Laat alle berichten van een gebruiker zien
Pagina 1 van 1 Pagina's: 1
Resultaten 1 - 5 van 5
QuoteCasanova
Net uit de garantie betekent in jouw geval dat je recht op een gedeeltelijke vergoeding van de schade. Gezien de leeftijd en km-stand zou 70% reëël zijn.
Maar je rijdt al 6 maanden rond met deze klachten?
door
ge van der Aar
-
Techniek/Onderhoud Quote
Beste van der Aar,
Al iets bekend over het euvel en de afhandeling?
Is het een kleinigheidje? En al voor elkaar?allereerst bedankt voor uw reactie,
er komt volgens Renault Nederland een nieuwe versnellingsbak onder /in de auto ( kosten +/- 6000 euro).
Renault neemt 85% voor haar rekening .
moet alleen wachten op de levering uit Frankrijk i.v.m corona . auto staat al 4 weken bij de deal
door
ge van der Aar
-
Techniek/Onderhoud allereerst bedankt voor uw reactie,
er komt volgens Renault Nederland een nieuwe versnellingsbak onder /in de auto ( kosten +/- 6000 euro).
Renault neemt 85% voor haar rekening .
moet alleen wachten op de levering uit Frankrijk i.v.m corona . auto staat al 4 weken bij de dealer.
door
ge van der Aar
-
Techniek/Onderhoud klopt maar dit is mijn eerste automaat en tijdens de proefrit niet opgevallen ( onbekend met automaat rijeigenschappen.)
overigens telefoon van Renault Nederland gekregen ,zijn nemen 85% voor hun rekening van de 6000 euro)
maar door Corona staat auto al 4 weken stil moet wachten op nieuwe bak uit Frankrijk.
door
ge van der Aar
-
Techniek/Onderhoud hallo ik ben in het bezit van een Renault Scenic 1.5 dci automaat bj 2017 met nu 60.000km
heb de auto gekocht met 43.000 km in aug.2019 bij Renault dealer
nu had ik nog nooit een automaat gereden maar om medische reden nu overgestapt naar automaat.
spoeling was dun maar toch een hele mooie gevonden.
tijdens het rijden van 2 naar 3e versnelling wel een trillend gevoel en als je 100km
door
ge van der Aar
-
Techniek/OnderhoudPagina 1 van 1 Pagina's: 1