Is die Laguna niet een 'gewone' V6? Baccara had toch o.a. volleer en wat houtstrips?door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Wat een sympathiek wagentje blijft het toch!door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Blijft leuk spul. Die donkerder blauwe kleur van de laatste had de Dyane van ma Gilletti ook. Doel voor 2021: de blauwe 403 weer op de weg. Om rijdend zijn 60e verjaardag te vieren.door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Wat een mooie Kadett! En die verlengde Siebener is ook wel heel gaaf zeg. Trouwens, van die 106GTI wordt ik ook wel hebberig. Hij is best goed geprijsd voor een eerlijke.door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Laat hem voor een paar tientjes even keuren door een bekende garagist. Dan kun je daarna beslissen of het de moeite waard is om nog in de Punto te investeren.door Gilletti - Techniek/Onderhoud
Wij hadden ooit een stagiair en die had een T4 met 3 ton op de klok. Dan heeft deze rode nog wel even te gaan.door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Als ik de diverse calculators er op loslaat is PL van een elektrische variant helemaal nog niet zo voordelig vergeleken met een benzinemodel. Voorbeeld Peugeot 208, 10k km. p/jaar, 48 mnd bij AutoWeek Private lease: -> 1.2 100pk automaat Allure: 389 Euro per maand -> e-208 Allure: 539 Euro per maand En met het verschil in 'brandstof'kosten ga je dat verschil bij lange na niet dichten.door Gilletti - Algemeen
Nice, niks mis met de standaard stoelen. En ook niet zo warm en plakkerig bij warme temperaturen.door Gilletti - Mijn auto
QuoteKristian Toch dit jaar nog maar even de dealer opzoeken. De nieuwe koplamp begint steeds meer op een aquarium te lijken. Vast met montage iets niet goed gemonteerd. Hier had mijn F11 ook veel last van. Is uiteindelijk door de dealer opgelost door een extra gaatje te boren.door Gilletti - Mijn auto
Leuke keuze en top dat je voor kleur gaat!door Gilletti - Mijn auto
QuoteD Elzinga Dat witte Golfje leverde vorige keer een eindbod op van 410 euro maar dat was dus niet genoeg, nu is het startbod 750 euro. Inclusief alles kom je dan sowieso uit op 1174 euro, zelfs dat zou ik er beslist niet voor over hebben. Daarom is het naar mijn mening geen 'no reserve' veiling als ze wel met een minimum startbod werken.door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Bijzonder, er is no reserve, geen biedingen maar er staat al wel een huidig bod?door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Zojuist nieuwe content van Roland Tameling gezien mét ene Berry uit N. den B. Leuk filmpje geworden. En je hebt gelijk, best een goede wagen die ID3 maar er is beter.door Gilletti - Mijn auto
Verkopen vallen toch wat tegen waardoor Honda CO2 credits gaat inkopen.door Gilletti - Nieuwe auto´s
QuoteWouter82 Fantastisch! Maar het linkje werkt niet (en ik kan hem ook niet zo gauw vinden op de site)... Het is de eerste onder 'voorraad' op Emiles site. Gaaf ding trouwens!door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Mooi zo'n 407 coupé Elco, zeker in het rood. Zoals al vaker geschreven wordt hij best mooi oud. Alleen die overhang voor blijf ik een minder fraai detail. Hoe loopt de V6, hopelijk geen last van ratelende automatische nokkenasverstellers?door Gilletti - Mijn auto
Oe, die GLAS is wel heel gaaf zeg! Jammer genoeg heb ik dat bedrag niet even liggen. En die SAAB is ook leuk hoor. En hij is in goed gezelschap in de stalling zo te zien.door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Leuke wagen zeg! Voor mijn gevoel waren die 16V's bijna altijd donker ('Williams') blauw.door Gilletti - Autoliefde roest niet...
