Laat alle berichten van een gebruiker zien
Pagina 1 van 99
Pagina's: 12345

Resultaten 1 - 30 van 2945
Hij is dus opgehaald. Ga er even geen lang verhaal van maken, dat komt nog wel. Kortgezegd: prachtbak en waanzinnig goed bovenal. Happy wife, happy life:
door
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
-
Mijn auto QuoteR Wolters
Het blijft natuurlijk allemaal gerommel in de marge. Als je meer wilt moet je gewoon meer kopen en niet achteraf gaan zitten kloten. Een paar maanden doorsparen en je kunt de real deal kopen.
Lol. Bijna elke autofabrikant biedt tegenwoordig modellen aan met exact dezelfde hardware, maar enkel met andere software. BMW bijvoorbeeld met de 114i, 116i, 118i, 120i, etc. Kwestie van de
door
-
Tuning QuoteEwout
QuoteEenvrijeusernaamiserbijnaniet
Die bovenste meting met powerbox is van BR?
Ja, die is daar gemeten
Dat vermoeden had ik al haha!
door
-
Tuning Qua betrouwbaarheid kan het prima. Geen idee wat mensen hierboven gedronken hebben? Een tuner weet vaak prima wat de mechanische beperkingen van een koppeling zijn en zal daar niet overheen gaan. En zuigers er niet op berust?! Met alleen een chipje ga je echt niet in de buurt komen van wat zuigers aankunnen?!
Geluid zal niet veranderen. Een ander uitlaatsysteem maakt je geluid sportiever, maar
door
-
Tuning Waarom zou je dat niet doen?
door
-
Tuning QuoteMartin van der Linden
Het is nogal een oerwoud met die chippers... Ik heb een 523i F1x en wil die laten chippen. Maar ik vind vermogenswinsten die nogal uiteenlopen. Van +30pk / +30nm tot +60pk / +60nm. Die laatste is natuurlijk het lekkerste maar wat is wijsheid? Of het middels een bestaande file of helemaal customized met voor en na metingen gaat maakt me niet echt uit. Better safe than so
door
-
Tuning QuoteDagDromer
Kijk eens wat een schitterende lach, een jongensachtige twinkeling in de ogen.
Je kan me veel vertellen, maar zoveel bezieling en emotie kan een elektrische auto niet los maken. Nu niet en nooit niet.
Filmpje van 84 jarige tuinder met leuke autos
Schitterend! Wat een leuke video. Goede smaak ook.
door
-
Autoliefde roest niet... Lijkt me inderdaad een Air Full ratio of benzinedruk dingetje. Lambdasonde dus ook gelijk controleren.
door
-
Techniek/Onderhoud QuoteZadelsnuiver
Bij 100 dkm per jaar is er geen één autostoel waar je het in vol kunt houden denk ik, dat is ruim 1.600 uur per jaar oftewel 200 werkdagen van 8 uur.
Zo'n Levante is ook gaaf, moest het even Googelen want ik kende de auto helemaal niet. Is dit ook op basis van de Stelvio of echt een eigen model van Maserati?
Eigen model zoals der Magistrat al aangeeft. Het interieur is het
door
-
Mijn auto QuoteR J G Ruiters
QuoteEenvrijeusernaamiserbijnaniet
QuoteR J G Ruiters
Van harte met de Stelvio!
Je hebt geen sportstoelen? Ik weet, uit mijn familiale kring, dat de gewone stoelen niet fijn zijn als je veel rijdt.
Een familielid heeft een Stelvio en die heeft vanwege de grote afstanden die hij rijdt, bewust de sportstoelen genomen. En zelfs die voldoen soms onvoldoende. Maar, stoelen zijn
door
-
Mijn auto QuoteR J G Ruiters
Van harte met de Stelvio!
Je hebt geen sportstoelen? Ik weet, uit mijn familiale kring, dat de gewone stoelen niet fijn zijn als je veel rijdt.
