehad, toch? Of had je die tijd willen missen. Als je het kunt betalen, gewoon doen. Nee geen spijt van gehad, maar het ligt er ook elk aan welke auto je er na aanschaft. In mijn geval wilde ik een dikke benzine wagen voor de overstap naar EV, nu heb ik een Model 3 Dual Motor dus een waardig opvolger imho. Maar om van een Lexus IS-F dan overdoor michel1975 - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Met zoveel kilometeres zou ik helemaal niet meer naar een benzine/hybrid/plug in/lpg kijken. Ik stond voor dezelfde keus met zelfs nog iets meer kilometers. 84 km enkele reis dagelijks. Zeker als je zonnepanelen hebt en op het werk gratis kan tanken. Die laadstress ben je zo kwijt. Dat is even wennen en een soort van mindset maar helemaal nergens op gebaseerd. Ik rijd nu een jaar elektrisch en hedoor michel1975 - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Euh heftig. Nu moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik aan de 5 heel erg heb moeten wenne. Ik zag vanmorgen de duurtester van Autoweek voorbij komen in zwart grijs. Dan is die nog steeds lelijk. Maar in de juiste kleur. Mwoah. Ik twijfel alleen of ik hier aan ga wennen. Ik vind hem echt lelijk.door michel1975 - Nieuwe auto´s
QuoteBobbeltje Nou wij zijn lekker 4 weken in Drenthe geweest gewoon helemaal top gehad. Wilde toch het eerste jaar met de caravan niet al te ver en dat is prima bevallen. Maar toch 4 fietsen op de caravan waaronder een best zware elektrische kon je toch merken. Natuurlijk ben je het eerste jaar best aan het spelen met de gewichtverdeling maar is me toch aardig gelukt met alles erindoor michel1975 - Stamgasten
QuoteHarmenA Zo'n BMW Z4 blijft er toch ook na 20(!) jaar wel fris uitzien, heeft die Chris Bangle toch goed gedaan. Zelfs de 7-serie E65 van Bangle kan ik tegenwoordig wel waarderen, terwijl ik dat bij de introductie echt een Quasimodo-achtige verschijning vond. De nette originele exemplaren verdwijnen echter snel uit het straatbeeld en daarentegen rijden er helaas veel 'gesjonificeerde'door michel1975 - Autoliefde roest niet...
QuoteVincent 9652232 Haha arme hond. Is ook zo en als het in de kodiaq met dakkoffer niet past moeten we misschien eens wat dingen om mee te nemen schrappenyep tenzij je 5 kinderen hebt. Zonder dollen de kodiaq was by far de ruimste auto waar de ridgeback ook in paste.door michel1975 - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Ik heb een kodiaq met een derde zitrij. Als die ingeklapt is is er nog steeds een puist van een bagageruimte. Ik zou de moeite niet nemen om hem eruit te halen. De keus voor de kodiaq was destijds de vlakke vloer anders ‘viel’ de hond in een gat. Dus gewoon doen.door michel1975 - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
QuoteZadelsnuiver Gefeliciteerd! 1000 keer beter dan een Mini imho +1door michel1975 - Mijn auto
Heel leuk. De M2 heeft eigenlijk alles wat je nodig (wilt) hebben. PS grijs is mooi maar zet die 2 maar hier in het blauw neerdoor michel1975 - Mijn auto
Quote500 E Leuke Breitling, M. Ik wist niet dat je ook aan AJAX-1 hypotheken sleet;-)Nee alleen aan louche autohandelaren PS verbouwing al klaar of zit je nog steeds op die Dixie?door michel1975 - Autoliefde roest niet...
Das leuk speelgoeddoor michel1975 - Autoliefde roest niet...
QuoteMB 300SL En zo is het dan weer net als bij auto’s. Lange levertijden, weinig tot geen kortingen, en voorraadexemplaren (of zelfs jong gebruikte) worden soms zelfs boven de nieuwprijs verkocht.Klopt als ik nu de ID3 inruil heb ik in driekwart jaar niets afgeschreven. Zelfs de Leren bekleding die ik achteraf in heb laten bouwen krijg ik terug. Benieuwd hoe dat over een jaar of 2 is. Dan inrudoor michel1975 - Autoliefde roest niet...
Quotefunf Quotemichel1975 Een Breitling Superocean Heritage II Chronograph. Erg blij mee. In eerste instantie via Chrono24 besteld maar er kwam maar geen duidelijkheid dus nu gewoon bij de dealer gekocht. Dat is een mooi horloge. En kopen bij de dealer is toch ook wel fijn. Je krijgt daar ook best nog wel wat korting en natuurlijk service als het nodig is.Vooral de service is fijn en ook is erdoor michel1975 - Autoliefde roest niet...
QuoteDagDromer Een suggestie voor de mancave; peesdoek met frame, en dan niet bescheiden qua maat, maar een forse met een sterk beeld (bijvoorbeeld een van deze: ) Heb onlangs bij een lokale reclame man diverse laten maken om het kantoor wat we in december hebben betrokken sfeer te geven. In de showroom een doek van 3.5 meter breed en 2 meter hoog. In de kantoren oude Hollandse meesters. Bijkdoor michel1975 - Autoliefde roest niet...
Quotefunf Het valt een beetje stil ja. Andere prioriteiten, denk ik. Qua auto’s zeker. Een mooie klok is altijd leuk. Wat heb je gekocht?Een Breitling Superocean Heritage II Chronograph. Erg blij mee. In eerste instantie via Chrono24 besteld maar er kwam maar geen duidelijkheid dus nu gewoon bij de dealer gekocht.door michel1975 - Autoliefde roest niet...
QuotePietzoveel Wat is een "Horoge"?door michel1975 - Autoliefde roest niet...
Komkommertijd is of is iedereen vrij? Merk dat ik de laatste tijd vrij weinig meer op het forum te vinden ben. Interesses verschuiven of zal het de leeftijd zijn Kijk af en toe nog wel ens met een schuin oog naar een cabrio voor erbij maar nu ik geen garage meer heb is het eigenlijk geen optie meer. Heb mezelf nu maar een horloge kado gedaan. Dit typende denk ik dat het inderdaad de leeftijd isdoor michel1975 - Autoliefde roest niet...
QuoteZadelsnuiver QuoteMCW 84 CD9LOP heeft voor de verandering een goed punt. De eerste lading EV's kan je al beter laten staan. En ook ik vraag me af hoe de huidige EV's als tweede/derdehands auto's het gaan doen. Na garantietijd en problemen krijgen met je accu? Rijk voor de sloop want financieel zijn ze dan total loss. Dat dachten we "vroeger" ook over de eerste hybrids. Ik kochtdoor michel1975 - Algemeen
Ik moet zeggen dat de Hyundai even heeft moeten rijpen maar in de juiste kleur best een leuk ding. De EV6 kan ik maar niet aan wennen. Er staat er geregeld eentje naast de ID3 maar als je dan ziet hoe plomp die is en dat het passagierscompartiment helemaal niet zoveel groter is. Nee had dan de Ionic maar gedaan.door michel1975 - Algemeen