Menu
Ik vind hem echt bloedmooi. Wat een fantastisch interieur en wat een geweldige mooie wagen. Echt in de trant van: tijdloze luxe.door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Nieuwe auto´s
Ik hoor de eletrisch rijders in mijn omgeving die ook langere ritten doen, ook heel veel klagen over het laden en zelfs een priveauto ernaast kopen (ICE) voor de vakanties, etc. Dat terwijl het juist mensen zijn die nooit priveauto's kopen (lekker de leaser van de werkgever). Ik heb gisteren voor mijn vrouw een Fiat 500X Hybrid besteld. We kunnen thuis onmogelijk laden (centrumbewoner), dus dedoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Algemeen
QuoteMB 300SL Lekker sfeertje in het topic over de sfeer… Tijd voor een sfeeractie:door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - AutoWeek
Wat is er leuk aan een meisje met pijl en boog? Dump dan gewoon leuke gifjes...door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - AutoWeek
QuoteMB 300SL Onbedoeld vroegtijdig onthuld… Heel erg mooi, maar ook heel veel Aston Martindoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Scoops
QuoteCarfanatic QuoteWe failed to raise enough money. We failed to explain to investors why the Sion is truly needed and that there is a huge demand for it. To make matters worse, we are living through multiple global crises, causing most investors to avoid taking risks and look toward more mature companies. They are telling us to not build the car, to restructure the company, and to lay off 70%door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Nieuwe auto´s
QuoteRutger DC QuoteMBdoubleyou @Rutger, mooie reactie met de juiste portie zelfreflectie. Kunnen aardig wat forumleden een voorbeeld aan nemen. Hier zie ik weer de nuance in die ik van je ken 👍. Dank je! Dat is aardig. Die reactie/rectificatie laat op de avond hielp met de nachtrust. QuoteEenvrijeusernaamiserbijnanietWel zijn dit soort posts exact de kern van het probleem. Stedoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - AutoWeek
QuoteRutger DC Ik was eens benieuwd naar de politieke standpunten van enkele redacteurs, na het lezen van wat artikelen waar ik tussen de regels door, of soms gewoon expliciet, een nogal subjectieve beleving over het onderwerp dacht te ontwaren. Dus toen keek ik op de Twitter-pagina's van die redacteurs. Wat ik daar las paste aardig in dat plaatje. Misschien is conservatief overigens een beterdoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - AutoWeek
Quote406c QuoteiDS Toch even vermelden dat de sfeer op het forum wel goed lijkt te zitten. Wat een verademing in vergelijking met de frontpage waar sommige figuren blijkbaar niks anders te doen hebben dan de boel te verzieken met onzinnige opmerking (en ik wil hier geen onderscheid maken tussen VAG- of Stellantisaanhangers - het idee dat je op een concern focust en niet op individuele wagens vindoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - AutoWeek
QuoteKristian2 Met twee kinderen en een caravan past zo’n CX-5 wel bij mijn burgerlijke bestaan Maar inderdaad, de antieke automaat, korte stoelzittingen en de turboloze motor die net wat te hard moet werken doen hem voor mij weer de das om. Handgeschakeld is prima en leuk in een Mazda 3 of MX-5, in een grote gezinsauto niet echt passend. Was ook een van de belangrijkste redenen waarom die pdoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Mijn auto
Hoe lelijk ik hem ook vind, ik begrijp ook wel dat dit meer gaat verkopen dan de EQS. Die laatste is maar een vreemde auto die overal een beetje tussenin valt. Komt er echter een S-klasse electric met vergelijkbare specificaties blaast die deze I7 100% weg.door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Nieuwe auto´s
QuoteAlfred 2088693 QuoteEenvrijeusernaamiserbijnaniet QuoteAlfred 2088693 QuoteEenvrijeusernaamiserbijnaniet Als eigenaar van een Stelvio Q kan ik alleen maar zeggen wat een fantastische auto het is. Er is echter 1 groot probleem en dat is zijn diefstalgevoeligheid en daarom zou ik er momenteel met een grote boog omheen lopen. Goede verzekering lijkt mij dit probleem om te lossen, heb een eigedoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Ik blijf hem aftands lelijk vinden. Wat een kermismobiel op wielen. Ontworpen voor de 38 jarige Chinees. Tja, dat is te zien. Wansmaak. Het lijkt mij ook een onnodig gecompliceerde auto van binnen. Daarmee zie je dus ook dat de auto weg beweegt van de gemiddelde Europese/Amerikaanse directeur die simpelweg wil werken achterin en snel toegang wil hebben tot opties en nu de jonge Chinees opzoekt didoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Nieuwe auto´s
QuoteAlfred 2088693 QuoteEenvrijeusernaamiserbijnaniet Als eigenaar van een Stelvio Q kan ik alleen maar zeggen wat een fantastische auto het is. Er is echter 1 groot probleem en dat is zijn diefstalgevoeligheid en daarom zou ik er momenteel met een grote boog omheen lopen. Goede verzekering lijkt mij dit probleem om te lossen, heb een eigen garage. Dank voor je inbreng! Ik ga de stelvio ookdoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Deze 2 laatste zijn met recht, wat je zegt, crisis uitvoeringen. Volgens mij kost het de fabrikant zelfs meer om ze zo te leveren dan met airco en multimediascherm.door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Autoliefde roest niet...