Een familielid heeft een Stelvio en die heeft vanwege de grote afstanden die hij rijdt, bewust de sportstoelen genomen. En zelfs die voldoen soms onvoldoende. Maar, stoelen zijn natuurlijk heel erg persoonlijk.Nee, geen sportstoele
door
-
Mijn auto @Caspian
De Levante vind ik qua front echt geweldig. De achterzijde is een 7 en het interieur is zeer chique maar wel erg niet-Italiaans. Anyway, de Stevlio vind ik in totaliteit net iets beter gelukt, maar mijn vrouw vindt de Levante geweldig. Enfin, kan altijd nog.
@Axxel
Ik kan de 4C straks achterin meenemen haha! Bevalt de 4C nog altijd goed?
Laat ik het topic nog even opvrolijken m
door
-
Mijn auto QuoteSpringbok
Mooie wagen! Heb regelmatig een Stelvio mee gekregen als huurauto ik Switzerland en vind het een mooie, fijne auto. Rijdt voor een SUV ook echt wel heel prima.
Dan huur je altijd in een prima segment haha! Voor een SUV is die inderdaad erg speels. Ik was eerst bang dat die rechtuit te nerveus zou zijn maar dat heb ik in geen enkele manier ondervonden. Vind de combinatie van rechtui
door
-
Mijn auto Klopt heren! Dit grijs is best wel een speelse variant. Het is ook vernoemd naar de Stromboli vulkaan. De Italianen zullen ongetwijfeld een fantastisch verhaal hebben bedacht dat het as in de zon ook van kleur veranderd of iets dergelijks...
@Elco
Inderdaad, die grijze plaat vind ik de grootste designmisser op de Stelvio. Daarom wordt die ook gespoten. Ik heb de GLC en Stelvio trouwens direct
door
-
Mijn auto Nog even wat betreft de kleur. Gisteren nog even bij tekenen koopcontract een fotootje gemaakt:
Het metallic heeft iets van een (gebroken) zonnestraaltje nodig om op te kleuren.
door
-
Mijn auto Niet mis met grijs!
door
-
Mijn auto @Jay DoubleYou
Ik ook! Ik denk dat we iets op de motorkap doen en 1 op beide achterportieren. Nadeel is wel: auto is bijna volledig aluminium. Ben wel benieuwd hoe dat gaat haha.
@MWH
De Mercedes vind ik zelf een erg mooie, maar niet opvallende auto inderdaad. De Stelvio is zo groot, die valt wel op inderdaad. Gelukkig zit er wel wat elegantie in het ontwerp.
@Engineer2
Goede tip inde
door
-
Mijn auto @Joris 6091088
Snap ik. Ik heb nu Palladium Silber op de Mercedes. Dat vond ik ook altijd al een hele chique kleur. Beetje champagne grijs. De nieuwe is dat dus ook, al is die iets lichter en net wat meer beige nog.
@Giulietta
Ik ga de auto zeker niet wrappen! Ik vind de kleur juist heel tof. Het enige wat niet zo naar mijn zin is, is dat die geen donkere hemel heeft (met verder een zwart
door
-
Mijn auto @Total Loss
Groen heeft ook mijn absolute voorkeur. Wellicht in de toekomst nog een keertje. Aanbod is klein, dus de juiste moet er dan tussen staan. De 4C is inderdaad genoeg "in your face". Ik vind het een prima chique kleur. Zit iets van beige in.
@JM GP
Thanks! Ik denk ook dat de combinatie straks prachtig is.
@Lexarno
Dank!
@Bofkont
Veel anders bieden ze ook niet aa
door
-
Mijn auto @Joris
En toch... Ik zou de kleur ook niet saai willen noemen. Er zit echt genoeg metallic in om hem in de zon heerlijk te doen opkleuren. Dank je wel!
@funf
X3 heeft nooit mijn gedachte gepasseerd. Vind dat simpelweg geen knappe auto.
@Speedtouch
Thanks! Gaat zeker goedkomen
@406C
In geen enkele zin uiteraard. Maar voor zo'n bakbeest is het verrassend snel. Ik heb nu de Mercedes me
door
-
Mijn auto Quotefunf
Mooie auto, die Stelvio. Een van de best gelukte SUV's, wat mij betreft.