QuoteMonsieur Le Loure Ik vind dat altijd wel bijzonder, als je eenmaal een hypotheek hebt kun je daarna wel een private lease barrel nemen. Andersom dus niet... Je kunt prima een hypotheek krijgen met een Private Lease, alleen wat minder hoog als wellicht gewenst. Overigens ben ik geen tegenstander van Private Lease, als je het prima kan betalen en het is goedkoper dan zelf iets vergelijkbdoor Gilletti - AutoWeek
Die Sapporo ook, lang geleden dat ik dit type gezien had.door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Het was leuk! Een hoop mensen kunnen spreken, waaronder ook weer wat (hele) oude forum-connecties van vroegah. Bedankt voor het filmpje Witje. Zo ken ik mijzelf; lekker lomp door het beeld lopen... QuoteJoe met trema l D met punt Heb je dan ook meegenomen dat zeker de helft een Toyota Soarer was? En er was een Belg bij.door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Als een echte klassieker iets te ver is en bijvoorbeeld stalling ook niet altijd voorhanden is, is een leuke oudere hothatch weer netjes maken wellicht een idee. 'Verfraaide' snelle 106-jes en Golfs GTI genoeg die het waard zijn om in oude glorie te herstellen.door Gilletti - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Quote244 55 Hoe meer Daffen, hoe meer vreugd! Nu nog een 55 coupé en een Havas-cabrio erbij en het programma is compleet! Ik kan het niet beloven maar als het uitkomt rijd ik graag even langs met mijn '70-er 55 coupé.door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Staat die ex van heer ENTE nou alweer te koop? Ik heb zo gauw het kenteken niet bij de hand maar in combinatie met deze stoelen dacht ik hem te herkennen. Overigens heb ik vorige week een DAF 55 coupe van 1970 aangeschaft. Uit 1970 en uiteraard ONK. Heeft een Renault blokje, dus mag hier gepost. Voor een fotootje, zie mijn profiel.door Gilletti - Autoliefde roest niet...
QuoteAuto encyclopedie QuoteGilletti Een leuke 206 of 207SW. Rijden lekker en kosten niet de wereld. Ook onderdelen zijn goedkoop te vinden. Houd je nog geld over. Heb je het gewicht van een 207 sw weleens opgezocht? Hoef ik niet op te zoeken, want dat wist ik al. Ja, het is niet de lichtste in zijn klasse maar is dat een reden om een auto meteen af te serveren? Dat gemekker altijd over zwadoor Gilletti - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Een leuke 206 of 207SW. Rijden lekker en kosten niet de wereld. Ook onderdelen zijn goedkoop te vinden. Houd je nog geld over.door Gilletti - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Het betreft hier dus het beruchte THP blok van de eerste generatie. Ga dus altijd na wat de onderhoudshistorie is. Is de distributie vervangen en is de motor recent innerlijk gereinigd? Zo ja, dan kun je een lekkere auto hebben waar je veel plezier van kan hebben, maar.... dat is geen garantie dat het zo blijft. Zo nee, laten staan. Kosten, afhankelijk van de garage en ervaring tussen de 600 edoor Gilletti - Techniek/Onderhoud
QuoteBarri Jullie zullen mij gek vinden, maar een 'premium' D-segmenter van begin jaren 90 kost ook echt niks meer. Deze C180 bijvoorbeeld. Geweldig toch? Nette staat, heerlijke kleur. Lekker achter de ster aan rijden! Heeft zeker wel wat zo'n vroege C-klasse. Ik kreeg toevallig afgelopen weekend een C220 van 1993 aangeboden. Bornit grijsbruin van buiten en een rood interieur, supergaaf!door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Fijne kilometers! Gelukkig is het meteen mooi weer nu.door Gilletti - Autoliefde roest niet...
Dat FIAT busje is wel heel erg gaaf zeg! Bij die Kadett kun je nog wel 100.000 km optellen denk ik.door Gilletti - Autoliefde roest niet...