Als eigenaar van een Stelvio Q kan ik alleen maar zeggen wat een fantastische auto het is. Er is echter 1 groot probleem en dat is zijn diefstalgevoeligheid en daarom zou ik er momenteel met een grote boog omheen lopen.door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
De onderkant van het dashboard wordt vernieuwd. Dus alles wat onder het stuur, climate, etc. loopt. Verder de carbonstrip op het dashboard, de centrale luchtroosters, de luchtroosters aan de zijkant, het centrale scherm, klokkenwinkel en zo nog wat dingen. Dan heb je ongeveer wel alles te pakken van het dashboard. Interieur is trouwens zo kapot doordat ze opzoek waren naar de GPS tracker. Het hdoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Mijn auto
Lijkt een beetje op mijn Bosch wasmachine thuis.door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Scoops
Het is momenteel echt dramatisch gesteld met alle diefstallen. Mijn auto gaat in ieder geval vanaf vandaag het herstelproces in. Ik ben dolgelukkig dat technisch en optisch aan de buitenkant de auto nul littekens aan deze dagen heeft overgehouden. Het interieur is echter wel flink toegetakeld en gaat in zijn totaliteit vernieuwd worden. Over de verzekeraar Interpolis heb ik overigens geen goedoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Mijn auto
Hadden ze die grill omgedraaid, hadden ze er de lelijkste Alfa kloon in tijden van gemaakt.door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Rijders
De sleutel ligt niet in ontvangstafstand van de auto inderdaad, dus zoals hierboven gaat niet lukken. Maar er zijn op Instagram genoeg filmpjes te vinden van resellers(!!) van apparatuur die een Stelvio/Giulia mee kunnen nemen in 20 seconden. Het gaat dus niet zoals hier bovenstaand, maar ik ga het hier niet delen (wil dit soort zooi niet promoten). Het meest treurige van alles is dat Alfa Romeodoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Mijn auto
Gefeliciteerd met deze geweldige Bentley. Wat een onwijs gave auto zeg! En met een 12 cilinder... heerlijk nu het nog kan. Het lijkt me een ultiem genot GT'er voor de lange afstanden. En dan in zuid Europa lekker het dakje eraf. Je bericht over opofferingen ken ik. Herkenbaar verhaal en volledig waar. Dat is het deel wat mensen vaak niet zien. Heel veel veilige kilometers gewenst. Ik had hedoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Mijn auto
Auto is inderdaad terecht. Mocht de hele afwikkeling en alles achter de rug zijn zal ik nog wel eens hier wat delen. Voor nu valt er nog ontzettend veel te regelen.door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Mijn auto
Dank allen. Het traject met de verzekering begint nu natuurlijk. Ga er vanuit dat dit goed wordt opgepakt. Verder weinig zin en weinig energie om erover uit te wijden. Het is op heel veel verschillende vlakken verschrikkelijk om dit mee te maken. Auto, waarde, veiligheidsgevoel, etc.door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Mijn auto
Super gaaf! Wat een tof ontwerp. Die kofferset is wel wat Ikea achtig. Dat had mooier gekund.door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Nieuwe auto´s
Quotevertmaori Ik snap die 0-100 onder de 5 sec niet. Hoe vaak doe je dat? Ik vind tussenacceleratie van bijv 60 naar 100, of 80-120 veel belangrijker. Dat doe je veel vaker. Dat inderdaad. Ik zou veel meer denken aan 100-200 onder de 15 seconden ofzo. Auto's die daarvoor in aanmerking komen vind je hier:door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Ik vind de velgen opties wel erg teleurstellend.door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Nieuwe auto´s
Heel erg belangrijk. Voor meerdere zaken: - Mij comfortabel maandelijks door Europa heen rijden (Stelvio Q) - Mij economische en voordelig, maar wel met plezier naar klanten rijden (Fiat 500S cabrio twinair) - Mij uitdagen en passie vervullen (Alfa 4C) - Mij het gevoel geven dat ik iets goeds heb gedaan op mijn leeftijd (hele wagenpark) Ik kan het niet anders omschrijven. Het is wat hetdoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Stamgasten
QuoteJan 7666490 Ah ja, dat is vast waarom hij er ook als BEV komt, en Maserati er miljoenen ontwikkeling in heeft gestoken, omdat niemand hem wil... We leven in 2022, niet 1960. Auto's met ICE zullen nou eenmaal snel verleden tijd zijn gelukkig. Prachtige tijden voor mensen die vooruitkijken en/of van innovatie houden. Jammer dat er tegen dit soort trollen van de dagbesteding niet iets meer odoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Nieuwe auto´s
QuoteENTE Ben ook fan, liefhebber en eigenaar van oud spul en belastingbetaler van een fijne nieuwe. Ik snap de TS wel enigszins. Denk wel dat je eigen leeftijd een rol speelt. De hele jonge neefjes en nichtjes van mij lopen uiteraard warm bij alle supercars van de YouTube sterren. Als ik die leeftijd had gehad was het denk ik niet anders geweest. Merk zelf overigens wel dat de categorie jongedoor Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Autoliefde roest niet...