Wat mij betreft ook
Ik heb nog even de GLC bekeken bij de dealer, maar ik kon er gewoon niet warm van worden. De Stelvio is wat meer coherent qua design. Rustiger, meer in verhouding, zowel buiten maar zeker in het interieur.
door
-
Mijn auto Quoteomniradius
Sow! Dat is een fraai apparaat zeg Interieur inderdaad ook heel chique. Gefeliciteerd en alvast veel plezier gewenst
Dank je wel! Het interieur is ook erg chique door het hout. Mooi ook is dat het hout echt een nerf heeft. Echt hout dus. Verder een lichte hemel. Ik vind de donkere hemel iets mooier, maar die maakt het interieur wel heel erg donker. Iets teveel van het goede w
door
-
Mijn auto QuoteGuus Leferink
Gefeliciteerd man, schitterend !!
Interieur is ook echt heel erg mooi met dat hout
Welke motorisatie is het geworden?
Thanks! Het is de 2.0T met 280pk geworden. Ik verbaasde mij tijdens de proefrit hoe de 4 cilinder met zo'n auto aan de haal gaat. Hij is echt meer dan vlot.
door
-
Mijn auto Goed, Mercedes is verkocht en een Stelvio is gekocht. Volgende week de Mercedes (die echt gemist gaat worden, want och wat een heerlijke auto was dat toch) wegbrengen en dan gelijk door de Stelvio ophalen:
Voor aflevering gaat er nog wel wat gebeuren: er komt een grote onderhoudsbeurt, krijg garantie en er wordt geinstalleerd:
- Zwarte bumperplaat achterbumper
- Zwarte
door
-
Mijn auto Die bovenste meting met powerbox is van BR?
door
-
Tuning QuoteSport Leicht
^^ Mooie uitgebreide verkoop-advertentie, zo zie je ze niet op Autoscout24. Alleen de verkoopprijs ontbreekt nog.
14.999 heb ik hem voor geadverteerd momenteel. Heb hem denk ik precies goed staan. Auto verdient het niet om voor een dumpprijs weg te gaan.
QuoteNVE87
Blijft een prachtige auto , die C-coupe , maar voor mij persoonlijk zou ik echt afknappen op die 156 pk , waa
door
-
Autoliefde roest niet... Iets meer dan 2 jaar geleden kocht ik mijn eerste Duitser. Als verstokt Italiaanse autoliefhebber, met wel een brede blik op mooi spul, heb ik destijds een W204 Coupe gekocht. Ik had eerder dat jaar een Alfa 4C gekocht plus een kleine praktische auto. Die laatste voldeed eigenlijk al heel snel niet meer aan mijn wensen. Op de A1, ter hoogte van Rijssen, kwam mij destijds een W204 coupe voorbij. N
door
-
Autoliefde roest niet... QuoteG I U L I E T T A
Poh, wat een combi straks, een 4C en een stelvio!
Zeker! Kan niet wachten
door
-
Mijn auto Quoteuwbuurman
Mijn buurvrouw heeft een rode, 280pk. Mooie auto! Voor wie het nog weet, de Audi 3.2 a3, lichtblauw die Sjoeritzzz ooit importeerde en hier op het forum besprak, was daarna haar auto. En dus voor de Stelvio. Kijk je ook over de grens? Want dit is in Nederland niet het populairste model....
Wat leuk! Hoe bevalt haar de auto in gebruik en betrouwbaarheid?
Zeker kijk ik over de gr
door
-
Mijn auto Wat een geweldig mooie 407 coupe! Veel mensen stoorde zich aan de overhang voor, maar ik vind dat juist een mooie designfeature op dit model. Het wordt er een serieus grote auto van, maar dat doet het ontwerp goed.
Prachtige kleur ook. Leeft echt op de foto's.
De gele 306 cabrio blijf ik een leuke auto vinden. Mijn buren vroeger hadden er 1 en in die tijd vond ik het direct 1 van de mooiste c
door
-
Mijn autoPagina 1 van 99
Pagina's: 12345